Films & TV

Gisteren begonnen aan de serie Undercover op Netflix met PSV-er Frank Lammers die XTC baas speelt. Goed akteerwerk van de cast. Iemand hier die hem al gezien heeft?
 
Gisteren begonnen aan de serie Undercover op Netflix met PSV-er Frank Lammers die XTC baas speelt. Goed akteerwerk van de cast. Iemand hier die hem al gezien heeft?
Jazeker. Heerlijke Serie, maar extreem hinderlijke hoofdrolspeelster. Eigenlijk die man ook.

Dat was toch wel jammer: de twee "good guys" die zo irritant waren dat je voor de "slechterikken" werd.
 
Jazeker. Heerlijke Serie, maar extreem hinderlijke hoofdrolspeelster. Eigenlijk die man ook.

Dat was toch wel jammer: de twee "good guys" die zo irritant waren dat je voor de "slechterikken" werd.

Inderdaad die Anne overdrijft flink tenminste in de 2 afleveringen die ik gisteren gezien heb. Een mooie meid vind ik het ook niet. Haar acteerwerk vind ik wat minder. Die Danielle ziet er veel leuker uit...:love:
 
Gisteren begonnen aan de serie Undercover op Netflix met PSV-er Frank Lammers die XTC baas speelt. Goed akteerwerk van de cast. Iemand hier die hem al gezien heeft?
Ja, tijdje terug al. In één ruk gekeken. Leuke serie en erg benieuwd naar seizoen 2

Stranger Things 3 afgelopen week afgerond. geweldige serie.
Kan mij totaal niet pakken... Mijn vrouw vindt 'm ook geweldig.

Ben gisteren begonnen aan blacklist op Netflix en vind het een goede serie, leuke verhaallijnen en goed gespeeld.
Met dat mokkel dat na een tijdje in elke aflevering loopt te janken...
 
Ja, tijdje terug al. In één ruk gekeken. Leuke serie en erg benieuwd naar seizoen 2


Kan mij totaal niet pakken... Mijn vrouw vindt 'm ook geweldig.


Met dat mokkel dat na een tijdje in elke aflevering loopt te janken...
Hahaha drie keer eens. ?
 
Stranger Things 3 afgelopen week afgerond. geweldige serie.

Ik heb seizoen één gekeken omdat het zo'n hype was, maar man-man-man... wat stoorde ik me aan die afgrijselijke kinderen, die hysterische vrouw en het feit dat die kinderen meteen wisten dat dat kale meisje een meisje was. Ik vond het zo slecht, en kan niet geloven dat mensen het zo'n mooie serie vinden, maar goed, dat is mijn mening.
 
Ik heb seizoen één gekeken omdat het zo'n hype was, maar man-man-man... wat stoorde ik me aan die afgrijselijke kinderen, die hysterische vrouw en het feit dat die kinderen meteen wisten dat dat kale meisje een meisje was. Ik vond het zo slecht, en kan niet geloven dat mensen het zo'n mooie serie vinden, maar goed, dat is mijn mening.

Ik heb het ook helemaal gekeken, begrijp die hoge notering ook niet helemaal. Het is een keer wat anders, maar de clichés en de alles-komt-net-op-tijd-goed komen mijn strot uit.
 
Ik heb het ook helemaal gekeken, begrijp die hoge notering ook niet helemaal. Het is een keer wat anders, maar de clichés en de alles-komt-net-op-tijd-goed komen mijn strot uit.

Och, ik heb seizoen 3 in dit weekend in zijn totaliteit maar weer uitgekeken. Seizoen 1 vond ik het leukste, seizoen 2 en 3 minder sterk. Wat mij betreft hadden ze ieder seizoen een ander 'Stranger things' concept gepakt. Nieuwe cast en nieuw verhaal ieder seizoen, met een open einde. Maar ze hadden jammer genoeg een andere visie.

Alles-komt-net-op-tijd-goed is nu eenmaal in 99% van de series en de doelgroep voor Stranger Things lijkt me jong volwassenen, dus het moet ook niet te zware kost worden. Het keek prima weg. Vind het jaren 80 sfeertje goed te pruimen.

Seizoen 3 eindigt erg open en geeft net teveel losse (unhappy) eindjes. Overduidelijk dat er een seizoen 4 komt, en wat mij betreft is daarna de koek op. Anders wordt het uitmelken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan