Films & TV

Ik heb in een hardcore tempo de Crown uitgekeken, gewoon geweldig.. Voor nurds als ik is het helemaal genieten, omdat 70% van alles wat je in beeld ziet door computers gemaakt is maar zo echt lijkt. Autos waar ze zelf in reden was het enige echte, al het overige van huizen, kastelen, steden boten vliegtuigen was 3d effecten. Te mooi gemaakt, serie en de alle effecten 😍
Hoewel ik Olivia Coleman een goede actrice vind, vond ik haar als Queen minder sterk dan de eerste. Zoals ik ook de casting van de laatste Charles niet geloofwaardig genoeg vond. Helena Bonham Carter als Margaret vond ik subliem. Verder prima serie.
 
Nu eerste seizoen van Stranger Things gehad, waar heel de wereld zogenaamd zooo dol op is, maybe word het nog spectaculaire maar tot nu toe gewoon ok/vermakelijk, en soms te wazig
Ik heb het einde van aflevering 2 niet eens gehaald geloof ik. Wat een kutserie.
 
Bojack Horseman is ook een fascinerende serie. Soms grappig, soms flauw, voornamelijk erg deprimerend. Mooi gemaakt - maar je moet er wel van houden.
 
Nu eerste seizoen van Stranger Things gehad, waar heel de wereld zogenaamd zooo dol op is, maybe word het nog spectaculaire maar tot nu toe gewoon ok/vermakelijk, en soms te wazig
Ik heb in een hardcore tempo de Crown uitgekeken, gewoon geweldig.. Voor nurds als ik is het helemaal genieten, omdat 70% van alles wat je in beeld ziet door computers gemaakt is maar zo echt lijkt. Autos waar ze zelf in reden was het enige echte, al het overige van huizen, kastelen, steden boten vliegtuigen was 3d effecten. Te mooi gemaakt, serie en de alle effecten 😍
Stranger Things vond ik leuk, maar ik hou dan ook erg van Spielberg/horror/jaren ‘80. Zeker seizoen 3 vond ik een pareltje.

Ik vind ‘t verschrikkelijk, al die special effects en green screens. Waarom LotR zo veel beter was dan Hobbit m.i. waren de practical effects. Mad Max: Fury Road is daar ook een goed voorbeeld van waarom het er zo geweldig uitziet: gewoon echt. Dat merk je. CGI is naar mijn mening alleen nodig als hulpmiddel, niet als hoofdeffect. Maarja, goedkoper dan een set bouwen.
 
Stranger Things vond ik leuk, maar ik hou dan ook erg van Spielberg/horror/jaren ‘80. Zeker seizoen 3 vond ik een pareltje.

En dat terwijl seizoen 3 bij de meeste toch al minste seizoen werd beschouwd. Vooral omdat het vooral een beetje 'te' was. En vooral, hoe komt een Russiche basis ter grootte van Rotterdam ineens onder een winkelcentrum :maniac:
 
En dat terwijl seizoen 3 bij de meeste toch al minste seizoen werd beschouwd. Vooral omdat het vooral een beetje 'te' was. En vooral, hoe komt een Russiche basis ter grootte van Rotterdam ineens onder een winkelcentrum :maniac:
Ik vond de dynamiek tussen Steve en de rest erg leuk en die hele '80s Mall vond ik een geweldige setting. Seizoen 4 vond ik een warboel - te veel personages, te veel verhaallijnen, te langdradig. Maar hopelijk levert seizoen 5 genoegdoening op.
 
Voor de liefhebbers hier, Slow Horses seizoen 2 is al bij aflevering 5 aangeland . Vanavond maar beginnen bij aflevering 1 terwijl de rest in huis naar de Masked Singer kijkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan