Florian Jozefzoon (A)

Narsingh is een tijd Geblesseerd maar, Wijnaldum Speelde het op dat EK -23 Prima, Sterker nog hij was gewoon een uitblinker, Wat mij betreft kan hij daar spelen,
Aan de Rechterkant moet Depay gewoon spelen, We gingen dit Talent toch het vetrouwen geven..

Ik zou een speler als Jozefzoon overbodig vinden, ook als Backup.

Depay start op links, Wijnaldum waarschijnlijk op rechts, aangezien Narsingh nog even nodig heeft om fit te worden. Dan heb je als back-up voor de flanken op dit moment alleen Bakkali. Dat kan toch niet? Iemand als Jozefzoon is dan net de perfecte aanvulling.
 
Het is al officieel volgen VI :bye:
VI ‏@VI_nl 40s
OFFICIEEL - Aanvaller Florian Jozefzoon (22) stapt over van RKC Waalwijk naar PSV
 
Depay start op links, Wijnaldum waarschijnlijk op rechts, aangezien Narsingh nog even nodig heeft om fit te worden. Dan heb je als back-up voor de flanken op dit moment alleen Bakkali. Dat kan toch niet? Iemand als Jozefzoon is dan net de perfecte aanvulling.

Ik heb hem weinig zien spelen, maar de gedachtetechnisch (is dat een woord?) kan ik me er helemaal in vinden.
 
Depay start op links, Wijnaldum waarschijnlijk op rechts, aangezien Narsingh nog even nodig heeft om fit te worden. Dan heb je als back-up voor de flanken op dit moment alleen Bakkali. Dat kan toch niet? Iemand als Jozefzoon is dan net de perfecte aanvulling.

Met ook Jozefzoon erbij word het wel wat magertjes, allemaal. Qua leeftijd en ervaring. Ik snap dan ook best de interesse in Assaidi. Met hen beide op de flanken en Depay als eerste back-up zie ik het zonniger in dan met Jozefzoon als back-up voor Depay en Narsingh...
 
Laatst bewerkt:
Met ook Jozefzoon erbij word het wel wat magertjes, allemaal. Qua leeftijd en ervaring. Ik snap dan ook best de interesse in Assaidi. Met hun beide op de flanken en Depay als eerste back-up zie ik het zonniger in dan met Jozefzoon als back-up voor Depay en Narsingh...

Ja, maar op dit moment is het beleid de jeugd een kans geven.
 
Dat lijkt de algemene tendens te zijn.
Ik vraag mij af, hoeveel mensen gaan PSV gewoon weer bovenaan de ranglijst zetten? Mertens, Lens, Toivonen en Pieters zijn straks weg. Depay is een groot talent, maar gaat echt niet het elftal dragen met assists en goals zoals Mertens dat deed. Ik hoop dat Narsingh op niveau komt, maar dat is af te wachten. Hiljemark moet nog groeien, Maher moet nog groeien. Willems moet nog groeien, Bruma moet eerst maar es laten zien dat ie constant kan presteren (ik was wel voor zijn komst) en we hebben nog altijd geen rechtsback.

Ik denk dat een 3e of 4e plaats realistisch is. En dat vind ik jammer..

Misschien wel minder dan een vierde plek, zoals ook Feijenoord ver terugzakte. Als dat past in een geslaagd langetermijnbeleid zou ik er nog vrede mee hebben ook. Jammer alleen dat dan een hele oude reeks van jaren met Europees voetbal onderbroken wordt.
Verder geheel mee eens. Hoop dat Schaars komt, of dat een andere speler het gebrek aan ervaring en leiderschap kan opvangen. Met de huidige groep (momentopname natuurlijk) zal dat niet gaa.
 
Ik vind het waardeloos. Kan heel hard rennen, maar daar houdt het wel mee op. Schuif dan Van Overbeek door.

Naja, Rommedahl kon ook heel hard rennen en was verder vrij beperkt. Toch was hij basisspeler en koning van de assists. Jozefzoon heeft niet zo'n strakke voorzet als Narsingh, maar is wel dreigend en zeer snel. Van Overbeek mist overzicht en is nog rommelig in zijn spel (althans wat ik zie van samenvattingen), Jozefzoon is véél verder. Hij staat verder Depay niet in de weg, Narsingh is normaal gesproken ook beter, dus hij zal de huidige buitens niet in de weg staan. Als hij dat wel doet, blijkt het gewoon een goede aankoop en zit er in de toekomst misschien nog wat in.

Met ook Jozefzoon erbij word het wel wat magertjes, allemaal. Qua leeftijd en ervaring. Ik snap dan ook best de interesse in Assaidi. Met hun beide op de flanken en Depay als eerste back-up zie ik het zonniger in dan met Jozefzoon als back-up voor Depay en Narsingh...

Depay moet spelen. Anders moet hij weg. Geduld heeft hij al genoeg moeten opbrengen.
 
Wat mij dan juist Ideaal leek was een Type Everton, iemand met ervaring, Slimheid, als Backup voor Depay, maar ook iemand die je in de laatste minuten als stormram in de spits kan zetten.
 
En bevestigd:

PSV ‏@PSV 1m
PSV heeft een akkoord over verdediger Jeffrey Bruma en aanvaller Florian Jozefzoon. Dat bevestigt technisch manager Marcel Brands. #psv

PSV ‏@PSV 48s
Jeugdinternational Jozefzoon (22) komt van RKC Waalwijk zal een 3-jarig contract afsluiten met een optie voor een vierde jaar. #psv
 
Ja klopt, ik ben het met je eens dat Josefzoon compleet overbodig is. Maar ik had wel heel graag Assaidi gezien.

Compleet overbodig? Begin eens te tellen, als je wil. Dubbele bezetting voor de flanken, waarbij je moet meenemen dat Narsingh nog wel een poosje nodig heeft, en we ook een goed Jong PSV op de been moeten brengen om in de JL mee te draaien.

Met ook Jozefzoon erbij word het wel wat magertjes, allemaal. Qua leeftijd en ervaring. Ik snap dan ook best de interesse in Assaidi. Met hun beide op de flanken en Depay als eerste back-up zie ik het zonniger in dan met Jozefzoon als back-up voor Depay en Narsingh...

Depay als eerste back-up kan echt niet. Die jongen moet nú de kans krijgen. Je hebt toch wel meegekregen welke koers de club heeft gekozen?
 
Compleet overbodig? Begin eens te tellen, als je wil. Dubbele bezetting voor de flanken, waarbij je moet meenemen dat Narsingh nog wel een poosje nodig heeft, en we ook een goed Jong PSV op de been moeten brengen om in de JL mee te draaien.



Depay als eerste back-up kan echt niet. Die jongen moet nú de kans krijgen. Je hebt toch wel meegekregen welke koers de club heeft gekozen?

Volledig mee eens Kronos! (Y) Het positieve aan Jozefzoon is dat het een uitstekende back-up is én het de jeugd niet in de weg staat.
 
Dit is logischer dan Assaidi huren, maar dan nog.. Je hebt ook andere spelers die daar uit de voeten kunnen. Narsingh, Wijnaldum, Manolev(ja u leest het goed), Depay, Bakalli. Waarom koop je dan weer een Jozefzoon.
 
Laatst bewerkt:
Toch is het best spannend. 3 (Bommel, Lens, Mertens ) van je toppers kwijt en vooralsnog alleen Bruma en Jozefzoon ervoor terug. Ik ben nog niet bepaald lyrisch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan