Films & TV

Ik ben een simpel mens. Als Nolan na Interstellar nog zes slechtere remakes van Norbit had gemaakt, had het nog steeds mijn favoriete regisseur geweest. Want Interstellar. :maniac:

_aQ3EzBi_xMr3KNXBfXzg8-cgaL6377BBkRHqejr9po.jpg
 
Interstellar en Inception: pure kwaliteit. Verschrikkelijk goed. Plot, Physics, Graphics, maar vooral de muziek. Manmanman, wat is Hans een koning.

Ik ga in november ook naar een concert van Hans Zimmer. Inception, Interstellar, Gladiator, Pirates, Lion King, Pearl Harbor etc. Allemaal meesterwerken. Ik ga met mijn hoogzwangere ega, nu maar hopen dat de vliezen niet breken tijdens de voorstelling.
 
Interstellar en Inception: pure kwaliteit. Verschrikkelijk goed. Plot, Physics, Graphics, maar vooral de muziek. Manmanman, wat is Hans een koning.

Ik ga in november ook naar een concert van Hans Zimmer. Inception, Interstellar, Gladiator, Pirates, Lion King, Pearl Harbor etc. Allemaal meesterwerken. Ik ga met mijn hoogzwangere ega, nu maar hopen dat de vliezen niet breken tijdens de voorstelling.

2e kind dan? Of herinner ik me het nu verkeerd.

Bij de meeste vrouwen zijn de weeën al een poosje bezig voordat de vliezen breken, tijd en waarschuwing genoeg. Of is jouw eega zo'n snelle?
 
2e kind dan? Of herinner ik me het nu verkeerd.

Bij de meeste vrouwen zijn de weeën al een poosje bezig voordat de vliezen breken, tijd en waarschuwing genoeg. Of is jouw eega zo'n snelle?
Nee, (ook) 1e. Schijnt bij 10% te zijn dat de vliezen eerst breken. Zal wel goedkomen :)
 
Nieuwe Aladdin film is nu uit op 4k, legale en illegale manieren te zien. Wat een super toffe film heeft Disney weer gemaakt. Ik kijk zelden een film in een x uit maar dit was er wel 1 :D
 
“Undercover”, met onze eigen Frank Lammers. Gewoon goe jonguh!

echt een goede serie. Lammers is niet de dommige jumbo-man, maar niets ontziende drugsbaron. Top.
 

Deze docu over grotendeels Nederlandse natuur in de waddenzee was indrukwekkend, vond ik. Een aanrader om te kijken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan