Films & TV

Ga ik proberen die vraag ook te beantwoorden. Omdat hij zelf een onzeker, flamboyante homo is? Dat past goed bij het programma.

Bellen via whatsapp doe ik nooit. Het is toch gewoon een telefoon?
Voor beide twijfel ik tussen een haha en een thumbsup!
 
Bellen via whatsapp doe ik nooit. Het is toch gewoon een telefoon?
Ik verloek die belfunctie. Je kunt het geluid ervan ook niet dempen. Althans, ik op mijn telefoon met geen mogelijkheid.

De instellingen:
Telefoon staat op Niet Storen.
Whatsapp oproepen-beltoon staat op Silent en er is geen beltoon geselecteerd.
Whatsapp wanneer er gebeld wordt: HALLOOOO TELEFOONN!! POING POING POING!

AAAAARGH!!:right::cry::left:

Nee, het gaat wel weer....:drool:
 
Ik verloek die belfunctie. Je kunt het geluid ervan ook niet dempen. Althans, ik op mijn telefoon met geen mogelijkheid.

De instellingen:
Telefoon staat op Niet Storen.
Whatsapp oproepen-beltoon staat op Silent en er is geen beltoon geselecteerd.
Whatsapp wanneer er gebeld wordt: HALLOOOO TELEFOONN!! POING POING POING!

AAAAARGH!!:right::cry::left:

Nee, het gaat wel weer....:drool:
Kan je die functie niet blokkeren via de privacy instelling voor apps? Ben je daar ook weer van af.
 
hmmm …. Verklaard waarom het in Tokio afspeelt. My bad.

Als je nog tips a la old boy hebt graag
Alice in Borderland kijk ik nu met m'n huisgenoot, beetje squid game achtig maar zeker wel goed, vrij duister en grimmig ook. Houden ze kennelijk wel van in Japan en Zuid-Korea
 
Archive 81 (Netflix) is na één aflevering veelbelovend.

Ik dacht ik deel het effe met de medemensjes.
 
Dexter seizoen 9 gekeken, beviel eigenlijk prima (enkele slordigheden/egernissen qua sporen uitwissen/achterlaten daargelaten, maar dat had ik in de voorgaande seizoenen ook al), zeker na het slechte einde van seizoen 8. Hopelijk krijgt de serie alsnog het einde waar ik altijd op gehoopt heb. Retro Willems heb jij hem ook al gezien?
 
Dexter seizoen 9 gekeken, beviel eigenlijk prima (enkele slordigheden/egernissen qua sporen uitwissen/achterlaten daargelaten, maar dat had ik in de voorgaande seizoenen ook al), zeker na het slechte einde van seizoen 8. Hopelijk krijgt de serie alsnog het einde waar ik altijd op gehoopt heb. Retro Willems heb jij hem ook al gezien?
Seizoen 9 = new blood?

Ik zal geen spoilers geven maar het einde is beter dan het einde van 8. (Hadden ze in de finale een white walker geïntroduceerd die het tweede deel van de originele IT als mime ging nadoen was het nog steeds beter dan het einde van s8)
 
Seizoen 9 = new blood?

Ik zal geen spoilers geven maar het einde is beter dan het einde van 8. (Hadden ze in de finale een white walker geïntroduceerd die het tweede deel van de originele IT als mime ging nadoen was het nog steeds beter dan het einde van s8)
Jas New Blood idd. Wmb onzin van de makers om het seizoen 1 te noemen als het duidelijk allemaal direct aansluit op de voorgaande seizoenen.
 
Staat uit, zoals gezegd.
Toch geluid.

Als je je volumeknop gebruikt (gewoon even harder of zachter) en je tikt de 3 bovenste drie puntjes aan, krijg je een overzicht van alle volumestanden, staat je beltoon daar dan toch aan? Dat was het bij mij in ieder geval.
 
Als je je volumeknop gebruikt (gewoon even harder of zachter) en je tikt de 3 bovenste drie puntjes aan, krijg je een overzicht van alle volumestanden, staat je beltoon daar dan toch aan? Dat was het bij mij in ieder geval.
Gekker nog, als ik het uitzet in de rechten van de app, gaat 'ie gewoon weer aan zodra ik gebeld word via Whatsapp. Staat 'ie ineens weer gewoon op meldingen toestaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan