FK Haugesund - PSV | Donderdag 8 augustus | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
GS858f7.png


(Wedstrijdoverzicht op PSV.nl is nog niet bijgewerkt qua tijd, maar het is dus 19:00 uur)
 
Ik geloof er heilig in dat we beter zijn dan deze gasten.

De sfeer en het vertrouwen op het forum en onder de supporters mag dan wel rond het vriespunt liggen.
Ik geloof er nog steeds in dat dit soort teams onder doen voor ons PSV.


dit team doet niet wat Brann Bergen 23 jaar terug flikte: PSV uitschakelen tegen iedere verwachting in.
 
Hier moet je nu natuurlijk simpelweg gewoon winnen. Mogelijk de eerste keer met slechts een controlerende middenvelder in plaats van twee om zodoende het voetballende vermogen te verbeteren. Daarnaast, ondanks dat je hier gewoon moet winnen, kan dit best een stugge tegenstander zijn na de klap van afgelopen week waarop je jezelf zomaar vast kunt lopen. Desondanks zeg ik 1-3 voor PSV.
 
Toch wel grappig. Heb ooit op FIFA 14 een random team uitgekozen waar ik een aantal jaren een carriere mee heb gedaan, FK Haugesund. Leuk dat we die nu tegen komen.

Haugesund, na de helft van het seizoen de huidige nummer 8 van Noorwegen, heeft twee kwalificatieronden doorstaan waarbij werd gewonnen van Cliftonville en Sturm Graz.
 
Hopelijk dezelfde aanpak als vorig jaar tegen RKC. Gewoon het tweede sturen en het 1e richten op de ED.
 
Doek de club maar op als je dit niet wint hoor.

De nummer 8 van Noorwegen... Moet gewoon minimaal 6-0 worden over twee wedstrijden.
 
Doek de club maar op als je dit niet wint hoor.

De nummer 8 van Noorwegen... Moet gewoon minimaal 6-0 worden over twee wedstrijden.

Zal het niet te hard roepen met de huidige selectie,vorm en team spirit is iedereen een geduchte tegenstander.
 
Voel me al helemaal thuis in de EL. Vooral het bekijken van de stadions van clubs als Cliftonville, Differdange FC, FK Haugesund, NK Osijek, HSK Mostar is heerlijk. Krijg er echt een ouderwets voetbalgevoel van van die clubs uit de lage divisies / C-competities. Het is helaas wel triest om te constateren dat dit nu het niveau is waar we op spelen.
 
Voel me al helemaal thuis in de EL. Vooral het bekijken van de stadions van clubs als Cliftonville, Differdange FC, FK Haugesund, NK Osijek, HSK Mostar is heerlijk. Krijg er echt een ouderwets voetbalgevoel van van die clubs uit de lage divisies / C-competities. Het is helaas wel triest om te constateren dat dit nu het niveau is waar we op spelen.

Prachtig toch?

900


De gemiddelde hoofdklasser in NL zou er voor tekenen! :D:rolleyes::cautious:
 
Ken heel FK Haugesund niet, maar ff op transfermarkt gekeken naar hun huidige selectie en een totale marktwaarde van rond de 6 miljoen euro. Dit terwijl de gemiddelde marktwaarde van een PSV-speler rond de 7 miljoen ligt. Ik weet dat dit maar cijfertjes zijn, maar mochten we dit niet winnen weet ik het ook niet meer. Ook een mooie mogelijkheid voor onze scouting. Goedkope spelers, dus al verliezen we, kopen we gewoon hun hele team over. Dan kunnen ze de tweede wedstrijd niet meer spelen...
 
Prachtig toch?

900


De gemiddelde hoofdklasser in NL zou er voor tekenen! :D:rolleyes::cautious:

Best een leuk stadion, maar toch wat anders dan Camp Nou, Wanda Metropolitano, Old Trafford, White Hart Lane en de Allianz Arena.

Leuke stad ook, heeft ongeveer net zoveel inwoners als Valkenswaard. Zo kom je nog eens op wat plaatsen :).
 
Best een leuk stadion, maar toch wat anders dan Camp Nou, Wanda Metropolitano, Old Trafford, White Hart Lane en de Allianz Arena.

Leuke stad ook, heeft ongeveer net zoveel inwoners als Valkenswaard. Zo kom je nog eens op wat plaatsen :).

Heeft vast een vliegveld dan. Anders landen we gewoon met de privéjet op de grasmat.
 
Best een leuk stadion, maar toch wat anders dan Camp Nou, Wanda Metropolitano, Old Trafford, White Hart Lane en de Allianz Arena.

Leuke stad ook, heeft ongeveer net zoveel inwoners als Valkenswaard. Zo kom je nog eens op wat plaatsen :).

Lijkt me best een leuke stad en een grappig stadion om heen te gaan. Maar ehm, kaartjes zijn al 2x zo duur als tegen Basel. Net zoals 2x zoveel reistijd. Basel is echter een vele leukere voetbalervaring. Groot stadion, grote aanhang, groot uitvak, grote belangen. Bij zo een uitwedstrijd als deze krijg ik het idee alsof het een oefenwedstrijdje is wat je bijwoont. Met wat leuke plannen kun je er vast een onvergetelijke trip van maken, maar voor mij is de wedstrijd het belangrijkste deel van de reis waaraan ik herinneringen vasthou.
 
Lijkt me best een leuke stad en een grappig stadion om heen te gaan. Maar ehm, kaartjes zijn al 2x zo duur als tegen Basel. Net zoals 2x zoveel reistijd. Basel is echter een vele leukere voetbalervaring. Groot stadion, grote aanhang, groot uitvak, grote belangen. Bij zo een uitwedstrijd als deze krijg ik het idee alsof het een oefenwedstrijdje is wat je bijwoont. Met wat leuke plannen kun je er vast een onvergetelijke trip van maken, maar voor mij is de wedstrijd het belangrijkste deel van de reis waaraan ik herinneringen vasthou.

Doet mij denken aan FC Winterthur, spelen ook in zo’n soort stadion. We hadden een keer een feest op de kleuterschool toen er ook een voetbalwedstrijd was. En wat je zegt: door de manier waarop het geluid uitsterft komt het inderdaad wel snel over als een oefenwedstrijd.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan