Florian Jozefzoon (A)

Nee Jozefzoon die staat er wel meteen straks maar onze talenten niet:rolleyes:

Jozefzoon heeft een prima seizoen gedraaid bij RKC, in de Eredivisie. Hebben jouw talenten dat ook op hun CV staan? Laat die jongens lekker een jaar in de Jupiler League ballen joh. Het perfecte podium voor iemand als Van Overbeek.
 
Ik word echt moe van dit soort reacties. Geen niveau PSV. Haal je wél iemand van 'het niveau PSV', dan hadden diezelfde forummers steen en been geklaagd dat Depay, Bakkali en ook Narsingh geblokkeerd zouden gaan worden. En als je dan roept dat we helemaal niemand nodig hebben, houd je jezelf voor de gek. Als je elk talentje doorschuift om het eerste van PSV aan te vullen, wordt Jong PSV het lachertje en rode lantaarndrager van de Jupiler League. Hebben jullie daar dan zin in?

Wat boeit Jong PSV mij nu in de Jupiler League?
 
fffffff ja een konijn uit de hoge hoed van onze TD. Bruma is prima, al mag hij voorlopig zich bewijzen om lange tijd gecontroleerd te spelen. Verder doet onze TD voorlopig prima aan de doelstelling om de meeste talenten in huis te hebben.:D
 
Jozefzoon is wel een speler die afgelopen jaren aardig op Eredivisieniveau heeft gespeeld, dat kan je van Bakkali en van Overbeek nog niet verwachten op hun leeftijd. Als back-up hebben we hier een prima speler aan.

Leuk, maar ik verwacht nu wel van PSV een verklaring dat PSV nu vól voor de titel gaat en dat het zogenaamde beleid genaamd "de jeugd krijgt een kans en een belangrijke rol binnen PSV" onmiddelijk de prullenbak in kan. Dan kan ik me prima vinden in Jozefzoon als back-up voor Narsingh. Alleen zou ik het zelf ontzettend jammer vinden, aangezien ik wél jeugd wil.
 
Als je goed gelezen had dan had je gezien dat Nistelaria het met de aankoop Jozefzoon niet eens was. ;)
Bedankt voor je hulp maar ik heb het wel goed gelezen. In die post laat ie niet blijken dat ie het niet mee eens was maar dat we de jeugd niet mogen overschatten en daar reageer ik op. Ik ga niet alle bladzijdes terug om te zien of iemand elders iets anders heeft beweerd.
 
Wat boeit Jong PSV mij nu in de Jupiler League?

Niks, blijkbaar. En dat is dan bijzonder kortzichtig te noemen, zowel voor de beeldvorming en het imago van de club PSV, als wat betreft de ontwikkeling van die talenten. Waar hebben die jongens meer aan, denk jij, op de bank zitten bij het eerste, en als ze eens mogen invallen door de mand vallen (waarop de kans ruim aanwezig is), of een vol jaar in de JL spelen?

Wat win jij dan met jouw beleidskeuze?
 
Jozefzoon heeft een prima seizoen gedraaid bij RKC, in de Eredivisie. Hebben jouw talenten dat ook op hun CV staan? Laat die jongens lekker een jaar in de Jupiler League ballen joh. Het perfecte podium voor iemand als Van Overbeek.
Latenh zien bij RKC? En was hij een uitblinker dan? Volgens mij deed ie het wel redelijk maar niets meer dan dat. Bij RKC waren er andere spelers die iedereen opvielen. Dat zowel Twente als zijn eigen club ajax niet door hebben gezet, zegt al genoeg.
 
2 toppers plus straks Ola verkocht en je haalt Jozefzoon? Man, wat heb ik me aan hem geergerd bij zijn invalbeurten tijdens het EK in Israel. Totaal onzichtbaar en het leek of Jong Oranje met hem er bij met 10 man speelde ipv 11.....
Ook voor de bank, totaal geen versterking. Ajax wilde hem ook niet en ook niet voor op de bank. Waarom zou hij voor ons wel een welkome aanvulling zijn? Als je toch niet in de toppers kan investeren, doe het dan toch gewoon met de aanwezige jeugdspelers. Want met Jozefzoon zet je ook geen sode aan de Dijk.

Heb het EK niet gezien en kan dus niet oordelen over Jozefzzoon.
Maar spelen met 10 man is PSV wel gewend sinds de geblesseerde Ola vervangen moest worden door een kansenmissende ,verder onzichtbare zogenaamd betere nummer 10.;)

Daar heb je het niet over. Je hebt het over het feit dat 'ie van ajaks komt. Velen gingen hem voor en velen waren bij ons succesvol.
Als je het hebt over het niveau, dan moet je dat zeggen. Daar komt de naam ajaks niet bij kijken.
Kom op man. Er zijn maar weinig mensen die zo'n grondige hekel aan ajaks hebben als ik. Maar zodra een speler ons shirt aan trekt is hij PSV'er. Als hij dan vervolgens niet goed genoeg blijkt te zijn, dan is die PSV'er niet goed genoeg.

Volkomen correct.
Wie het veld aan de Frederiklaan betreedt met een PSV shirt aan, is PSVer. Wat de achtergrond van iemand ook is/was.
1988 had een enigszins Amsterdams/Rotterdams tintje in Stuttgart. Maar op de EC stond de naam PSV gegraveerd.:)

Het is nog niet eens juli, de voorbereiding is nog niet gestart, en we hebben Bruma al vastliggen. Als je het e.e.a. vergelijkt met andere clubs, zijn we al goed onderweg. Zeker als het ze ook nog gaat lukken om Maher vast te leggen voor komende maandag, en om Pieters en Toivonen te verkopen. Dan verwacht ik er zeker snel nog een rechtsback bij.

Vertrokken; van Bommel, Lens, Mertens. Ook Toivonen?
Nieuw; Bruma, Jozefzoon.Ook Maher?
Voorlopige balans; Zeer negatief.
Titel in 2014? Nog HEEL ver weg.
 
Leuk, maar ik verwacht nu wel van PSV een verklaring dat PSV nu vól voor de titel gaat en dat het zogenaamde beleid genaamd "de jeugd krijgt een kans en een belangrijke rol binnen PSV" onmiddelijk de prullenbak in kan. Dan kan ik me prima vinden in Jozefzoon als back-up voor Narsingh. Alleen zou ik het zelf ontzettend jammer vinden, aangezien ik wél jeugd wil.

Bakkali is 17 jaar, die kan je toch onmogelijk nu al voor de leeuwen gooien? Zo'n jongens moeten nog even een jaartje lekker in de JL ballen voordat ze +10 wedstrijden in PSV 1 kunnen spelen.
Het nieuwe jeugdbeleid is iets dat over meerdere jaren gaat, je kan toch onmogelijk meteen in dit seizoen alle jeugd de kans geven, waarvan de kans enorm groot is dat dit een negatieve invloed heeft op de prestaties van het eerste elftal.
 
Bakkali is 17 jaar, die kan je toch onmogelijk nu al voor de leeuwen gooien? Zo'n jongens moeten nog even een jaartje lekker in de JL ballen voordat ze +10 wedstrijden in PSV 1 kunnen spelen.
Het nieuwe jeugdbeleid is iets dat over meerdere jaren gaat, je kan toch onmogelijk meteen in dit seizoen alle jeugd de kans geven, waarvan de kans enorm groot is dat dit een negatieve invloed heeft op de prestaties van het eerste elftal.

Waarom niet? Hij is ons grootste talent. Kwaliteit gaat boven leeftijd. Bovendien is er totaal geen must om dit jaar kampioen te worden. Ben trouwens benieuwd hoelang die uitspraak stand houd.
 
Bakkali is 17 jaar, die kan je toch onmogelijk nu al voor de leeuwen gooien? Zo'n jongens moeten nog even een jaartje lekker in de JL ballen voordat ze +10 wedstrijden in PSV 1 kunnen spelen.
Het nieuwe jeugdbeleid is iets dat over meerdere jaren gaat, je kan toch onmogelijk meteen in dit seizoen alle jeugd de kans geven, waarvan de kans enorm groot is dat dit een negatieve invloed heeft op de prestaties van het eerste elftal.

Als een jongen van 17 niet in het eerste van PSV mee kan komen, moet je ook niet roepen dat het een heel erg groot talent is. Het verschil tussen grote talenten en gewone talenten is nou juist dat zij op jeugdige leeftijd dat niveau al wel aankunnen. Maher, Boetius, Vilhena.
 
Bedankt voor je hulp maar ik heb het wel goed gelezen. In die post laat ie niet blijken dat ie het niet mee eens was maar dat we de jeugd niet mogen overschatten en daar reageer ik op. Ik ga niet alle bladzijdes terug om te zien of iemand elders iets anders heeft beweerd.

Ik ben geen groot voorstander van de komst van Jozefzoon, laat ik dat voorop stellen. Ik kan me echter wel prima vinden in zijn aankoop; hij heeft redelijk wat ervaring voor zijn leeftijd en is bovendien niet duur. Verder hebben we op Depay en Wijnaldum na geen opties voor de flanken, want Narsingh is pas in de loop van September weer fit. Wat is er dan op tegen om Jozefzoon goedkoop binnen te halen als back-up voor de flanken? Jongens als van Overbeek en zeker Bakkali komen fysiek nog veel te kort om in 't eerste te staan. Die jongens zullen dan ook gebaat zijn bij veel speelminuten in zowel de A1 (Bakkali) als Jong PSV. Laten we de jeugd dus inderdaad niet overschatten, maar ze rustig de kans geven om zich te ontwikkelen. Dat hebben we bij Depay ook gedaan. Kijk naar Willems hoe het kan gaan als een speler te vroeg voor de leeuwen voor gegooid... ;)
 
Niks, blijkbaar. En dat is dan bijzonder kortzichtig te noemen, zowel voor de beeldvorming en het imago van de club PSV, als wat betreft de ontwikkeling van die talenten. Waar hebben die jongens meer aan, denk jij, op de bank zitten bij het eerste, en als ze eens mogen invallen door de mand vallen (waarop de kans ruim aanwezig is), of een vol jaar in de JL spelen?

Wat win jij dan met jouw beleidskeuze?

Die jongens moeten ook niet op de bank zitten bij het eerste maar daar op het veld staan. Nartuurlijk geen 11 jeugdspelers, maar een stuk of 4, 5 wel.
Dat kan in een overgangsjaar prima zonder kampioensdruk en daarna gaan oogsten. Het 2e rijtje van de eerste divisie is vaak slechter dan de Topklasse amateurs, sorry hoor. Wat leren ze daar dan?
 
Bakkali is 17 jaar, die kan je toch onmogelijk nu al voor de leeuwen gooien? Zo'n jongens moeten nog even een jaartje lekker in de JL ballen voordat ze +10 wedstrijden in PSV 1 kunnen spelen.
Het nieuwe jeugdbeleid is iets dat over meerdere jaren gaat, je kan toch onmogelijk meteen in dit seizoen alle jeugd de kans geven, waarvan de kans enorm groot is dat dit een negatieve invloed heeft op de prestaties van het eerste elftal.
Ten eerste speelt Bakkali vanaf links, dus is hij geen vaste waarde straks daar Depay een plek gaat krijgen op links.
Ten tweede hebben we voor rechts Narsingh en Wijnaldum al. Narsingh is nog niet fit dus gaat Wijnaldum daar spelen. Hij heeft ook geen andere keuze, omdat psv Maher wil halen voor de nummer 10 positie.
Nou achter Wijnaldum en Narsingh had ik een jeugdspeler gezet en geen nieuwe aankoop die bij ajax overbodig was en voor Twente te duur. Maar kennelijk voeg je bij PSV dan wel wat toe en kan de prijs ons ook niets schelen.
 
Als een jongen van 17 niet in het eerste van PSV mee kan komen, moet je ook niet roepen dat het een heel erg groot talent is. Het verschil tussen grote talenten en gewone talenten is nou juist dat zij op jeugdige leeftijd dat niveau al wel aankunnen. Maher, Boetius, Vilhena.

Cocu en Brands kennen die spelers goed genoeg. Het is dus duidelijk dat zij ervan overtuigd zijn dat onze talenten (vooral fysiek) nog niet rijp genoeg zijn voor het eerste. Dan is het voor zo'n jongens toch ideaal om gewoon hun wedstrijden op vrijdagavond in de JL te spelen.

Als je ze in het eerste op de bank wil zetten, kan zo'n Bakkali elke vrijdag maximaal 60 minuten spelen, omdat hij fris moet zijn voor de volgende dag. Op die manier zou hij echt te weinig aan spelen toekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan