Florian Jozefzoon (A)

Vind het wel een goede aanwinst. Dacht eigenlijk dat hij weer terug naar Ajax zou gaan. Kan hier wel mee leven, fysiek sterke en heeft natuurlijk ook al Eredivisieervaring.
 
2 toppers plus straks Ola verkocht en je haalt Jozefzoon? Man, wat heb ik me aan hem geergerd bij zijn invalbeurten tijdens het EK in Israel. Totaal onzichtbaar en het leek of Jong Oranje met hem er bij met 10 man speelde ipv 11.....
Ook voor de bank, totaal geen versterking. Ajax wilde hem ook niet en ook niet voor op de bank. Waarom zou hij voor ons wel een welkome aanvulling zijn? Als je toch niet in de toppers kan investeren, doe het dan toch gewoon met de aanwezige jeugdspelers. Want met Jozefzoon zet je ook geen sode aan de Dijk.
 
Ik heb er niks op tegen. Dat zeg ik toch nergens?
Ik ben gewoon niet zo verbaasd als de rest, dat Brands bij voorhoedespelers wél van doorpakken weet.
Het is prima dat er een back up is, voor die positie. Maar het is ook erg jammer dat 'ie rechts achter al drie seizoenen volkomen negeert. Dat is een beetje de achterliggende boodschap van mijn vorige post.

Ah, mea culpa. Ik dacht dat je echt negatief tegen deze aankoop aankeek. :)
 
Na er even over te hebben nagedacht, vind ik Jozefzoon een aardige aanvulling op de selectie. Hij is gewoon een handige back-up voor beide flankposities. Ik zie hem zich hier niet vast in de basis spelen, maar er was gewoon iets nodig in de aanval.
Dat hij een ex-Ajacied is maakt me helemaal geen reet uit, die hebben ons in het verleden al genoeg succes gebracht.

Ik geef onze Jezus het voordeel van de twijfel, moet ie wel eerst even naar de kapper gaan.
 
2 toppers plus straks Ola verkocht en je haalt Jozefzoon? Man, wat heb ik me aan hem geergerd bij zijn invalbeurten tijdens het EK in Israel. Totaal onzichtbaar en het leek of Jong Oranje met hem er bij met 10 man speelde ipv 11.....
Ook voor de bank, totaal geen versterking. Ajax wilde hem ook niet en ook niet voor op de bank. Waarom zou hij voor ons wel een welkome aanvulling zijn? Als je toch niet in de toppers kan investeren, doe het dan toch gewoon met de aanwezige jeugdspelers. Want met Jozefzoon zet je ook geen sode aan de Dijk.

Wat hadden we dan moeten doen, volgens jou? Een betere speler halen voor de flanken? Dan had je Depay geblokkeerd, en dán hadden we jou eens moeten horen! En je vergeet dat we een goed Jong PSV op de been moeten brengen voor in de Jupiler League. Dat is net het perfecte podium voor een jongen als Van Overbeek, die je normaal misschien al zou doorschuiven om op de bank te zitten totdat Narsingh terugkomt.
 
2 toppers plus straks Ola verkocht en je haalt Jozefzoon? Man, wat heb ik me aan hem geergerd bij zijn invalbeurten tijdens het EK in Israel. Totaal onzichtbaar en het leek of Jong Oranje met hem er bij met 10 man speelde ipv 11.....
Ook voor de bank, totaal geen versterking. Ajax wilde hem ook niet en ook niet voor op de bank. Waarom zou hij voor ons wel een welkome aanvulling zijn? Als je toch niet in de toppers kan investeren, doe het dan toch gewoon met de aanwezige jeugdspelers. Want met Jozefzoon zet je ook geen sode aan de Dijk.

Eens. Ik houd sowieso niet van breedte-aankopen. Jozefzoon heeft het PSV-niveau gewoon niet en gaat het nooit halen. Die gaat alleen maar het niveau op de trainingen omlaag halen. Narsingh, Wijnaldum, Depay, Bakkali is in principe gewoon een dubbele bezetting. Als Narsingh nog een tijdje geblesseerd is en ook Wijnaldum of Depay valt weg, dan gooi je Bakkali maar voor de leeuwen, of desnoods ga je tijdelijk 4-4-2 spelen. Ik kom graag op m'n woorden terug als ik ongelijk blijk te hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat Jozefzoon iets aan PSV kan toevoegen.
 
Ah, mea culpa. Ik dacht dat je echt negatief tegen deze aankoop aankeek. :)

Nee hoor. Ik ken 'm verder niet, maar het lijkt me niet meer dan gunstig dat we ook op die positie een back up hebben, ipv dat geschuif met spelers, zoals we vorig seizoen zagen.
Blijft wel het hekele punt van de defensie, daar stoor ik me inmiddels écht zwaar aan.
 
Eens. Ik houd sowieso niet van breedte-aankopen. Jozefzoon heeft het PSV-niveau gewoon niet en gaat het nooit halen. Die gaat alleen maar het niveau op de trainingen omlaag halen. Narsingh, Wijnaldum, Depay, Bakkali is in principe gewoon een dubbele bezetting. Als Narsingh nog een tijdje geblesseerd is en ook Wijnaldum of Depay valt weg, dan gooi je Bakkali maar voor de leeuwen, of desnoods ga je tijdelijk 4-4-2 spelen. Ik kom graag op m'n woorden terug als ik ongelijk blijk te hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat Jozefzoon iets aan PSV kan toevoegen.

Als je aan een nieuw team en speelwijze gaat bouwen, is het tijdelijk omgooien van het systeem wel het laatste dat je moet doen. Daarbij vind ik het wel erg risicovol om het seizoen in te gaan met Bakkali als eerste en enige backup voor de flanken. Dat kan gewoon niet.
 
Nee hoor. Ik ken 'm verder niet, maar het lijkt me niet meer dan gunstig dat we ook op die positie een back up hebben, ipv dat geschuif met spelers, zoals we vorig seizoen zagen.
Blijft wel het hekele punt van de defensie, daar stoor ik me inmiddels écht zwaar aan.
En dat mag weer geen cent kosten.
 
Heb het even zitten relativeren. Heb vooral gereageerd als (emotionele) reactie op het onjuiste bericht van Assaidi. Ik vind dat PSV toch niet echt geloofwaardig overkomt. PSV zou zich volledig richten op de jeugd, en verdediging en middenveld hebben prioriteit. PSV haalt dan Jozefzoon. Toch, als PSV écht de jeugd een kans had willen geven had je geen aanvaller moeten halen. Dan had je met Wijnaldum je eerste back up achter Narsingh en kan van Overbeek lekker rijpen in de schaduw. Links heb je dan Depay en Bakkali (ons grootste talent). Om de verdediging te versterken haalt PSV dan Bruma. Inderdaad wel beter dan we nu hebben, maar wel wéér een twijfelgeval. Verder nog geen enkele actie ondernomen voor versterkingen voor de verdediging, en op het middenveld blijft men maar trekken aan Maher die blijkbaar ten koste van alles gehaald moet worden en zo'n 8/9 miljoen moet kosten. Ik vind het allemaal een beetje vreemd. Ik denk dat Marcel Brands funest is voor de club PSV. Die man kan beter opstappen.
 
Nee, maar is dit het niveau van '88?
Daar heb je het niet over. Je hebt het over het feit dat 'ie van ajaks komt. Velen gingen hem voor en velen waren bij ons succesvol.
Als je het hebt over het niveau, dan moet je dat zeggen. Daar komt de naam ajaks niet bij kijken.
Kom op man. Er zijn maar weinig mensen die zo'n grondige hekel aan ajaks hebben als ik. Maar zodra een speler ons shirt aan trekt is hij PSV'er. Als hij dan vervolgens niet goed genoeg blijkt te zijn, dan is die PSV'er niet goed genoeg.
 
Ik vind het weer zo'n 'net niet aankoop'. Gefaald bij Ajax, beetje opgebloeid bij RKC en ineens is hij voor Brands goed genoeg :confused: Maar goed, hij is gratis. En sowieso een betere en goedkopere optie dan Assaidi lijkt mij.
 
Eens. Ik houd sowieso niet van breedte-aankopen. Jozefzoon heeft het PSV-niveau gewoon niet en gaat het nooit halen. Die gaat alleen maar het niveau op de trainingen omlaag halen. Narsingh, Wijnaldum, Depay, Bakkali is in principe gewoon een dubbele bezetting. Als Narsingh nog een tijdje geblesseerd is en ook Wijnaldum of Depay valt weg, dan gooi je Bakkali maar voor de leeuwen, of desnoods ga je tijdelijk 4-4-2 spelen. Ik kom graag op m'n woorden terug als ik ongelijk blijk te hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat Jozefzoon iets aan PSV kan toevoegen.

Dus uiteindelijk zal hij het PSV-niveau wel halen? :D
 
Blijft wel het hekele punt van de defensie, daar stoor ik me inmiddels écht zwaar aan.

Het is nog niet eens juli, de voorbereiding is nog niet gestart, en we hebben Bruma al vastliggen. Als je het e.e.a. vergelijkt met andere clubs, zijn we al goed onderweg. Zeker als het ze ook nog gaat lukken om Maher vast te leggen voor komende maandag, en om Pieters en Toivonen te verkopen. Dan verwacht ik er zeker snel nog een rechtsback bij.
 
Als je aan een nieuw team en speelwijze gaat bouwen, is het tijdelijk omgooien van het systeem wel het laatste dat je moet doen. Daarbij vind ik het wel erg risicovol om het seizoen in te gaan met Bakkali als eerste en enige backup voor de flanken. Dat kan gewoon niet.

Precies. Maar waarom dan geld investeren in een speler die het niet gaat worden? Kom op, Josefzoon is op zijn top nog niet PSV-waardig.. De Cabral van PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan