Gewoon weer de standaard grote nederlaag tussendoor.Gaat PSV zich revancheren voor de 1-1 in eigen huis? Is het lek (weer) boven? Roept u maar!
Dat gelijke spel is een smet op deze poulefase. Eigenlijk is revanche nodig. Maar Ajax hè….Gaat PSV zich revancheren voor de 1-1 in eigen huis? Is het lek (weer) boven? Roept u maar!
Hoezo? We maken nog kans om poulewinnaar te worden. Gewoon de beste 11 laten starten en op basis van scoreverloop bij de andere pot eventueel wisselen als Arsenal gaat winnenHmm het is dat de coefficienten belangrijk zijn anders had ik gezegd stuur jong psv maar..
PSV mij ook, al vond ik dat niet zo ergDie gasten hebben me gisteren geld door de neus geboord door te verliezen van fucking Zurich, dus ik neem geen genoegen met minder dan 0-8.
Ik ben er bang voor...Gewoon weer de standaard grote nederlaag tussendoor.
Ik ben er bang voor...
Zorgen dat je veel corners krijgt tegen Ajax. In de lucht zijn we zoveel sterker.Van mij mogen ze, als ze drie dagen later die Amsterdammers oprollen is alles ze vergeven.
De wedstrijd na deze wedstrijd is belangrijker. Tegen Bodø/Glimt zonder blessures de wedstrijd doorkomen en niet teveel energie verspelen.Gaat PSV zich revancheren voor de 1-1 in eigen huis? Is het lek (weer) boven? Roept u maar!
Voor Ajax hoeft PSV niks speciaals te hebben om zich op te laden. Dat leeft vanzelf wel. Gewoon normaal tegen die Noren, met de vaste basis en dezelfde energie als tegen Arsenal. Winnen en in een goede flow zitten geeft energie en voorkomt blessures. Zodra je gaat spelen om niet geblesseerd te raken gaat het fout.De wedstrijd na deze wedstrijd is belangrijker. Tegen Bodø/Glimt zonder blessures de wedstrijd doorkomen en niet teveel energie verspelen.
Ajax moet dinsdag 1 november uit naar Rangers FC en heeft 2 dagen meer rust.
Ajax ligt ons wel.. gek genoeg maak ik me meer zorgen om de pot tegen az..Zorgen dat je veel corners krijgt tegen Ajax. In de lucht zijn we zoveel sterker.
Precies. Binnenhalen die centen..Een overwinning levert ongeveer een half miljoen € meer op dan een gelijkspel.
RvC zal van RvN een representatief elftal verlangen.
![]()
PSV-supporters pissig na straf UEFA: ‘Bobo's van PSV mogen in Noorwegen naar binnen, gewone supporter wordt gepakt’
PSV speelt komende week het uitduel met Bodø/Glimt en onder supporters is beroering ontstaan over een straf die de Europese voetbalbond UEFA voor die wedstrijd heeft uitgedeeld. De Eindhovense club mag vanwege eerdere ongeregeldheden van supporters in Londen voor het uitvak in Bodø geen kaarten...www.ed.nl
Hoewel ik het er mee eens ben dat het onzin is dat de grote groep wordt gestraft bij het misdragen van een klein groepje doorgedraaide hooligans komt het toch als eerste in mij op waarom we niet lezen dat de PSV fan boos is op dat groepje hooligans. Het is altijd UEFA dit UEFA dat, maar het zijn toch echt die klojos die het verpesten voor de rest. Niet de UEFA