Films & TV

The Father gekeken met Hopkins in de hoofdrol die als tachtiger enorm goed speelt. Ook diegene die zijn dochter speelt doet het enorm realistisch. Ontroerende film met een mindfuck tintje er in door het verstrooide perspectief van de protagonist.

En dan nu voor het eerst Peter Pannenkoek aan het kijken, hilarisch. Ik heb hem ooit een paar zinnetjes horen praten en toen vond ik hem een beetje als een snob klinken maar dat draaide na vanavond al heel vlug om. Ik heb nog niet de hele uitzending gezien maar ik vind het echt heel scherp, gedurfd, en gevat met een droge manier van praten.
Toen ik begon met deze post was ik net hier:

"Lange Frans die niet in medicijnen gelooft maar in Ufo's"

""Het fanatisme in het gezicht van Virus waarheid in het gezicht, wordt wakker! Ik ben wakker! Wordt wakker! Dat ik alleen maar denk hoe lang be je wakker? je hebt slaap te kort je kan een avondklok goed gebruiken"
😂 nu verder kijken en die oproep om wederzijds begrip klinkt ook wel tof.
 
Laatst bewerkt:
The Father gekeken met Hopkins in de hoofdrol die als tachtiger enorm goed speelt. Ook diegene die zijn dochter speelt doet het enorm realistisch. Ontroerende film met een mindfuck tintje er in door het verstrooide perspectief van de protagonist.

En dan nu voor het eerst Peter Pannenkoek aan het kijken, hilarisch. Ik heb hem ooit een paar zinnetjes horen praten en toen vond ik hem een beetje als een snob klinken maar dat draaide na vanavond al heel vlug om. Ik heb nog niet de hele uitzending gezien maar ik vind het echt heel scherp, gedurfd, en gevat met een droge manier van praten.
Toen ik begon met deze post was ik net hier:

"Lange Frans die niet in medicijnen gelooft maar in Ufo's"

""Het fanatisme in het gezicht van Virus waarheid in het gezicht, wordt wakker! Ik ben wakker! Wordt wakker! Dat ik alleen maar denk hoe lang be je wakker? je hebt slaap te kort je kan een avondklok goed gebruiken"
😂 nu verder kijken en die oproep om wederzijds begrip klinkt ook wel tof.
Wel mooi is hoe de wapskes op twitter reageren. Die vinden dat zijn Auschwitz grap hetzelfde is als de uitspraken van ene Baudet die voor de rechter moest komen. Tot zover het wederzijdse begrip en het begrijpen van wat satire is..
 
Moet je wel opschieten. Ik zag gisteren dat Spartacus slechts tot einde maand beschikbaar is op Netflix. Wel fijn dat ze het ff melden. Moet nog 1,5 seizoen kijken.
Nou. Een beetje zitten bingen met de misses. En uitgekeken dus. Zo achteraf toch wel een topserie.
 
The Father gekeken met Hopkins in de hoofdrol die als tachtiger enorm goed speelt. Ook diegene die zijn dochter speelt doet het enorm realistisch. Ontroerende film met een mindfuck tintje er in door het verstrooide perspectief van de protagonist.

En dan nu voor het eerst Peter Pannenkoek aan het kijken, hilarisch. Ik heb hem ooit een paar zinnetjes horen praten en toen vond ik hem een beetje als een snob klinken maar dat draaide na vanavond al heel vlug om. Ik heb nog niet de hele uitzending gezien maar ik vind het echt heel scherp, gedurfd, en gevat met een droge manier van praten.
Toen ik begon met deze post was ik net hier:

"Lange Frans die niet in medicijnen gelooft maar in Ufo's"

""Het fanatisme in het gezicht van Virus waarheid in het gezicht, wordt wakker! Ik ben wakker! Wordt wakker! Dat ik alleen maar denk hoe lang be je wakker? je hebt slaap te kort je kan een avondklok goed gebruiken"
😂 nu verder kijken en die oproep om wederzijds begrip klinkt ook wel tof.
Peter Pannenkoek is een topper. Je geeft aan dat je pas na de oudejaarsconference om bent. Ik denk dus dat je zijn Gordon roast hebt gemist? :ROFL:
 
Undercover afgekeken. Ik vond hem weer leuk!

Te veel tv gekeken, want ook Spartacus en Gomorra zijn uit. Beiden top!

Nu begonnen aan een Israëlische serie: Blackspace. Ik vind het vooralsnog leuk.
 
Undercover afgekeken. Ik vond hem weer leuk!

Te veel tv gekeken, want ook Spartacus en Gomorra zijn uit. Beiden top!

Nu begonnen aan een Israëlische serie: Blackspace. Ik vind het vooralsnog leuk.
Ik heb moeite met luisteren naar de Israëlische taal. Die serie ga ik niet kijken.

Van Mevrouw Bacchus hoor ik positieve geluiden over Manifest. (Ga ik overigens ook niet kijken, het verhaal trekt me niet)
 
Ik heb moeite met luisteren naar de Israëlische taal. Die serie ga ik niet kijken.

Van Mevrouw Bacchus hoor ik positieve geluiden over Manifest. (Ga ik overigens ook niet kijken, het verhaal trekt me niet)
Tja, Israëlisch is verwant aan Arabisch. Ik vind dat dan eigenlijk wel weer fascinerend, zo'n taal waar je echt geen touw aan vastknopen kunt. Je kan - denk ik - ook gewoon in het Engels kijken.

Mevrouw Mikasa kijkt ook Manifest. Ze vindt het ook leuk en mij trekt het ook niet :ROFL:
 
Tja, Israëlisch is verwant aan Arabisch. Ik vind dat dan eigenlijk wel weer fascinerend, zo'n taal waar je echt geen touw aan vastknopen kunt. Je kan - denk ik - ook gewoon in het Engels kijken.

Mevrouw Mikasa kijkt ook Manifest. Ze vindt het ook leuk en mij trekt het ook niet :ROFL:
Arabisch vind ik ook verschikkelijk om naar te luisteren.
 
Voor de liefhebbers van Jiskefet en hun absurde humor; Trecx (op Amazon)

Met o.a. Michiel Romeyn (in zo'n beetje elke sketch) e.a. Waaronder Arjan Ederveen en Herman Koch.

Heerlijk...:star::star:
 
Don’t Look Up was niks voor mij. Voelde me als kijker niet serieus genomen. Het schreeuwde: talkshows zijn slecht! Social media is slecht! Klimaatverandering belangrijk! Ik hou van wat subtielere films die mij zelf aan ‘t denken zetten.

Daarentegen heb ik genoten van Dune.
 
Terug
Bovenaan Onderaan