Films & TV

Oh, maar het is juist alles behalve een conspiracy-gekkie-docu. Dat maakt 'm juist zo goed. Er komen talloze slachtoffers aan het woord en de bewijzen zijn sterk. Het gaat verder niet over een of andere mega upper class circle die massaal aan de jonge meisjes zit oid.

Zit tegenwoordig weer vaker op Netflix. Zal van het weekend eens kijken of ik hem na Drive to Survive ga aanzetten.
 
Iemand de minidocu (vier afleveringen) over Jeffrey Epstein gezien op Netflix? Werkelijk schokkend, maar wat mij betreft een "must see". Net als die over M. Jordan uiteraard, maar die over pervy Jeff had op mij een nog grotere impact. Al die verwoeste levens van jonge meisjes die inmiddels volwassen zijn geworden. Tragisch. En dat net zo idiote cirkeltje om hem heen, onze Britse royal included. Clinton die maar liefst 26 (!) keer naar zijn prive eilandje is geweest, etc. etc. De corrupte US Justice dept. wederom exposed.

Wauw:braak:

Gaat dat zien.
Tja, zat katholieken die vele malen in kerken zijn geweest waar misbruik plaatsvond, maakt ze niet meteen een misbruiker.

Wat dat betreft, ik begrijp uit jouw post dat die dames zich uitlaten over Epstein? Noemen ze anderen (bv Clinton) ook als misbruiker, of 'slechts' als aanwezige op het eiland?
 
Tja, zat katholieken die vele malen in kerken zijn geweest waar misbruik plaatsvond, maakt ze niet meteen een misbruiker.

Wat dat betreft, ik begrijp uit jouw post dat die dames zich uitlaten over Epstein? Noemen ze anderen (bv Clinton) ook als misbruiker, of 'slechts' als aanwezige op het eiland?

Voornamelijk Epstein, ja. De enige anderen die expliciet worden genoemd zijn Prince Andrew, Epsteins defense advocaat en zijn psychopaat van een vriendin Ghislaine.

Over Clinton wordt juist gezegd dat daar geen bewijs/ooggetuigen voor gevonden zijn, maar zijn aanwezigheid/"vriendschap" met Epstein is voornamelijk ontstaan vanuit funding voor zijn campagne. Het is bekend dat dergelijke figuren (billionaires) in de US de politici financieel ondersteunen. En dat zijn heus niet stuk voor stuk monsters. Bloomberg, Gates, noem ze allemaal maar op. Het is imo natuurlijk wel kwalijk wanneer een politicus zwaar wordt gesponsord door een billionaire zoals Epstein, die niet alleen prive een monster is, maar ook zijn geld/vermogen - i.t.t. een Gates - op zeer dubieuze wijze heeft verworven.

Wat ook naar voren komt is dat Epstein de politie/justitie lange tijd volledig in zijn zak heeft gehad, wat wellicht nog kwalijker is dan de misdrijven zelf.

Mocht iemand nog twijfelen aan het feit dat je in de US volledig boven de wet staat wanneer de zakken diep genoeg gevuld zijn, dan is deze docu wel een laatste bevestiging daarvan die alle twijfels zou moeten doen wegnemen.
 
Wie echt wat bizars wilt kijken, meest idiote en geweldige film die ik in tijden heb gezien, Parasite is echt een must-watch

 
Ik heb getwijfeld of ik de serie over Epstein gisteravond zou opstarten, maar uiteindelijk voor de film Midway gekozen. Ook een aanrader, maar wel een typische Amerikaanse oorlogsfilm.

Overweeg om na bovenstaande berichten de serie toch wel te gaan kijken.
 
Oscar winnaar hè.... maar goed, staat niet op Netflix toch?

Niet op netflix nee, maar er zijn 1000 ander legale en ilegale opties om films te kijken :)
Ik heb netflix al lang de deur uit gedaan omdat er apps op tv/telefoon zijn die alle netflix + miljoen andere content in zelfde kwaliteit leveren ook, gratis en net zo easy :)
 
Niet op netflix nee, maar er zijn 1000 ander legale en ilegale opties om films te kijken :)
Ik heb netflix al lang de deur uit gedaan omdat er apps op tv/telefoon zijn die alle netflix + miljoen andere content in zelfde kwaliteit leveren ook, gratis en net zo easy :)
:ROFL: :ROFL: :ROFL: Ik wilde al postten dat dit jouw reactie zou zijn.
 
Niet op netflix nee, maar er zijn 1000 ander legale en ilegale opties om films te kijken :)
Ik heb netflix al lang de deur uit gedaan omdat er apps op tv/telefoon zijn die alle netflix + miljoen andere content in zelfde kwaliteit leveren ook, gratis en net zo easy :)
Ik verwachtte dat ook al net als -040- , maar wie weet zou je me verrassen. ;)
 
Ik kijk gewoon teveel, daar kunnen geen 20 netflixen aan tippen. Van scooby-doo tekenfilms uit de 70's, Saved by the bell uit 90's enz. Oude en nieuwe meuk en dan vanaf aflevering 1 tot de laatste ook.
 
Iemand de minidocu (vier afleveringen) over Jeffrey Epstein gezien op Netflix? Werkelijk schokkend, maar wat mij betreft een "must see". Net als die over M. Jordan uiteraard, maar die over pervy Jeff had op mij een nog grotere impact. Al die verwoeste levens van jonge meisjes die inmiddels volwassen zijn geworden. Tragisch. En dat net zo idiote cirkeltje om hem heen, onze Britse royal included. Clinton die maar liefst 26 (!) keer naar zijn prive eilandje is geweest, etc. etc. De corrupte US Justice dept. wederom exposed.

Wauw:braak:

Gaat dat zien.
ik heb de eerste 25 minuten gezien en toen heb ik 'm uitgezet.
 
Tssss Netflix gaf gisteren aan dat er nieuwe afleveringen waren van Vikings en The Americans...nee dus. Is niet de eerste keer dat dat niet lekker loopt bij netflix.
 
Was "Chernobyl" van HBO hier al getipt? Heb ik afgelopen week gekeken. Interessant. Al die ontkennende bobo's.....

Ik ben op aanraden van een teamgenoot vanmiddag aan The Sinner begonnen. Vooralsnog is ie leuk.
 
Afgelopen weken op zondagavond de documentaire serie 'Why we hate' gekeken op npo2. Komen nog 1 of 2 afleveringen.
Prima inkijk in het hoe en waarom mensen andere mensen gaat haten, hoe dat in stand gehouden wordt, groepsgevoel, hoe mensen radicaliseren, en hoe ermee om te gaan.
Prima serie, dikke aanrader. 👍🏻
 
Afgelopen weken op zondagavond de documentaire serie 'Why we hate' gekeken op npo2. Komen nog 1 of 2 afleveringen.
Prima inkijk in het hoe en waarom mensen andere mensen gaat haten, hoe dat in stand gehouden wordt, groepsgevoel, hoe mensen radicaliseren, en hoe ermee om te gaan.
Prima serie, dikke aanrader. 👍🏻
Ik haat mensen die series aanraden :maniac:
 
ik heb de eerste 25 minuten gezien en toen heb ik 'm uitgezet.

Vond je 'm slecht?

Lachen nieuwtje wat betreft dit verhaal trouwens: die griezel Ghislaine M. is vandaag opgepakt door de FBI. Gerechtigheid! Dat ze maar lang mag rotten in de cel.
 
Vond je 'm slecht?

Lachen nieuwtje wat betreft dit verhaal trouwens: die griezel Ghislaine M. is vandaag opgepakt door de FBI. Gerechtigheid! Dat ze maar lang mag rotten in de cel.
Nee joh, die weten de Clintons wel vrij te krijgen om daarna 'pizza' te nuttigen.

Pfoe, net ff t nieuwsbericht gelezen, aanpakken dat tuig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan