Films & TV

Zit ik te zappen uit verveling, kom ik op NPO1 een programma tegen “een klas vol met ouders” oid. Even 10 minuten gekeken: volwassen mensen in een klas die doen alsof ze echt op de basisschool zitten. De juf die zegt: “Maarten je moet werken aan je rekenen”.... Zie ik dat nou goed? Hebben die mensen echt niets te doen? Heeft de publieke omroep te veel geld? Een uitdrukking in het Perzisch zegt: “ wanneer je te veel henna aanmaakt, dan ga je je kont er ook mee smeren”.....
 
Zit ik te zappen uit verveling, kom ik op NPO1 een programma tegen “een klas vol met ouders” oid. Even 10 minuten gekeken: volwassen mensen in een klas die doen alsof ze echt op de basisschool zitten. De juf die zegt: “Maarten je moet werken aan je rekenen”.... Zie ik dat nou goed? Hebben die mensen echt niets te doen? Heeft de publieke omroep te veel geld? Een uitdrukking in het Perzisch zegt: “ wanneer je te veel henna aanmaakt, dan ga je je kont er ook mee smeren”.....
Hulde voor het spreekwoord haha.

Overigens is dit de reden waarom ik nooit tv kijk. Wat een onzin komt er voorbij zeg...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vandaag op Netflix de documentaire 'Nazi concentration camps' gekeken, gefilmd door de Amerikanen net na de bevrijding. Pfff zulke heftige beelden heb ik nog nooit gezien van de oorlog.
 
Zat gister te kijken naar 22 July, film over Breivik en hoe die alles deed, zeer bizar en psyco allemaal. Maar tegelijk ook bizar geniaal hoe die alles had voorbereid en uitvoerde
 
Ik heb in korte tijd "atypical" gekeken. Een komische dramaserie (?) over een gezin met een autistische zoon. 2 seizoenen met afleveringen van 30 minuten. Dat ging wel snel. Ik vond het een pakkende serie. Ik zat er helemaal in. Al zou het zo maar meer een vrouwenserie kunnen zijn. ;)
Ik begin net met kijken. Het is leuk
 
Zojuist Sacrifice, een nieuw experiment van Derren Brown gekeken op Netflix. Pffff!o.O
Het doet me altijd weer afvragen hoe ik zelf zou reageren...
 
Ik heb gisteren A Star is Born gezien. Goede film, goede muziek.
Ook interessant dat Lady Gaga goed kan acteren (niet voor eerst dat ze dat bewijst maar goed) en dat Bradley Cooper kan zingen.
 
Bohemian Rhapsody gezien gisteren, alleen voor de muziek in Dolby al zeer de moeite waard.

Maar wat een goede film is het geworden!
 
Kijkt hier nog iemand The Good Place op Netflix, toevallig?
Het is een comedy, maar er zitten wel wat elementen in die zowaar filosofisch aandoen.
Wellicht dat De Bondscoach het zelfs interessant vindt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan