Florian Jozefzoon (A)

Sjoerd93

Aanvoerder
PSV heeft akkoord over Bruma en Jozefzoon

27 juni 2013 12:45

PSV heeft een akkoord over verdediger Jeffrey Bruma (21) en aanvaller Florian Jozefzoon (22). Dat bevestigt technisch manager Marcel Brands. Met respectievelijk Chelsea en RKC Waalwijk heeft PSV een principe-overeenkomst bereikt, beide spelers moeten nog hun medische keuring ondergaan. Dat zal de komende dagen plaatsvinden.

Bruma: 4-jarig contract
Na het terughalen van huurling Jeroen Zoet zijn Jeffrey Bruma en Florian Jozefzoon de eerste versterkingen van PSV voor het seizoen 2013-2014. Voor Bruma, afkomstig van Chelsea en de afgelopen twee seizoenen verhuurd aan HSV, ligt een 4-jarig contract klaar. De verdediger maakte al in augustus 2010 zijn debuut in het Nederlands elftal. De geboren Rotterdammer is tijdens zijn periode bij Chelsea ook verhuurd geweest aan Leicester City. PSV heeft met Chelsea afspraken gemaakt over een mogelijke terugkoop. Als alles rond komt, sluit Bruma aan op de eerste trainingsdag.

Jozefzoon: 3-jarig contract
Met Florian Jozefzoon zal PSV een 3-jarig contract afsluiten, met een optie voor een vierde jaar. De aanvaller, op het EK onder 21 in Israël nog actief met Jong Oranje, is afkomstig van RKC Waalwijk. Jozefzoon, van oorsprong uit Frans-Guyana, zal zich na zijn medische goedkeuring net als de andere internationals een week na de eerste training melden in Eindhoven bij hoofdcoach Phillip Cocu. Dat is op maandag 8 juli.

Brands: “Talenten met ervaring”
Technisch manager Marcel Brands is content met de aanstaande overeenkomsten met de verdediger en aanvaller. “Het zijn talentvolle spelers met al de nodige ervaring. Jeffrey is 21 jaar, Florian 22 jaar. Voetballers waaraan PSV nog veel plezier kan beleven. Zij passen in de filosofie dat PSV graag de beste Nederlandse talenten in de gelederen heeft, samen met talenten uit de eigen jeugd. Zo hadden we richting het EK onder 21 vijf geselecteerde talenten”, aldus Brands.


Rik Elfrink ‏@RikElfrink 1m
#PSV gaat Florian Jozefzoon (22) van #RKC vastleggen. Lees zo alles over deze verrassing op ed.nl en bd.nl

Einde Verhaal:
PSV heeft gisteravond laat met Brentford een principeakkoord bereikt over de transfer van Florian Jozefzoon. De 25-jarige aanvaller is vanochtend inmiddels naar Engeland afgereisd voor een medische keuring. De betrokken partijen verwachten de deal later vandaag af te ronden.

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"http:\/\/www.psv.nl\/upload_mm\/0\/7\/7\/cid58414_161029PZ35966.jpg"}[/IMG2]

 
Laatst bewerkt door een ninja:
Mooi. Ideale back-up voor Narsingh. Ik zie dit wel zitten. Heeft ook nog wat potentieel te groeien, staat Depay niet in de weg. Ik kan hier prima mee leven.
 
Prima tweede rechtsbuiten. Narsingh is gewoon je nummer 1 bij fitheid. Wijnaldum voor het middenveld. Van Overbeek is er niet klaar voor (als hij dat ooit wordt).
 
Teveel dingen gingen goed deze 2 weken, er moest wel een addertje onder het gras zitten.... Maar backup voor narsingh neem ik
 
Ik vind het waardeloos. Kan heel hard rennen, maar daar houdt het wel mee op. Schuif dan Van Overbeek door.
 
Teveel dingen gingen goed deze 2 weken, er moest wel een addertje onder het gras zitten.... Maar backup voor narsingh neem ik

Omdat Assaidi te idioot voor woorden is en Jozefzoon een prima back-up is voor zowel Narsingh als Depay.
 
Ik vind het waardeloos. Kan heel hard rennen, maar daar houdt het wel mee op. Schuif dan Van Overbeek door.

Cocu kent Van Overbeek prima, en acht hem nog niet klaar voor PSV 1. Die zal gewoon een heel jaar met Jong PSV in de JL meedraaien. Ik vind dit een prima transfer. Narsingh lijkt nog een tijdje uitgeschakeld, en Jozefzoon is dan een prima aanvulling voor de selectie.
 
Das waar. Ben gewoon opgelucht dat het niet Assaidi is. :)

Dat lijkt de algemene tendens te zijn.
Ik vraag mij af, hoeveel mensen gaan PSV gewoon weer bovenaan de ranglijst zetten? Mertens, Lens, Toivonen en Pieters zijn straks weg. Depay is een groot talent, maar gaat echt niet het elftal dragen met assists en goals zoals Mertens dat deed. Ik hoop dat Narsingh op niveau komt, maar dat is af te wachten. Hiljemark moet nog groeien, Maher moet nog groeien. Willems moet nog groeien, Bruma moet eerst maar es laten zien dat ie constant kan presteren (ik was wel voor zijn komst) en we hebben nog altijd geen rechtsback.

Ik denk dat een 3e of 4e plaats realistisch is. En dat vind ik jammer..
 
Narsingh is een tijd Geblesseerd maar, Wijnaldum Speelde het op dat EK -23 Prima, Sterker nog hij was gewoon een uitblinker, Wat mij betreft kan hij daar spelen,
Aan de Linkerkant moet Depay gewoon spelen, We gingen dit Talent toch het vetrouwen geven..

Ik zou een speler als Jozefzoon overbodig vinden, ook als Backup.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad. Overbodige Amsterdammer. Op een plek waar je echt wel andere mensen kwijt kunt. Je wist trouwens van tevoren dat Lens zou vertrekken.
 
Narsingh is een tijd Geblesseerd maar, Wijnaldum Speelde het op dat EK -23 Prima, Sterker nog hij was gewoon een uitblinker, Wat mij betreft kan hij daar spelen,
Aan de Rechterkant moet Depay gewoon spelen, We gingen dit Talent toch het vetrouwen geven..

Ik zou een speler als Jozefzoon overbodig vinden, ook als Backup.

Depay speelt links..
 
Terug
Bovenaan Onderaan