Formule 1

Een belachelijke regel dat de veroorzaker een tijdstraf krijgt en de benadeelde de verloren tijd niet terug krijgt. :zien:
 
Wat een eikel is die Hamilton ook. Nog even een sneer maken naar Max tijdens het post-race interview en zo overdreven staan juichen - al snap ik dat hij blij is met de Constructeurstitel - terwijl hij vandaag een nagenoeg onzichtbare race gereden heeft en de overwinning in zijn schoot geworpen kreeg. Max was de hele race zoveel sneller dan hij.
 
Laatst bewerkt:
Mooie race, met de verkeerde winnaar. Wat een idioot zeg die Ocon, domme clown.

Heb al beelden gezien via social media dat Verstappen hem ging opzoeken, en hem paar keer duwde. Terecht hoor, van mij part mocht die die Ocon ook wel paar stoten uitdelen. Gekkigheid ten top, nog nooit gezien dit.
 
Wat een eikel is die Hamilton ook. Nog even een sneer maken naar Max tijdens het post-race interview en zo overdreven staan juichen - al snap ik dat hij blij is met de Constructeurstitel - terwijl hij vandaag een nagenoeg onzichtbare race gereden heeft en de overwinning in zijn schoot geworpen kreeg.

Het zegt veel over "that dude" ... hij heeft ook niet eens het fatsoen om zich normaal te gedragen tijdens de volksliederen. Staat dan wat te zwaaien naar de toeschouwers. :sick: Als het op racen aankomt legt Hamilton het af. Dit is een overwinning die hem niet toekomt. Hamilton wint veel races alleen omdat hij in de Mercedes zit en vaak vooraan kan rijden zonder iemand in te hoeven halen. Geef de top 6 dezelfde auto en Hamilton wint niet zoveel races meer.
 
Klopt, dom, maar zo vol adrenaline wel begrijpelijk. Gaat m zeker weer credits kosten.

Yup, koren op de molen van het groeiende haatkorps, en wellicht nog wat strafpuntjes op de licentie van Verstappen, want hoe kwaad hij ook is, dit hoor je gewoon niet te doen in de F1.
 
Yup, koren op de molen van het groeiende haatkorps, en wellicht nog wat strafpuntjes op de licentie van Verstappen, want hoe kwaad hij ook is, dit hoor je gewoon niet te doen in de F1.

Het valt best mee wat hij doet. Max duwt een paar keer en Ocon gedraagt zich als een mietje. :lmao: Wat Ocon deed op de baan hoor je niet te doen in de formule 1. :braak:
 
Tja, nu nog steeds een achterstandje van 3 punten op Bottas voor P4 in het eindklassement. Zonder die roze lulhannes was hij m al voorbij.
 
Het zegt veel over "that dude" ... hij heeft ook niet eens het fatsoen om zich normaal te gedragen tijdens de volksliederen. Staat dan wat te zwaaien naar de toeschouwers. :sick: Als het op racen aankomt legt Hamilton het af. Dit is een overwinning die hem niet toekomt. Hamilton wint veel races alleen omdat hij in de Mercedes zit en vaak vooraan kan rijden zonder iemand in te hoeven halen. Geef de top 6 dezelfde auto en Hamilton wint niet zoveel races meer.

Toch snap ik wel wat hij bedoelt. Want als Verstappen gewoon wat minder aggressief die bocht had genomen had hij Ocon ook gewoon gepasseerd, maar dan zonder te spinnen, en dan hadden we niet zo'n irritante opmerking van Hamilton gehoord. Ook al was het de schuld van Ocon, was het tegelijk ook onnodig en dom van Verstappen om die bocht zo te snijden. Het heeft hem de overwinning gekost. Leermomentje.
 
Wel mooi hoe Max na de spin nog ff het internationale gebaar van 'je ken nie rije joh' maakt naar Occon.
 
Toch snap ik wel wat hij bedoelt. Want als Verstappen gewoon wat minder aggressief die bocht had genomen had hij Ocon ook gewoon gepasseerd, maar dan zonder te spinnen, en dan hadden we niet zo'n irritante opmerking van Hamilton gehoord. Ook al was het de schuld van Ocon, was het tegelijk ook onnodig en dom van Verstappen om die bocht zo te snijden. Het heeft hem de overwinning gekost. Leermomentje.

Hamilton zegt dat alleen om nog een beetje olie op het vuur te gooien en wat zout in de wonde te strooien.
Ocon is degene die agressief de bocht heeft genomen en de leider in de race van de baan kegelde. Dit zal zijn carière als Formule 1 rijder geen goed doen als die niet nu al ten einde komt. Wellicht moet hij zelfs vrezen dat hij in Abu Dhabi niet mag starten en het vandaag zijn allerlaatste Formule 1 race gereden heeft.
 
Hamilton zegt dat alleen om nog een beetje olie op het vuur te gooien en wat zout in de wonde te strooien.
Ocon is degene die agressief de bocht heeft genomen en de leider in de race van de baan kegelde. Dit zal zijn carière als Formule 1 rijder geen goed doen als die niet nu al ten einde komt. Wellicht moet hij zelfs vrezen dat hij in Abu Dhabi niet mag starten en het vandaag zijn allerlaatste Formule 1 race gereden heeft.
Helemaal eens, maar ik had het idee dat Max hem helemaal niet zag/verwachtte. Moet je als coureur ook niet rekening houden met de fouten/onkunde van de ander? Ondanks niet zijn fout toch een leermomentje?
 
Helemaal eens, maar ik had het idee dat Max hem helemaal niet zag/verwachtte. Moet je als coureur ook niet rekening houden met de fouten/onkunde van de ander? Ondanks niet zijn fout toch een leermomentje?
Tja, misschien.

Ondertussen......

DrvuY5DXQAAuuLV.jpg:large



En deze is wel grappig ;)
Drvu-oqXcAAZRsv.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan