Films & TV

Dan moet je zeker The Handmaid's Tale kijken! :cool:
The Handmaid's Tale is een mooie serie maar niet half zo goed als men het maakt. De hoofdrolspeelster vind ik een heel vervelend personage.

Black mirror vond ik heel sterk. Zeker een aanrader. Het klopt dat sommige afleveringen wat minder zijn, maar over het algemeen gewoon goede afleveringen.

Ja, en we hebben er weer eentje. Die de rest van de wereld al heeft gezien, en waar ik nu midden in zit. Casa de Papel. Heerlijke serie. Mevrouw Hoetierick vergeleek met een van de hoofdrolspelers. Weet nog niet of dit een belediging is of een compliment. Voelt eigenlijk als het laatste, maar het gaat om een emotioneel gestoorde bankrover.
Ik ben ook niet zo lang geleden begonnen met die serie. Voor mij was het verschil in kwaliteit tussen de seizoenen veel te groot. Serie 1 (Serie 1 deel 1) was geweldig. Serie 2 (Serie 1 deel 2) was minder. Teveel karakters zijn te onprofessioneel en emotioneel heel zwak/kinderachtig. Serie 3 vond ik matig.

Berlin. Qua karakter/type, niet zozeer uiterlijk.
Veruit mijn favoriete karakter. Geweldig acteer werk en mooie rol.

Bella Ciao!
 
Ik heb me gewaagd aan een paar afleveringen van Black Mirror, maar daar werd ik alleen maar depressief van.
 
"Voor" als in "vanwege", of als chronolosisch eerder?

Voor als in, vond het niet meer interessant. Ik weet dat daarna nog de verhaallijn met Negan kwam en dat die pittig is, maar heb de belangrijkste punten daarvan wel gezien. Het verhaal daarna heb ik een korte samenvatting over gekregen van een collega, maar klinkt mij inmiddels als een ongelooflijk langdradig gebeuren. Tijd dat ze gaan afronden.
 
Voor als in, vond het niet meer interessant. Ik weet dat daarna nog de verhaallijn met Negan kwam en dat die pittig is, maar heb de belangrijkste punten daarvan wel gezien. Het verhaal daarna heb ik een korte samenvatting over gekregen van een collega, maar klinkt mij inmiddels als een ongelooflijk langdradig gebeuren. Tijd dat ze gaan afronden.
Ik vond eerdere seizoenen al wel langdradig, maar de laatste paar juist niet. Zit mooi wat tempo in, en soms slaan ze hele maanden/jaren over.

Vooralsnog vermaak ik me wel.
 
Ik vond eerdere seizoenen al wel langdradig, maar de laatste paar juist niet. Zit mooi wat tempo in, en soms slaan ze hele maanden/jaren over.

Vooralsnog vermaak ik me wel.

Ook wel het nodige van gezien. Er zijn goede afleveringen, redelijke en ergerniswekkende. Ik stoor mij vooral aan het nogal domme gedrag. Af en toe is het echt van een gehalte "the Three Stooges" Er zijn er maar weinig met een MacGyver/A-team mentaliteit. Maar goed, als men te intelligent handelt dan is de serie natuurlijk niet meer spannend genoeg.
 
Ik heb een pauze van 2 jaar gehad tussen seizoen 1-6 en 7-rest. Moet zeggen dat dat wel prima was, aangezien ik er eerst wel klaar mee was. Vind dus juist wel dat er flinke character development (en flux) is de laatste 2 seizoenen, gepaard met nieuwe themas en concepten. Dat doet het wel goed.
 
We krijgen (misschien) een nieuwe omroep: https://www.ad.nl/show/oprichters-o...erste-peter-r-de-vries-vrije-omroep~a89b51e1/
(eventueel even in incognito-mode van je browser openen)

Dit doet mij een beetje denken aan die websites die ook beweren de "echte" waarheid te kennen. Doorgaans is dat dan wel een voor mij lastig serieus te nemen versie met een mix van vrij rechtse ideëen en compottheoriën. De antwoorden in dit interview ontkrachten dat ook niet zozeer.
Maar we gaan zien wat deze pensionado en ex-VVDer ons gaan voorschotelen (als ze genoeg leden verzamelen...).
 
Een beetje tegengeluid is nooit weg. Da's goed voor de discussie.
Op voorhand neersabelen is niet nodig, als het nergens op slaat, schakelt die omroep zichzelf wel uit.
 
We krijgen (misschien) een nieuwe omroep: https://www.ad.nl/show/oprichters-o...erste-peter-r-de-vries-vrije-omroep~a89b51e1/
(eventueel even in incognito-mode van je browser openen)

Dit doet mij een beetje denken aan die websites die ook beweren de "echte" waarheid te kennen. Doorgaans is dat dan wel een voor mij lastig serieus te nemen versie met een mix van vrij rechtse ideëen en compottheoriën. De antwoorden in dit interview ontkrachten dat ook niet zozeer.
Maar we gaan zien wat deze pensionado en ex-VVDer ons gaan voorschotelen (als ze genoeg leden verzamelen...).
Met PVV/FvD/Geen stijl publiek heb je wel een flinke achterban. Andere meningen mogen zeker meer op de tv, en ik denk ook echt wel dat de hele media wereld erg Westers is. Of niet het zou oplossen, geen idee.

Het zal mij benieuwen, maar het hele publieke omroep systeem met alle zenders en producers en omroepen etc is hopeloos ouderwets.
 
Een beetje tegengeluid is nooit weg. Da's goed voor de discussie.
Op voorhand neersabelen is niet nodig, als het nergens op slaat, schakelt die omroep zichzelf wel uit.

Ik vind niet dat ze op voorhand neergesabeld moeten worden. Maar ik vind wel dat de manier waarop ze zich zo in de eerste berichten presenteren niet echt een positieve indruk maakt. Maar we gaan het zien. Powned was ook van "het andere geluid" en dat is volgens mij ook niet een daverend succes geworden.
 
Ik vind niet dat ze op voorhand neergesabeld moeten worden. Maar ik vind wel dat de manier waarop ze zich zo in de eerste berichten presenteren niet echt een positieve indruk maakt. Maar we gaan het zien. Powned was ook van "het andere geluid" en dat is volgens mij ook niet een daverend succes geworden.
Daarom...
 
Terug
Bovenaan Onderaan