Financiën PSV

Bespreek hier de financiën van PSV (jaarverslagen, begrotingen, etc).

Er is geen geld. :sad:
Dus er kan wel een slotje op. :rolleyes:

KEVlkTOsKk3TEpAm5mOACROaoBF8xytJFOS8-eQGlEhTBhwUyS6x2dgP5VCmizoC7jpGEgQ=s85


;)
 
Er is geen geld. :sad:
Dus er kan wel een slotje op. :rolleyes:

KEVlkTOsKk3TEpAm5mOACROaoBF8xytJFOS8-eQGlEhTBhwUyS6x2dgP5VCmizoC7jpGEgQ=s85


;)
Wat jammer dat ManU niet heeft doorgepakt met Dumfries. Er was notabene sprake van € 30M.
Bergwijn die niet naar Watford wil. Napoli die twijfelt of ze Lozano nog moeten gaan halen.
Pereiro afgeketst, met dank aan Casal...Hendrix en Rosario waar Bologna 22M voorover had.
Zoveel miljoenen die PSV zo goed kon gebruiken, om haar voortbestaan te waarborgen.
Ik ben echt benieuwd naar de aankomende jaarcijfers, en hoe de begroting einde seizoen eruit gaat zien.
Ik hoop dat veel bedrijven zich gaan aansluiten bij de Metropoolregio Brainport Eindhoven.
Echter, als PSV zo slecht blijft presteren onder deze trainer, zal de animo daartoe ook (flink) afnemen.
 
Laatst bewerkt:
Tientallen....28 miljoen. Bij tientallen denk ik toch aan minimaal 50, maar goed. Technisch klopt het.
Vertekend ook enorm omdat er flink is afgeschreven deze zomer. Denk hierbij aan Romero, Ramselaar, Pereiro en waarschijnlijk ook Luckassen. Dan zit je ook weer op 28 miljoen.
 
Vertekend ook enorm omdat er flink is afgeschreven deze zomer. Denk hierbij aan Romero, Ramselaar, Pereiro en waarschijnlijk ook Luckassen. Dan zit je ook weer op 28 miljoen.
Ik weet niet of spelers als eigendom op de balans staan? En zo ja, dan zal er wel jaarlijks op afgeschreven worden?
 
Ik weet niet of spelers als eigendom op de balans staan? En zo ja, dan zal er wel jaarlijks op afgeschreven worden?
Nee die staan niet op de balans als eigendom. Technisch gezien is het gewoon personeel in dienst van het bedrijf. Uiteraard speelt een club met zijn beleid wel in op een eventuele waarde van de speler voorkomend uit een transfer maar in feite is de transfersom een afkoopbedrag voor het arbeidscontract wat onder voorbehoud van uitzonderingen niet eenzijdig mag worden verbroken.
 
Laatst bewerkt:
Ja zo meteen gaat Ajax daar ook een speler halen voor veel geld en pakken ze ook die markt, net als in Zuid Amerika (Neres, Tagliafico, Martinez en nu Alvarez), van ons af.... En aangezien ze geld en successen hebben, dan kunnen ze dat nog uitbreiden ook.
 
Ja zo meteen gaat Ajax daar ook een speler halen voor veel geld en pakken ze ook die markt, net als in Zuid Amerika (Neres, Tagliafico, Martinez en nu Alvarez), van ons af.... En aangezien ze geld en successen hebben, dan kunnen ze dat nog uitbreiden ook.
Daarom moeten we hopen dat Doan snel een wereldster wordt.
 
Ja zo meteen gaat Ajax daar ook een speler halen voor veel geld en pakken ze ook die markt, net als in Zuid Amerika (Neres, Tagliafico, Martinez en nu Alvarez), van ons af.... En aangezien ze geld en successen hebben, dan kunnen ze dat nog uitbreiden ook.

Het gaat niet zozeer om afpakken. Er is ruimte voor meerdere clubs/ merken daar. Mensen kopen daar echt geen shirts of sponsorren ons omdat ze fan zijn van PSV, ze zijn fan van een landgenoot en daar springen ze op in. Het aantal mensen dat fan wordt voor PSV/ Ajax/ FC Brugge zal zeer laag zijn.
 
Ja zo meteen gaat Ajax daar ook een speler halen voor veel geld en pakken ze ook die markt, net als in Zuid Amerika (Neres, Tagliafico, Martinez en nu Alvarez), van ons af.... En aangezien ze geld en successen hebben, dan kunnen ze dat nog uitbreiden ook.

Welcome to a global economy.
 
Terug
Bovenaan Onderaan