Films & TV

Klaar met the Queens Gambit: was tof en wat mij betreft een mooie serie!

Ben gisteren met Sense8 begonnen, verwacht er veel van. Iemand die al gezien?
Geen idee hoe ver je ondertussen bent en of je wellicht bent afgehaakt, maar dit is echt een briljante serie. Ietwat lastig (als in: niet te veel op je telefoon kijken tijdens de dialogen), net als Cloud Atlas, ook van de Wach-, Watsj... ehhh... Dezelfde regisseurs. Meerdere verhaallijnen door elkaar, hoog budget, prachtig uitgewerkt, goede acteurs en echt heel spannend.

Eigenlijk gewoon Cloud Atlas in serie vorm. Geweldig.
 
Geen idee hoe ver je ondertussen bent en of je wellicht bent afgehaakt, maar dit is echt een briljante serie. Ietwat lastig (als in: niet te veel op je telefoon kijken tijdens de dialogen), net als Cloud Atlas, ook van de Wach-, Watsj... ehhh... Dezelfde regisseurs. Meerdere verhaallijnen door elkaar, hoog budget, prachtig uitgewerkt, goede acteurs en echt heel spannend.

Eigenlijk gewoon Cloud Atlas in serie vorm. Geweldig.

*voegt sense8 toe aan de lijst*
 
Geen idee hoe ver je ondertussen bent en of je wellicht bent afgehaakt, maar dit is echt een briljante serie. Ietwat lastig (als in: niet te veel op je telefoon kijken tijdens de dialogen), net als Cloud Atlas, ook van de Wach-, Watsj... ehhh... Dezelfde regisseurs. Meerdere verhaallijnen door elkaar, hoog budget, prachtig uitgewerkt, goede acteurs en echt heel spannend.

Eigenlijk gewoon Cloud Atlas in serie vorm. Geweldig.
Nu, as we speak beginnende aan season 2, episode 1. Zeer fijne serie idd!

Wachowski brothers; o.a. ook matrix, v for vendetta, cloud atlas wordt toegevoegd aan de lijst. ;)
 
Nu, as we speak beginnende aan season 2, episode 1. Zeer fijne serie idd!

Wachowski brothers; o.a. ook matrix, v for vendetta, cloud atlas wordt toegevoegd aan de lijst. ;)
Soms wil je dat je een serie niet had gekend en dat je het volledig blanco weer voor de eerste keer kon kijken. Dat had ik ook met Sense8, zeker bij seizoen twee en de finale film.

Veel plezier!
 
Moet wel ff wennen aan de verandering van een van de lead actors.
Ja, dat was wel even balen. Gaan ook de wildste verhalen rond over waarom dat gebeurde, maar goed, het went na een aflevering of drie wel.
 
Net Below Zero gekeken op netflix, zeer vermakelijke film ook. Spaanse cinema is op dreef laatste jaren :love: Franse films en taal krijg ik spontaan diarree van dus dat sla ik direct over, maar Spaanse series en films zijn echt mijn 2de favoriet aan het worden momenteel. Dacht zelfs 2 seconde om spaans te leren voor de gein :mask:
 
Laatst bewerkt:
Franse films en taal krijg ik spontaan diarree van dus dat sla ik direct over

Het merendeel van de fims in het algemeen zijn het kijken niet waard, ongeacht de taal die het personage uitspuwt. Ik heb een aantal topfilms gezien uit India, uit China, Spanje, Engeland, Frankrijk, maar in het algemeen is 90% niet interessant voor mij.
 
New Below Zero gekeken op netflix, zeer vermakelijke film ook. Spaanse cinema is op dreef laatste jaren :love: Franse films en taal krijg ik spontaan diarree van dus dat sla ik direct over, maar Spaanse series en films zijn echt mijn 2de favoriet aan het worden momenteel. Dacht zelfs 2 seconde om spaans te leren voor de gein :mask:
Engelse titel? Ik neem aan dat ook in Spanje waardeloze films gemaakt worden net als in andere landen. Maar ook goed, net als in andere landen. Ik kijk ook wel vaak Spaanstalig. Maar alle talen zijn welkom wat mij betreft. Al vragen talen waar ik echt niks van begrijp (Japans, Fins, Koreaans) , meer aandacht.
 
Engelse titel? Ik neem aan dat ook in Spanje waardeloze films gemaakt worden net als in andere landen. Maar ook goed, net als in andere landen. Ik kijk ook wel vaak Spaanstalig. Maar alle talen zijn welkom wat mij betreft. Al vragen talen waar ik echt niks van begrijp (Japans, Fins, Koreaans) , meer aandacht.

Ik ben niet objectief, heb gewoon een grafhekel aan Fransen, hun taal en trekjes, dus 90 minuten dat aankijken in een film is voor mij de grootse straf ever. Ik ben een groot filmfreak, als morgen de beste film ever uit komt en hij is in Frans ik sla hem over, zo groot is me allergie er voor. India en Aziatische films kan ik prima doen, al moet je dan goed focussen op de ondertiteling maar totaal niet storend :D
 
Ik ben niet objectief, heb gewoon een grafhekel aan Fransen, hun taal en trekjes, dus 90 minuten dat aankijken in een film is voor mij de grootse straf ever. Ik ben een groot filmfreak, als morgen de beste film ever uit komt en hij is in Frans ik sla hem over, zo groot is me allergie er voor. India en Aziatische films kan ik prima doen, al moet je dan goed focussen op de ondertiteling maar totaal niet storend :D
Hoeveel Fransen ken je?
 
Terug
Bovenaan Onderaan