Filosofie

:))

Hebben jullie geen display?

Jawel, maar nu hebben we het blad niet meer.

Nou Roger, je hebt maar een jaar hoeven wachten op je reactie... :p

Ach, ik had toch niks te doen. Dag in, dag uit in dit topic kijken voor een antwoord.....

Een weloverwogen antwoord dus.

Notabene een tegenvraag!

Het zegt in elk geval alles over jouw interesse voor het onderwerp. :D

Ja, da's raar. Stel je hebt je eigen topic, dan verwacht je daar toch enige interesse voor?
 
Jawel, maar nu hebben we het blad niet meer.



Ach, ik had toch niks te doen. Dag in, dag uit in dit topic kijken voor een antwoord.....



Notabene een tegenvraag!



Ja, da's raar. Stel je hebt je eigen topic, dan verwacht je daar toch enige interesse voor?

Ik kijk over een jaar wel of er iemand reageert
 
Dat zeggen ze er niet bij als je je inschrijft aan de uni.

Vertel mij wat... Ik zit al 10 jaar vast in het gedachte-experiment dat jullie allemaal niet echt zijn, en ik al jaren met een AI aan het praten ben, die honderden profielen met verschillende eigenschappen kan genereren.

Then again: ik kan natuurlijk ook heel goed een AI zijn. Dat zou wel veel verklaren...
 
Vertel mij wat... Ik zit al 10 jaar vast in het gedachte-experiment dat jullie allemaal niet echt zijn, en ik al jaren met een AI aan het praten ben, die honderden profielen met verschillende eigenschappen kan genereren.

Then again: ik kan natuurlijk ook heel goed een AI zijn. Dat zou wel veel verklaren...
Van een aantal weet je dat ze echt zijn... Het was prima eten bij de Griek! ;)
 
Dit topic blijft wel erg rustig dus ik heropen 'm De Bondscoach dis wan is foor joe!

118540555_3822064681186392_4655323900681773620_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
En omdat ik al dagenlang een Ohrwurm van dit liedje heb:


The philosopher
You know so much about nothing at all

;)
 
1600764630462.png

Interessante casus die wel wat zegt over filosofie (en over media en hoe FvD te werk gaat - maar ik zeg lekker niet wat ik er van vind :)).
 
Bekijk bijlage 2333

Interessante casus die wel wat zegt over filosofie (en over media en hoe FvD te werk gaat - maar ik zeg lekker niet wat ik er van vind :)).
Och, bij de FvD was een tijdje geleden ook iemand die filosofisch mensen wilde afknallen. Daar hadden ze geen probleem mee, dan moeten ze nu ook niet huilen. Of heeft FvD meer vrijheden dan anderen?
 
Och, bij de FvD was een tijdje geleden ook iemand die filosofisch mensen wilde afknallen. Daar hadden ze geen probleem mee, dan moeten ze nu ook niet huilen. Of heeft FvD meer vrijheden dan anderen?
Dat is het kenmerk van deze opportunistische partijen. Ze zijn zelf wat meer gelijk dan anderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan