Films & TV

Afgelopen week/weken Sex Education gekeken. Ik vond het wel een leuke serie. Je kruipt aardig in de karakters. Of is dat mijn vrouwelijke kant, hahaaha...
 
Seizoen 5 van Better Call Saul loopt. Helaas slechts één aflevering per week.
Wat een heerlijke serie.
Voor mijn gevoel tot nu toe al het beste seizoen van BCS ooit. Ik vond het eerder zo traag.

Vanwege mijn ziekte wat meer tv-tijd. Giri / Haji gekeken. Die hield de spanning wel vast, vond ik. Goede serie. Nu begonnen met Suburra.
 
Voor mijn gevoel tot nu toe al het beste seizoen van BCS ooit. Ik vond het eerder zo traag.

Vanwege mijn ziekte wat meer tv-tijd. Giri / Haji gekeken. Die hield de spanning wel vast, vond ik. Goede serie. Nu begonnen met Suburra.
Giri/Haji is bij mij doodgebloed. Hij staat nog steeds in de lijst 'verder kijken', maar ik merk dat het me niet genoeg boeit om 'm weer aan te zetten.

Suburra vond ik een leuke serie. Hij haalt 't niet bij Gomorrah, maar het is prima tijdverdrijf.
 
Giri/Haji is bij mij doodgebloed. Hij staat nog steeds in de lijst 'verder kijken', maar ik merk dat het me niet genoeg boeit om 'm weer aan te zetten.

Suburra vond ik een leuke serie. Hij haalt 't niet bij Gomorrah, maar het is prima tijdverdrijf.
Gomorrah nog niet gezien. Die heb ik in mijn lijst gezet.
 
Ik heb Dplay nu ook gekocht, 20e voor een jaar, voor Discoverychannel freaks als ik is het een geweldig. Alleen jammer dat ze niet alle rechten hebben en sommige seizoenen missen of niet compleet zijn
 
Ik heb gisteren lekker ouderwets een dvd (alhoewel was video meer op z'n plats) gekeken: Once upon a time....in Hollywood. Tot mijn verrassing vond ik er eigenlijk niet veel aan. Film raakte niet op snelheid en ging ook eigenlijk niet echt ergens over.
 
Net The English Game afgekeken op Netflix. Geweldige serie die laat zien hoe het voetbal zich in korte tijd ontwikkelde van elitaire amateursport tot betaalde volkssport, tegen de achtergrond van de klassenstrijd in het 19e-eeuwse Engeland. Niet alle historische feiten kloppen, maar desondanks is het een absolute aanrader!

 
Ik heb gisteren lekker ouderwets een dvd (alhoewel was video meer op z'n plats) gekeken: Once upon a time....in Hollywood. Tot mijn verrassing vond ik er eigenlijk niet veel aan. Film raakte niet op snelheid en ging ook eigenlijk niet echt ergens over.
Vond ik een mooie film, juist het verschil in tempo is fascinerend (het hondje!!). Het verhaal is een alternatieve versie van de moord van Charles Manson. En de moi absurde dingen, maar goed, je moet ervan houden denk ik.
 
Ondertussen is Better Call Saul alweer toe aan aflevering negen. Genieten!
Vanavond of morgen weer kijken ja!
Vond ik een mooie film, juist het verschil in tempo is fascinerend (het hondje!!). Het verhaal is een alternatieve versie van de moord van Charles Manson. En de moi absurde dingen, maar goed, je moet ervan houden denk ik.
Normaliter groot Tarantino fan. Heb ze allemaal op dvd.

Gisteravond met mevrouw Mikasa de Russische film T34 op Netflix gekeken. Niet hoogstaand, wel vermakelijk en geinige visuals.
 
Terug
Bovenaan Onderaan