Films & TV

Het delen van dit soort dingen in de media voordat de zaak is afgelopen heeft louter te maken met
a. de kijkcijfers
b. het beïnvloeden van de publieke opinie, (Holleeder als slachtoffer wegzetten).

Kortom, ik kijk niet.
+, die kop van Peter R de Vries, dus ik kijk niet.
 
Ben nu 6 minuten in aflevering 1 en de schmink en het nadoen van de hoofdpersonen is heel nep inderdaad. Dat lijken op echte personages boeit me ook helemaal niet. Ik heb liever dat een personage gewoon wordt gespeeld door een goede acteur (die zichzelf kan doen) dan dat er geforceerd de hoofdpersoon wordt nagedaan (Peter R. de Vries bijv). Ben bij het boek na 10% afgehaakt; het begin ervan was erg boeiend, maar op een gegeven moment weet je genoeg. Kijken of ik het bij de serie langer volhoud.

Edit; aanvulling:
22:00: Glas bier wordt bijna leeg gedronken
22:08: Ander camera shot: glas bier is weer vol
22:10: Terug naar eerste camera shot: glas bier weer leeg
:FP:

Dan is het glas bier weer gevuld, en snel leeggedronken! Kan gewoon!
 
+, die kop van Peter R de Vries, dus ik kijk niet.
Ik heb het script gelezen op de website van Benedicte Ficq, en hij zegt helemaal niks bijzonders. Zal dan ook niet kijken. Kijk het misschien ooit wel eens op You tube.
Peter de Vries? Ik snap.je helemaal, maar toch luister ik er graag naar in dit soort zaken. Niet als hij over voetbal of politiek gaat praten.
 
Zojuist de 1e aflevering van Makkelijk Scoren (VPRO) gekeken. Beetje melig maar legt ook haarfijn de idioterie van t gemiddelde voetbalinterview bloot.
 
Als liefhebber van maffiafilms was ik erg blij te zien dat Gotti op Netflix te kijken is.:maniac:
...Wás ik erg blij....:rolleyes:
Wat een ongelofelijke kutfilm is dat zeg. Een stapel bij elkaar geraapte en flink door elkaar gehusselde scenes, gevuld met idioot slecht acteerwerk. Echt een ontzettende afknapper. :confused:
 
Zojuist de 1e aflevering van Makkelijk Scoren (VPRO) gekeken. Beetje melig maar legt ook haarfijn de idioterie van t gemiddelde voetbalinterview bloot.
Ik vond er echt niks aan. Heb even gekeken, na alle juichverhalen in de media. Een zooi gescripte 'grappen' bijeen verzonnen door de stagiare, nee, niks voor mij.
 
Ik vond er echt niks aan. Heb even gekeken, na alle juichverhalen in de media. Een zooi gescripte 'grappen' bijeen verzonnen door de stagiare, nee, niks voor mij.
Aflevering vam afgelopen weekend viel ook erg tegen. Daarnaast kan humor verschillen.
 
Aflevering vam afgelopen weekend viel ook erg tegen. Daarnaast kan humor verschillen.
Ben ik gelijk met je eens, wat voor de ene leuk is, is het voor de andere niet. Ik hou er alleen niet van, dat wil uiteraard niet zeggen dat het niet grappig is.

Zo heb ik ook weer een paar keer hard moeten lachen om de Luizenmoeder deze week, terwijl dat nu in de media weer afgekraakt wordt. Smaken verschillen.
 
Ben ik gelijk met je eens, wat voor de ene leuk is, is het voor de andere niet. Ik hou er alleen niet van, dat wil uiteraard niet zeggen dat het niet grappig is.

Zo heb ik ook weer een paar keer hard moeten lachen om de Luizenmoeder deze week, terwijl dat nu in de media weer afgekraakt wordt. Smaken verschillen.
Enkele minuten van die Tex de Wit en ik had het ook al weer gezien.

Ik volg ook Luizenmoeder. Die ongemakkelijkheid in het programma vind ik wel briljant.
 
The Ted Bundy Tapes op Netflix is een aanrader.
Hoe een briljant student een serial killer werd, door manipulatie, list en bedrog.
Lengte: iets meer dan 3 uur.
 
Ik ben seizoen 2 van Sorjonen aan het kijken. Leuk, maar aan dat Fins is echt geen touw aan vast te knopen. Of wel, JCS ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan