Films & TV

Zie zojuist een gebouw voorbij komen, ik zweer je, die filmmakers hebben dit gewoon 1-op-1 gejat van het Evoluon in Eindhoven.
 
Hmm, dacht net ff dat ik Die Hard 1 zat te kijken... beter goed gejat dan slecht bedacht zullen we maar zeggen.
 
Hmm, dacht net ff dat ik Die Hard 1 zat te kijken... beter goed gejat dan slecht bedacht zullen we maar zeggen.
Het voordeel van beginnen met 1 is dat je de beste nog voor de boeg hebt. Nadeel is dat je nog heel veel stugge dialogen van George Lucas moet aanhoren. :grin:
 
Ik zit nu naar seizoen 2 van Departure te kijken. Vond seizoen 1 best goed in elkaar steken en voorlopig stelt dit seizoen ook niet teleur.
 
Logisch. Zijn ook de minste delen waar je mee start. Die nog enigszins verteerbaar zijn op basis van herkenning e.d. Als je de delen 4, 5 en 6 hebt gezien. Maar ja, de jeugd hè, heeft weer een eigen mening. :grin:
Ben ouder dan jouw nickname... Ah, wacht, mijn zoon, ja die wel ja...
 
Gister zowaar eens een film gekeken, 'the quick and the dead'. Mijn hemel, wat een flinterdun verhaal, het aloude wraakthema wat in de klassieker 'Once upon a time in the West' goed wordt uitgewerkt wordt afgeraffeld. Weer 2 uur van mijn leven die ik niet terug krijg.
 
Gister zowaar eens een film gekeken, 'the quick and the dead'. Mijn hemel, wat een flinterdun verhaal, het aloude wraakthema wat in de klassieker 'Once upon a time in the West' goed wordt uitgewerkt wordt afgeraffeld. Weer 2 uur van mijn leven die ik niet terug krijg.

Ik heb dus gisteren heel toevallig hier langs gezapt. Wat bleek, Leonardo was niet snel genoeg :maniac:
 
Gister zowaar eens een film gekeken, 'the quick and the dead'. Mijn hemel, wat een flinterdun verhaal, het aloude wraakthema wat in de klassieker 'Once upon a time in the West' goed wordt uitgewerkt wordt afgeraffeld. Weer 2 uur van mijn leven die ik niet terug krijg.

Ooit was dat zo'n typisch vermakelijk tussendoortje. Wij hadden hem ook op videoband. Klassieker zal ie inderdaad niet worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan