Formule 1

Max Verstappen haalt Vettel in en Vettel remt verkeerd en crasht tegen Verstappen. :mad:
 
Laatst bewerkt:
Wat een klootzak die Vettel. Hij ramt gewoon tegen de achterkant van de Red Bull van Verstappen.
Schandalige actie. :sick::braak:

Hiervoor moet hij de zwarte vlag krijgen en uit de race genomen worden. :mad:
Nu maakt hij een pitstop naar de zachte band en rijdt hij straks nog de snelste raceronde waarvoor hij dan ook nog een punt krijgt.
 
Wel heel uberhaupt al heel bijzonder dat het niet einde race is voor Verstappen; hoe hij die auto in leven heeft gehouden door die grindbak en na die aanrijding is best knap. Wel race vern**kt; super balen.

Ondertussen is Bottas helaas ook ver genoeg weggereden om zijn positie te behouden.
 
Vettel krijgt een 10 seconde time Penalty.
Waarom geen zwarte vlag? :FP:

Hij verkloot niet alleen zijn eigen race en die van Verstappen, maar ook zijn hele seizoen.
Ferrari verkloot het voor zichzelf met Leclerc en hun nr 1. coureur verkloot het voor Ferrari en Red Bull. Mercedes krijgt het zo wel helemaal in de schoot geworpen.
 
Bottas maakt zijn pitstop en gaat naar de zachte band. Hij blijft nog net op de 2e plaats voor Leclerc.
 
Vettel heeft Verstappen een zekere 2e plaats door de neus geboord. :sad:
 
Laatst bewerkt:
De nieuwe auto van Vettel:
D_cVZyRX4AAD9RP.jpg
 
Vettel maakt veel teveel fouten. Het is na dit seizoen einde verhaal bij Ferrari voor Sebastian.
 
Voorzichtige (voorlopige) conclusie: Red Bull kan Ferrari weer bijbenen. Mercedes nog een stapje te ver. Laat hen maar kampioen worden, ik focus me op de strijd om de 3e plaats in het klassement.

Hopelijk kan de rivaliteit tussen Leclerc en Verstappen nog verder opbloeien. Ik heb nu al een gezonde hekel aan Leclerc. Heerlijk. Ik zat na Oostenrijk wederom op het puntje van m'n stoel mee te leven. Volgens mij reageerde ik bij hét moment net als die engineer van Red Bull. Zuur, maar potverdikkeme, wat een race. Respect voor Vettel voor het alsnog uitrijden van de race op die laatste plaats, ik denk dat andere coureurs waren uitgestapt, en voor onmiddelijk na de race excuses aan te bieden. Zand erover en weer door. We willen spektakel.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan