Formule 1

RENAULT RS19

Renault heeft vanmiddag om 12.30 uur haar nieuwe auto aan de wereld getoond. De Franse-renstal, die al jaren vanuit Enstone haar Formule 1-team runt, zal in 2019 met een zwart gele-bolide rijden.


DzJfmG4WwAAyUR_.jpg


5c62b4a35a32d83c63f865813eca9d12304f0a63d9f3b.jpg_large
 
RENAULT RS19

Renault heeft vanmiddag om 12.30 uur haar nieuwe auto aan de wereld getoond. De Franse-renstal, die al jaren vanuit Enstone haar Formule 1-team runt, zal in 2019 met een zwart gele-bolide rijden.


DzJfmG4WwAAyUR_.jpg


5c62b4a35a32d83c63f865813eca9d12304f0a63d9f3b.jpg_large

Livery is volgens mij net als de Torro Rosso onveranderd?

Wat me opvalt aan de twee afbeeldingen is dat de achtervleugel op het bovenste plaatje over de achterwielen heenkruipt, erg breed dus, maar op het onderste plaatje erg smal is, en niet eens in de buurt van die wielen komt, want het lijkt me dat de achterwielen op dezelfde lijn zitten als de voorwielen, en niet verder naar binnen, maar misschien zie ik het verkeerd.
 
Ik heb eigenlijk best wel zin in dit seizoen, vooral omdat ik heel benieuwd ben naar de Honda motor. Hopelijk kan Max dit seizoen echt mee strijden voor het kampioenschap.
 
Ik heb eigenlijk best wel zin in dit seizoen, vooral omdat ik heel benieuwd ben naar de Honda motor. Hopelijk kan Max dit seizoen echt mee strijden voor het kampioenschap.
Heb er niet super veel verstand van, maar ik denk dat Max alleen kampioen kan worden als Hamilton een blessure krijgt. De beste/vergelijkbare coureur in een veel betere auto ga je niet verslaan.
 
Heb er niet super veel verstand van, maar ik denk dat Max alleen kampioen kan worden als Hamilton een blessure krijgt. De beste/vergelijkbare coureur in een veel betere auto ga je niet verslaan.
De auto kan je onderverdelen in de motor en het chassis. Het chassis van RB was over het algemeen beter. Wat dat betreft hoeft de motor niet gelijkwaardig te worden maar wel het gat te verkleinen. Max zelf was na wat rondjes eerder deze week aardig positief over de motor. Wat dat betreft zie ik het niwt zo negatief in als jij maar dat kan ook gewoon chauvinisme zijn.
 
Ik heb eigenlijk best wel zin in dit seizoen, vooral omdat ik heel benieuwd ben naar de Honda motor. Hopelijk kan Max dit seizoen echt mee strijden voor het kampioenschap.

Denk helaas dat het weer tussen Vettel en Hamilton gaat. Zal me niks verbazen als het weer zo titanenstrijd gaat worden tussen die twee. Bij Max en de Red Bulls, is het nog maar de vraag hoe snel de Honda motor is.
 
Denk helaas dat het weer tussen Vettel en Hamilton gaat. Zal me niks verbazen als het weer zo titanenstrijd gaat worden tussen die twee. Bij Max en de Red Bulls, is het nog maar de vraag hoe snel de Honda motor is.

Hoezo 'weer'? Vorig seizoen was toch geen strijd? Na een half seizoen haakte Vettel helemaal af.
 
Hoezo 'weer'? Vorig seizoen was toch geen strijd? Na een half seizoen haakte Vettel helemaal af.

Naja true. Maar eerste helft van het seizoen, heb ik wel genoten tussen die twee. Hopelijk kan Max er tussen komen, en kan die Honda motor om de overwinning strijden en maybe wel om de titels. 7 uur s'morgens gaat in ieder geval de wekker op zaterdag, wanneer ze aan de kwalificatie beginnen. Toch altijd leuk en spannend de eerste kwalificatie en race van het seizoen. Iedereen begint weer op 0.
 
Naja true. Maar eerste helft van het seizoen, heb ik wel genoten tussen die twee. Hopelijk kan Max er tussen komen, en kan die Honda motor om de overwinning strijden en maybe wel om de titels. 7 uur s'morgens gaat in ieder geval de wekker op zaterdag, wanneer ze aan de kwalificatie beginnen. Toch altijd leuk en spannend de eerste kwalificatie en race van het seizoen. Iedereen begint weer op 0.

De Australische GP is wel een van de saaiste vind ik (een onopwindende optocht); maar goed, je kunt hem maar gehad hebben. Zo'n diehard ben ik niet hoor, dat ik m'n wekker ga zetten voor de kwali.:eek:
 
Naja true. Maar eerste helft van het seizoen, heb ik wel genoten tussen die twee. Hopelijk kan Max er tussen komen, en kan die Honda motor om de overwinning strijden en maybe wel om de titels. 7 uur s'morgens gaat in ieder geval de wekker op zaterdag, wanneer ze aan de kwalificatie beginnen. Toch altijd leuk en spannend de eerste kwalificatie en race van het seizoen. Iedereen begint weer op 0.

En ik door jouw post maar denken dat het morgenvroeg al zou beginnen :zien:
 
Terug
Bovenaan Onderaan