Formule 1

Max Verstappen heeft de hele race problemen gehad met de motor van zijn auto. Hij sloeg zelfs een paar keer bijna af achter de safetycar. Ongelooflijk dat hij 2e is geworden.
 
Ik lees hier dat Vettel van plan is om vanaf nu alles te gaan winnen.
Mocht hij klaar zijn met racen, dan voorzie ik een mooie toekomst bij de Nederlandsche voetbalbond.
 
Max Verstappen zal waarschijnlijk achteraan moeten starten in Sotsji vanwege een motorwissel. "We moeten kijken of we dat doorzetten", zei teambaas Christian Horner na de race in Singapore, waar Verstappen veelvuldig over zijn Renault-motor klaagde. "Het ligt wel voor de hand dat we de motor in Sochi laten vervangen." Max Verstappen zie maandagavond bij het programma Peptalk dat een motorwissel zo goed als zeker aanstaande is. "Ik heb er officieel nog niets over gehoord, maar normaal gesproken gebeurt dat wel."
 
Max Verstappen zal waarschijnlijk achteraan moeten starten in Sotsji vanwege een motorwissel. "We moeten kijken of we dat doorzetten", zei teambaas Christian Horner na de race in Singapore, waar Verstappen veelvuldig over zijn Renault-motor klaagde. "Het ligt wel voor de hand dat we de motor in Sochi laten vervangen." Max Verstappen zie maandagavond bij het programma Peptalk dat een motorwissel zo goed als zeker aanstaande is. "Ik heb er officieel nog niets over gehoord, maar normaal gesproken gebeurt dat wel."

Goed idee. Het is toch een saai circuit. Als ze Max achteraan laten beginnen krijg je in ieder geval nog wat actie te zien. Is het trouwens toevallig? Het saaiste circuit is ook het favoriete circuit van de saaiste coureur: Bottas.
 
Max Verstappen heeft de 2e tijd gereden in de 1e vrije training van de GP van Rusland. Slechts 5 honderdsten van een seconde achter Vettel.
Maar veel heeft hij er niet aan. Door een motorwissel moet Max Verstappen zondag vanaf de 18e plaats starten.
 
Max Verstappen heeft de 2e tijd gereden in de 1e vrije training van de GP van Rusland. Slechts 5 honderdsten van een seconde achter Vettel.
Maar veel heeft hij er niet aan. Door een motorwissel moet Max Verstappen zondag vanaf de 18e plaats starten.
Hij reed op een zachtere compound dan de Mercedessen. Dus het is allemaal wat vertekend.
 
Bottas start morgen van poleposition.

Kwalificatie GP Rusland

1 Bottas
2 Hamilton
3 Vettel
4 Raikonen
... Daarna de rest als veldvulling.

Verstappen en Ricciardo hebben alleen in Q1 gereden en haalden daarin de 3e (Verstappen) en 4e plaats (Ricciardo).
Morgen starten ze vanaf de 18e plaats en 17e plaats.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan