Films & TV

Pfff, zit je weer zo'n film te kijken over een onmogelijke liefde, noemen ze het scifi, hou toch op met me, dat hele Star Wars is gewoon een RomCom avant la lettre.
 
Alleen van het laatste seizoen niet, of geen enkele aflevering, ooit?:rolleyes:

Dat laatste...

giphy.gif
 
Dit weekend hopeloos zielig alleen (vrienden op Lowlands/vakantie), dus maar in m’n uppie naar de bioscoop (nee, ik ben serieus redelijk populair verder). Zaterdag naar Once Upon a Time in the West, zondag Bullet Train. Ben benieuwd. Verder ook naar Nope over een week, nu wel met 2 maten. Ik vind Jordan Peele een van de meest interessante filmmakers van de huidige tijd. De Spielberg van maatschappijkritische-horror/komedie. Get Out en Us waren beiden briljant naar mijn mening, maar ondanks de onderwerpen en themas niet arthousy maar spektakel. Heel bijzonder.

Verder de afgelopen tijd nog Ich Seh Ich Seh (nogmaals) gekeken. Blijft ook een goede film.
 
Laatst bewerkt:
Dit weekend hopeloos zielig alleen (vrienden op Lowlands/vakantie), dus maar in m’n uppie naar de bioscoop (nee, ik ben serieus redelijk populair verder). Morgen naar Once Upon a Time in the West, zaterdag Bullet Train. Ben benieuwd. Verder ook naar Nope over een week, nu wel met 2 maten. Ik vind Jordan Peele een van de meest interessante filmmakers van de huidige tijd. De Spielberg van maatschappijkritische-horror/komedie. Get Out en Us waren beiden briljant naar mijn mening, maar ondanks de onderwerpen en themas niet arthousy maar spektakel. Heel bijzonder.

Verder de afgelopen tijd nog Ich Seh Ich Seh (nogmaals) gekeken. Blijft ook een goede film.
Die klassieker? Waar draait die?
 
Geen idee hoe groot Pathé Utrecht is.
Woon je in Utrecht? Mooie stad. Geen idee eigenlijk inderdaad. Ik heb Pathe Unlimited, dus pak vaak de bios. Kijk erg uit naar Nope, de re-releases van Jaws en ET, Don’t Worry Darling, Black Panther, Avatar, Babylon en Killers of the Flower Moon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan