Fodé Fofana (A)

Leuk interview na de wedstrijd van PSV.tv na zijn debuut. Je ziet de fonkelende oogjes en de blijheid met zijn debuut. Wil niet zeggen dat ik enorme mensenkennis heb, maar die jongen komt wel goed op mij over.

Ook al zo'n Groninger he, dat is gewoon goed volk.
We gaan nu de hele tijd zeggen: dat zagen we bij Ihattaren ook.... ;)
 
Hoor ik het goed dat deze Groninger met een Guinee-Russische roots en opgegroeid in Catalonië gewoon een zachte Gee heeft? :ROFL: (Y) (Y)
Ja maar zijn vader komt uit het zachte gedeelte van Guinee!

Zonder dollen, er zijn mensen die heel snel woorden of accenten overnemen. Doe ik zelf ook. Mijn broertje spreekt wat 'moderner' (aka straattaal light), en ik pak meteen woorden mee als ik met hem praat. Zelfde gold voor van die vreselijke (heerlijke) studentenwoordjes toen ik bestuur deed hier. En Fode woont al een paar jaar in Eindhoven.

Ga komend weekend naar Eindhoven, dus waarschijnlijk kom ik met een zachte Gee terug naar het Noorden.
 
Ja maar zijn vader komt uit het zachte gedeelte van Guinee!

Zonder dollen, er zijn mensen die heel snel woorden of accenten overnemen. Doe ik zelf ook. Mijn broertje spreekt wat 'moderner' (aka straattaal light), en ik pak meteen woorden mee als ik met hem praat. Zelfde gold voor van die vreselijke (heerlijke) studentenwoordjes toen ik bestuur deed hier. En Fode woont al een paar jaar in Eindhoven.

Ga komend weekend naar Eindhoven, dus waarschijnlijk kom ik met een zachte Gee terug naar het Noorden.
Zelfde als ik met m'n schoonvader praat. Dan sta ik er af en toe van te kijken hoe plat ik ineens kan praten :ROFL:
 
Ja maar zijn vader komt uit het zachte gedeelte van Guinee!

Zonder dollen, er zijn mensen die heel snel woorden of accenten overnemen. Doe ik zelf ook. Mijn broertje spreekt wat 'moderner' (aka straattaal light), en ik pak meteen woorden mee als ik met hem praat. Zelfde gold voor van die vreselijke (heerlijke) studentenwoordjes toen ik bestuur deed hier. En Fode woont al een paar jaar in Eindhoven.

Ga komend weekend naar Eindhoven, dus waarschijnlijk kom ik met een zachte Gee terug naar het Noorden.

Heel herkenbaar. Ik ben zelf zonder accent opgegroeid en spreek abn, maar ik neem snel accenten over. Die verwateren dan ook weer als ik ze een tijd niet hoor.
 
Ja maar zijn vader komt uit het zachte gedeelte van Guinee!

Zonder dollen, er zijn mensen die heel snel woorden of accenten overnemen. Doe ik zelf ook. Mijn broertje spreekt wat 'moderner' (aka straattaal light), en ik pak meteen woorden mee als ik met hem praat. Zelfde gold voor van die vreselijke (heerlijke) studentenwoordjes toen ik bestuur deed hier. En Fode woont al een paar jaar in Eindhoven.

Ga komend weekend naar Eindhoven, dus waarschijnlijk kom ik met een zachte Gee terug naar het Noorden.
Hahaha same here! Was ik vroeger vaak in Amsterdam, dan nam ik (helaas..) dat accent en de humor enz over. Zat ik een tijdje voor mijn werk vaker in Groningen, dan was ik ineens een nuchter mens:lying::ROFL:
 
Hahaha same here! Was ik vroeger vaak in Amsterdam, dan nam ik (helaas..) dat accent en de humor enz over. Zat ik een tijdje voor mijn werk vaker in Groningen, dan was ik ineens een nuchter mens:lying::ROFL:
Een Kameleon ben je dus! Als je vroeger een paar keer naar Vindicat was geweest, had je zo een nat nageltje aan de bar gehaald.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan