Films & TV

Verschrikkelijke affaire met dat Voice verhaal voor de slachtoffers maar (je schijnt het niet te mogen zeggen) ik vindt het heerlijk hoe tout bekend (en schijnheilig) Nederland elkaar te lijf gaat en de tent uitslaat. Al die overschatte muzikanten, slechte talkshow hosts, roddelrubriek connaisseurs, ze buitelen over elkaar heen.
 
Ik kijk nu denk ik voor de zesde keer Mad Men. Veel beter dan die serie wordt ‘t niet. Zijn er meer fans hier?
 
Undercover 3 was toch mooi. Frank Lammers en Tom Waes spelen ijzersterk. Ferry Bouman, dat is toch een begrip...
 
Een indringende film die ook zeker de moeite waard is op Netflix is Sulla Mia Pelle. Een waargebeurd verhaal uit Italië.
Absoluut indrukwekkend. Meestal kijk ik horrorfilms (dus bedankt voor de Archive 81 tip) maar dit is een echte aanrader. Wat zeg ik, een must-see.
 
De pest van nieuwe veelbelovende series is voor mij dat ik dan weer moet wachten tot er een seizoen voorbij is. Een aflevering kijken en dan een week wachten voor weer een aflevering heb ik altijd nogal strontvervelend gevonden. Dus ik wacht altijd tot ik een paar avonden op rij 4 of vijf achter mekaar kan kijken. Dat je daarmee alleen wat oudere series kan kijken vindt ik geen enkel probleem. Wel is er een verhoogd risico op spoilers door vrienden of in je dagelijks leven. Een voordeel is dat je te horen krijgt of een serie (of film for that matter) de moeite waard is of dat het een korte hype is.
Dus meestal wacht ik geduldig af tot dit kan. Hetzelfde met films.
 
Fuck it, ooit begonnen met mee kijken door de misses maar queer eye is gewoon heerlijke feel good tv, en t nieuwe seizoen (duurde wat langer door de pandemie) is ook weer mooi om te zien. Beetje out of de box voor n voetbalforum wellicht, maar geef f n kans. Mooie mensen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan