FK Haugesund - PSV | Donderdag 8 augustus | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Poe. Wat een drama. Ik zie eigenlijk ook niks positiefs.

Ik heb me ook erg geërgerd aan de scheids. Waarom krijgen de PSV spelers allemaal van die rare gele kaarten?
 
Mij god, heb medelijden wie dit 90 minuten gekeken heeft :FP:
Enige tip die ik je kan geven is koop de nieuwe Samsung tv's, met splitscreen, netflix links en match rechts. 80% netflix gekeken, 15% op me mobiel, 5% psv gezien
 
Lozano is helaas hopeloos uit vorm maar hij moet ook vanaf links spelen.
Vanaf die positie heeft ie altijd gevlamd.
Lichtpunt is toch wel Baumgartl! Eindelijk wat degelijkheid achterin.
Heb alleen de 2e helft gezien, maar ik denk dat je gelijk hebt: degelijkheid. En dat is een vooruitgang, maar net de oplossing die PSV nodig heeft. naast de degelijke verdediger, hebben we een CV nodig die kan opbouwen. En ik denk niet dat die er gaat komen.

Eindelijk de eerste wedstrijd zonder tegengoal
 
Heb alleen de 2e helft gezien, maar ik denk dat je gelijk hebt: degelijkheid. En dat is een vooruitgang, maar net de oplossing die PSV nodig heeft. naast de degelijke verdediger, hebben we een CV nodig die kan opbouwen. En ik denk niet dat die er gaat komen.

Eindelijk de eerste wedstrijd zonder tegengoal
Misschien is het idd wel zo dat een kinderhand gauw gevuld is..Aan de andere kant het is zijn eerste wedstrijd, geef hem even wat tijd.
 
ga normaal ongeveer 8x per jaar van Den Helder naar Eindhoven heen en weer, aan geld ongeveer 1000 euro. Ik ga die lekker in mijn zak houden of lekker alvast uitgeven want dit seizoen is voorbij!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan