FK Bodø/Glimt - PSV | Donderdag 3 november | Eindstand: 1-2

Rednas

Administrator
Administrator
7BIDdU4.png

Bacchus

Batmin
Administrator
Gaat PSV zich revancheren voor de 1-1 in eigen huis? Is het lek (weer) boven? Roept u maar!

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Hmm het is dat de coefficienten belangrijk zijn anders had ik gezegd stuur jong psv maar..
Hoezo? We maken nog kans om poulewinnaar te worden. Gewoon de beste 11 laten starten en op basis van scoreverloop bij de andere pot eventueel wisselen als Arsenal gaat winnen

Buitenspelgoal

Assistent Coach
Poulewinst maakt een hoop uit als je nog wat wil in Europa, want in die tussenronde als je 2e wordt ga je een onmogelijke tegenstander loten en is het daarna waarschijnlijk klaar.

Kans op groepswinst blijft klein, want Arsenal nag dan niet winnen van Zurich en PSV moet winnen van Bodo. We hebben een beter onderling resultaat met Arsenal, dus bij winst van ons en gelijk van Arsenal ben je er.

Penalty

Internationale Legende
Gaat PSV zich revancheren voor de 1-1 in eigen huis? Is het lek (weer) boven? Roept u maar!
De wedstrijd na deze wedstrijd is belangrijker. Tegen Bodø/Glimt zonder blessures de wedstrijd doorkomen en niet teveel energie verspelen.
Ajax moet dinsdag 1 november uit naar Rangers FC en heeft 2 dagen meer rust.

Ongezouten

Bondscoach
De wedstrijd na deze wedstrijd is belangrijker. Tegen Bodø/Glimt zonder blessures de wedstrijd doorkomen en niet teveel energie verspelen.
Ajax moet dinsdag 1 november uit naar Rangers FC en heeft 2 dagen meer rust.
Voor Ajax hoeft PSV niks speciaals te hebben om zich op te laden. Dat leeft vanzelf wel. Gewoon normaal tegen die Noren, met de vaste basis en dezelfde energie als tegen Arsenal. Winnen en in een goede flow zitten geeft energie en voorkomt blessures. Zodra je gaat spelen om niet geblesseerd te raken gaat het fout.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020

Hoewel ik het er mee eens ben dat het onzin is dat de grote groep wordt gestraft bij het misdragen van een klein groepje doorgedraaide hooligans komt het toch als eerste in mij op waarom we niet lezen dat de PSV fan boos is op dat groepje hooligans. Het is altijd UEFA dit UEFA dat, maar het zijn toch echt die klojos die het verpesten voor de rest. Niet de UEFA

robpsv11

Grammatifaler

Hoewel ik het er mee eens ben dat het onzin is dat de grote groep wordt gestraft bij het misdragen van een klein groepje doorgedraaide hooligans komt het toch als eerste in mij op waarom we niet lezen dat de PSV fan boos is op dat groepje hooligans. Het is altijd UEFA dit UEFA dat, maar het zijn toch echt die klojos die het verpesten voor de rest. Niet de UEFA

Ik zou het statement van de supportersvereniging even lezen haha

Bovenaan Onderaan