Films & TV

Naar aanleiding van de gebeurtenis met Zahavi:

Nobody

Lekkere no-nonsense film. Beetje John Wick achtig. Verhaal is heerlijk standaard, daar hoef je het niet voor te kijken maar gewoon een lekkere actie film
Lijkt me ontzettend grappig. Hopelijk snel op Netflix, ik ben niet zo'n bioscoopganger.
 
Lijkt me ontzettend grappig. Hopelijk snel op Netflix, ik ben niet zo'n bioscoopganger.
Ik weet niet meer waarop ik hem heb gezien, kodi of netflix.
Het probleem met Bob Odenkirk is dat ik hem nog altijd als Saul Goodman zie en als niemand anders.
Daardoor wordt de film juist beter! Gewoon als Saul beschouwen. Heel veel films worden daar interessanter van. Kijk Taken nog maar eens maar zie Liam maar als de Kampbeul van Schindlers List. "I don't know who you are. I don't know what you want. If you're looking for ransom, I can tell you I don't have money but what I do have are a very particular set of skills. Skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you let my daughter go now, that will be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you and I will kill you."
 
Laatst bewerkt:
Mosquito Coast. TV serie. So far, so good.
Een nieuwe, of is dat iets wat ik in een grijs verleden voor school in t engels moest lezen en we dan op zo'n uitrijrek met tv+videorecorder in de les keken (maw jaren '80/90) (ik had n luie leraar).
 
Een nieuwe, of is dat iets wat ik in een grijs verleden voor school in t engels moest lezen en we dan op zo'n uitrijrek met tv+videorecorder in de les keken (maw jaren '80/90) (ik had n luie leraar).
Nieuwe serie gebaseerd op het boek van Paul Theroux; via Apple original. Zijn neefje Justin Theroux speelt de hoofdrol.
 
Waar ik enorm naar uitkijk: Foundation. Wordt dit jaar door Apple uitgebracht, gebaseerd op de Foundation boeken van Asimov, die (vind ik) geweldig zijn.

 
Net weer naar The Killing 3 zitten kijken. Ooit al gezien. Maar ik vind die finale geweldig. Wilde het nog eens zien. Destijds zat ik er met grote ogen naar te kijken.
Niks happy end zoals ze in de VS met dit soort series doen. Dat kan Europa toch veel beter.
Hoofdrolspelers zijn niet per se qua karakter zwart of wit, maar gewoon lekker grijs.
 
Ik heb zo'n illegale streaming shizzle app op de tv, met miljoenen films series alles, ik betrap me zelf laatste weken dat ik veel films uit de 90's kijk en die gewoon boeiender vind dan de moderne films, geen idee why maar het heeft iets meer. Is wel ff wennen soms als je ze ziet rennen naar een telefooncel ipv hun mobiel te pakken maar kijkt verder super
 
Ik heb zo'n illegale streaming shizzle app op de tv, met miljoenen films series alles, ik betrap me zelf laatste weken dat ik veel films uit de 90's kijk en die gewoon boeiender vind dan de moderne films, geen idee why maar het heeft iets meer. Is wel ff wennen soms als je ze ziet rennen naar een telefooncel ipv hun mobiel te pakken maar kijkt verder super
Uiteraard. Net als de muziek.
 
Ik heb zo'n illegale streaming shizzle app op de tv, met miljoenen films series alles, ik betrap me zelf laatste weken dat ik veel films uit de 90's kijk en die gewoon boeiender vind dan de moderne films, geen idee why maar het heeft iets meer. Is wel ff wennen soms als je ze ziet rennen naar een telefooncel ipv hun mobiel te pakken maar kijkt verder super
Wellicht omdat alle film en tv van vandaag de dag vermoeiend genoeg verplicht allemaal hetzelfde politiek correcte tintje moet hebben. Alles heeft nu wel een standaard gay/lesbian couple met breed uitgemeten scenes (Netflix Mexico had een serie over El Chapo uitgebracht en zelfs in die serie, in macho Mexico, werden de homoseksuele uitspattingen van een karakter volop vertoond. Zullen de Mexicaanse kijkers van die serie vast erg gewaardeerd hebben :lmao:); gekleurde acteurs zijn een must anders is het racistisch, zelfs in period pieces en locaties waarbij hun rol of aanwezigheid totaal onrealistisch zou zijn, en het liefst zijn ze dan ook allemaal het slimste etc.; vrouwen van 55kg die elite militaire eenheden leiden en alles omleggen, zonder enig probleem in hun eentje achter elkaar een heel peleton aan getrainde soldaten van 100kg per stuk effe neerslaan, schoppen of wurgen etc.; geleerde vrouwen die de (uiteraard) domme mannen even terechtwijzen; series die voortdurend moeten wijzen op de slechte mannen (patriarchy) die vrouwen onderdrukken; kortom giftig feminisme. Er mag ook vooral geen traditionele relatie meer zijn waarbij de vrouw thuis voor de kinderen zorgt en de man zorgt voor brood of tafel, want evil white patriarchy; ook hier weer zelfs in period pieces waarbij dit ondenkbaar zou zijn.:sleep: Wellicht dat dat een reden zou kunnen zijn :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Wellicht omdat alle film en tv van vandaag de dag vermoeiend genoeg verplicht allemaal hetzelfde politiek correcte tintje moet hebben. Alles heeft nu wel een standaard gay/lesbian couple met breed uitgemeten scenes (Netflix Mexico had een serie over El Chapo uitgebracht en zelfs in die serie, in macho Mexico, werden de homoseksuele uitspattingen van een karakter volop vertoond. Zullen de Mexicaanse kijkers van die serie vast erg gewaardeerd hebben :lmao:); gekleurde acteurs zijn een must anders is het racistisch, zelfs in period pieces en locaties waarbij hun rol of aanwezigheid totaal onrealistisch zou zijn, en het liefst zijn ze dan ook allemaal het slimste etc.; vrouwen van 55kg die elite militaire eenheden leiden en alles omleggen, zonder enig probleem in hun eentje achter elkaar een heel peleton van 100kg effe neerslaan, schoppen of wurgen etc.; geleerde vrouwen die de (uiteraard) domme mannen even terechtwijzen en dat soort fratsen; series die voortdurend moeten wijzen op de slechte (patriarchy) mannen die vrouwen onderdrukken. Er mag ook vooral geen traditionele relatie meer zijn waarbij de vrouw thuis voor de kinderen zorgt en de man zorgt voor brood of tafel, want evil white patriarchy; ook hier weer zelfs in period pieces waarbij dit ondenkbaar zou zijn.:sleep: Wellicht dat dat een reden zou kunnen zijn :unsure:
Martin Bosma zou het niet beter hebben kunnen verwoord!
P.s: ik vergelijk je niet 1:1 met Bosma hoor😀. Maar gewoon super verwoord!
 
Martin Bosma zou het niet beter hebben kunnen verwoord!
P.s: ik vergelijk je niet 1:1 met Bosma hoor😀. Maar gewoon super verwoord!
Dank je, ik moest sowieso even opzoeken wie dat uberhaupt was :lmao: (hou me doorgaans niet zo bezig met de politiek)

Heb de tekst nog even wat bijgeschaafd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan