Films & TV

https://www.ad.nl/show/all-together...-en-oogappels-ook-in-race-voor-ring~aff8b86e/
Ik wilde deze gelegenheid even aangrijpen om aan te geven wat een saai prutsprogramma De Slimste Mens in Nederland is. De Belgische versie is geweldig, met veel humor. Hier hebben we een zeurderige, oude zak hooi die elke keer hetzelfde trucje uithaalt...namelijk wat feitjes ophoesten en dat dan brengen als een norse oude oom die een leven zat is.
Zo, dat was het.
 
https://www.ad.nl/show/all-together...-en-oogappels-ook-in-race-voor-ring~aff8b86e/
Ik wilde deze gelegenheid even aangrijpen om aan te geven wat een saai prutsprogramma De Slimste Mens in Nederland is. De Belgische versie is geweldig, met veel humor. Hier hebben we een zeurderige, oude zak hooi die elke keer hetzelfde trucje uithaalt...namelijk wat feitjes ophoesten en dat dan brengen als een norse oude oom die een leven zat is.
Zo, dat was het.
Ach ieder zijn voorkeur, wat ik zag bij de belg vond ik platte en makkelijke grappen. Beetje niveau VI, niet aan mij besteed. Overigens kijk ik de NLse ook niwt meer, bak met c-sterren en de sleet zit er een beetje op.
 
Pfoe, kiezen tussen films van Tarantino... lastig, weet wel dat ik the haitfull eight minder vond... maar om een ranking aan te brengen tussen de rest.. ik ga d'r gewoon niet aan beginnen.

Ik ook niet. 2 x in slaap gevallen bij Pulp Fiction, dus die staat niet op 1 denk ik (en ja het is een goeie film, maar ik denk dat ik 'm beide keren op het foute moment gekeken heb). Favoriete scene: John Travolta's dance moves. Held.
 
Een vrij complexe film, zeker als je hem voor het eerst ziet, maar 'Inception' (2010) van Christopher Nolan is misschien wel de beste film die ik ooit gezien heb. De creativiteit en fantasie van die man is ongeëvenaard.
 
Een vrij complexe film, zeker als je hem voor het eerst ziet, maar 'Inception' (2010) van Christopher Nolan is misschien wel de beste film die ik ooit gezien heb. De creativiteit en fantasie van die man is ongeëvenaard.
Nolan is legendarisch, net als Inception inderdaad. Al moet ik zeggen dat ik Interstellar by far zijn beste film vind. Wellicht zelfs mijn favoriete film. De prachtige graphics, filmmuziek, het jarenlange wetenschappelijke onderzoek en het verhaal... Alles klopt.

Eigenlijk een beetje de "Deutschland" onder de films dus. :maniac:
 
Een vrij complexe film, zeker als je hem voor het eerst ziet, maar 'Inception' (2010) van Christopher Nolan is misschien wel de beste film die ik ooit gezien heb. De creativiteit en fantasie van die man is ongeëvenaard.

Ik ga nu niet doen alsof ik het geen hele goeie film vond, want dat was het - maar zo complex was ie toch niet? Verhaal was vrij straight forward met een mooi open einde waarin je mocht zien wat je wilde?
 
Nolan is legendarisch, net als Inception inderdaad. Al moet ik zeggen dat ik Interstellar by far zijn beste film vind. Wellicht zelfs mijn favoriete film. De prachtige graphics, filmmuziek, het jarenlange wetenschappelijke onderzoek en het verhaal... Alles klopt.

Eigenlijk een beetje de "Deutschland" onder de films dus. :maniac:

Ja, en waar sommige regisseurs na drie uur nog geen enkele binding met een van de hoofdpersonen weten te realiseren vergeet ik niet het moment (als vader zijnde) dat de hoofdpersoon wegrijdt van zijn dochter. :sad:
 
Ik ga nu niet doen alsof ik het geen hele goeie film vond, want dat was het - maar zo complex was ie toch niet? Verhaal was vrij straight forward met een mooi open einde waarin je mocht zien wat je wilde?

Eensch. Ik zal er wel voor verketterd worden aangezien hij nogal een fanatieke fanbase heeft en zo te zien hier ook, maar ik vind Nolan's films eigenlijk allemaal wel overrated; op Dunkirk na vind ik geen van zijn films slecht, maar hier in Nederland wordt er m.i. doorgaans wel heel erg overdreven gedaan over zijn films. Insomnia, The Prestige en Interstellar vind ik voorlopig zijn beste; Dunkirk zijn slechtste.
 
Eensch. Ik zal er wel voor verketterd worden aangezien hij nogal een fanatieke fanbase heeft en zo te zien hier ook, maar ik vind Nolan's films eigenlijk allemaal wel overrated; op Dunkirk na vind ik geen van zijn films slecht, maar hier in Nederland wordt er m.i. doorgaans wel heel erg overdreven gedaan over zijn films. Insomnia, The Prestige en Interstellar vind ik voorlopig zijn beste; Dunkirk zijn slechtste.

Dunkirk man man man ik heb die gekeken bij gebrek aan beter in het vliegtuig naar hongkong maar wat een bagger was dat
 
Eensch. Ik zal er wel voor verketterd worden aangezien hij nogal een fanatieke fanbase heeft en zo te zien hier ook, maar ik vind Nolan's films eigenlijk allemaal wel overrated; op Dunkirk na vind ik geen van zijn films slecht, maar hier in Nederland wordt er m.i. doorgaans wel heel erg overdreven gedaan over zijn films. Insomnia, The Prestige en Interstellar vind ik voorlopig zijn beste; Dunkirk zijn slechtste.
Ik ben een simpel mens. Als Nolan na Interstellar nog zes slechtere remakes van Norbit had gemaakt, had het nog steeds mijn favoriete regisseur geweest. Want Interstellar. :maniac:
 
Ik heb deze week de miniserie "The Spy" op Netflix gekeken. Het gaat over de Israëlische spion Eli Cohen. Aangrijpend verhaal. Zeker het kijken waard!
 
Terug
Bovenaan Onderaan