Films & TV

Op basis van de hyperpositieve review van Der Muzikant ook begonnen aan Sense8.

Wij zitten middenin seizoen 1, wordt steeds boeiender na ietwat slow start. (Y)

Zojuist laatste aflevering van 2,5 uur gezien.

Wat een topserie :star:
Heel erg van genoten.
Spannend, grappig, mooi, eye candy (belangrijk :maniac:), soms snel soms traag in prima afwisselingen, diversiteit van personen en relaties in vele vormen aanwezig.

Der Muzikant , een welgemeende dank voor de tip! :fb:
 
Als je t laatste beetje vertrouwen in het beeld van de nuchtere Nederlander wil verliezen kijk dan ff t nieuwe programma van Filemon, 'Filemon en de complotten'.

Mijn hemel, meneer heeft last van straling, maar met het spelen van de digeridoo jaagt ie straling weg.
 
Als je t laatste beetje vertrouwen in het beeld van de nuchtere Nederlander wil verliezen kijk dan ff t nieuwe programma van Filemon, 'Filemon en de complotten'.

Mijn hemel, meneer heeft last van straling, maar met het spelen van de digeridoo jaagt ie straling weg.
Met een digeridoo jaag je mij weg.
 
Zo, gisteren de laatste aflevering van The Bridge gekeken. 4 seizoenen toptelevisie. Komt met stip binnen in m'n favoriete serie top 10.

Ik lees veel Scandinavische misdaadboeken (Lars Kepler, Jo Nesbo, Jussie Adler-Olsen, allemaal geweldige schrijvers, maar man, wat worden er veel moorden gepleegd in Scandinavië, niet normaal! Ik ga daar voorlopig niet heen, dat weet ik wel! ;P
 
Zo, gisteren de laatste aflevering van The Bridge gekeken. 4 seizoenen toptelevisie. Komt met stip binnen in m'n favoriete serie top 10.

Ik lees veel Scandinavische misdaadboeken (Lars Kepler, Jo Nesbo, Jussie Adler-Olsen, allemaal geweldige schrijvers, maar man, wat worden er veel moorden gepleegd in Scandinavië, niet normaal! Ik ga daar voorlopig niet heen, dat weet ik wel! ;P
Dat laatste valt mij ook op. Gek toch.

The Bridge was zeker leuk. Nesbo leuke schrijver. Ook al veel van gelezen. Hakan Ostlund is ook leuk.
 
Zo, gisteren de laatste aflevering van The Bridge gekeken. 4 seizoenen toptelevisie. Komt met stip binnen in m'n favoriete serie top 10.

Ik lees veel Scandinavische misdaadboeken (Lars Kepler, Jo Nesbo, Jussie Adler-Olsen, allemaal geweldige schrijvers, maar man, wat worden er veel moorden gepleegd in Scandinavië, niet normaal! Ik ga daar voorlopig niet heen, dat weet ik wel! ;P

Helemaal mee eens. Al een tijd terug gevolgd. Eerst even wennen aan het taaltje, maar dat went: Bro :maniac:
 
Zo, gisteren de laatste aflevering van The Bridge gekeken. 4 seizoenen toptelevisie. Komt met stip binnen in m'n favoriete serie top 10.

Ik lees veel Scandinavische misdaadboeken (Lars Kepler, Jo Nesbo, Jussie Adler-Olsen, allemaal geweldige schrijvers, maar man, wat worden er veel moorden gepleegd in Scandinavië, niet normaal! Ik ga daar voorlopig niet heen, dat weet ik wel! ;P
Brr, Kepler. Ooit begonnen in een cadeau gekregen eerste boek van m (Hypnose). Ik vond het echt helemaal niks. Langdradige - o wat bouw ik de spanning goed op. Poef - wending, die zag je niet aankomen he - stijl. Heb m na een kwart ofzo weggelegd en nooit meer naar omgekeken.
 
Laatst bewerkt:
Brr, Kepler. Ooit begonnen in een cadeau gekregen eerste boek van m (Hypnose). Ik vond het echt helemaal niks. Langdradige - o wat bouw ik de spanning goed op. Poef - wending, die zag je niet aankomen he - stijl. Heb m na een kwart ofzo weggelegd en nooit meer naar omgekeken.

Serieus? Ik denk dat Kepler voor mij de absolute top is van thrillerschrijvers. Intelligent, complex, donker.
 
Brr, Kepler. Ooit begonnen in een cadeau gekregen eerste boek van m (Hypnose). Ik vond het echt helemaal niks. Langdradige - o wat bouw ik de spanning goed op. Poef - wending, die zag je niet aankomen he - stijl. Heb m na een kwart ofzo weggelegd en nooit meer naar omgekeken.
Die wending heb je dan nooit gezien. Ik ga hem onthouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan