Films & TV

Ik sluit overigens niet uit dat jij een heel andere mening zult hebben (met uitzonder van The Drop) dan ik, aangezien jij Avengers goed vond en ook Guardians o.t. Galaxy prima kijkvermaak vond. Ik vond ze allebei niet geweldig. Niet slecht, maar ik zal ze zeker geen tweede keer kijken.

Ik heb die Marvel films dan ook in de bios gekeken, is toch een andere beleving dan wanneer je ze thuis kijkt, in mijn ervaring. :)

Interstellar heb ik trouwens ook in de bioscoop gezien (IMAX), bijzonder goede film míts je van dit soort haast typische Nolan films houdt (i.e. Inception, Memento). Matthew McConaughey lijkt sowieso niet echt in slechte producties te spelen de laatste jaren. Dallas Buyers Club, Interstellar, bijzondere bijrol in The Wolf of Wall Street... Zijn beste recente werk vind ik echter 'True Detective'. Voor iedereen die deze miniserie nog niet gezien heeft: gaat dat zien! :)
 
Inception vond ik een goeie film, Edge of Tomorrow vond ik ook tof. Die heb ik bewust nog een tweede keer gekeken.
Dallas Buyers Blub was ook gaaf. Wolf of Wallstreet idem. True Detective ga ik opzoeken.
 
Ik heb die Marvel films dan ook in de bios gekeken, is toch een andere beleving dan wanneer je ze thuis kijkt, in mijn ervaring. :)

Interstellar heb ik trouwens ook in de bioscoop gezien (IMAX), bijzonder goede film míts je van dit soort haast typische Nolan films houdt (i.e. Inception, Memento). Matthew McConaughey lijkt sowieso niet echt in slechte producties te spelen de laatste jaren. Dallas Buyers Club, Interstellar, bijzondere bijrol in The Wolf of Wall Street... Zijn beste recente werk vind ik echter 'True Detective'. Voor iedereen die deze miniserie nog niet gezien heeft: gaat dat zien! :)

Mud is ook goed met McConaughey. Maar true detective is echt meesterlijk. Een van de beste series van de laatste tijd. Komt volgens mij ook een nieuwe series van.
 
Die site kende ik nog niet. Ik download inderdaad via torrents en nieuwsgroepen en ik stream via popcorn. Dank voor de link! (Y)

Snap je nu waarom ik steeds zeg dat je veel van mij kan leren op film gebied.. smaak & aanbod :rolleyes:
Ik heb net Fury gedaan, zo aan Teenage Mutant Ninja Turtles 2014
 
Laatst bewerkt:
The Judge. Prachtige film!
Robert Duvall én Robert Downing jr. zetten beiden iets geweldigs neer.
 
Jongens... neem van mij aan, ga REDIRECTED kijken. De trailer is poep maar de film is werkelijk zooo geweldig en debiel, dat je het niet droog houdt. En zo ja dan mag je mijn meningen voor heel 2015 negeren.. In het begin denk je maybe simpel English humor film, maar na 20 min ga je hopen dat het nooit meer eindigt :D

Begint als elk ander film.. maar het plot is zoooooo geweldig en bizar, dat menig filmkijker ook fuck yeah gaat roepen

[video]https://www.youtube.com/watch?v=InKMG9Cckqw[/url]

Engelsen en schelden, ik ga die film zeker kijken :D Vooral die kale die ook in Eurotrip, als United supporter, zat vind ik echt geweldig :D
 
Voor de mensen die The Sopranos een leuke serie vonden, kan ik Lilyhammer van harte aanbevelen.
Er zijn inmiddels drie seizoenen uitgezonden en die zijn stuk voor stuk meesterlijk. (Y)
 
Yup! Leuke serie!
Moet zeggen dat het bij mij wat verwaterd is en ik daardoor niet de hele serie heb afgekeken.
Steve Buscemi is geweldig gecast. Hij past perfect in z'n rol.

Is dat iets, dat Boardwalk Empire?

Leuk inderdaad. Wel typisch (net zoals bijv. mad men) zo'n serie waar je niet bij moet binchkijken. Dwz, niet elke dag een aflevering, maar beter rustig elke week eentje. Of iig, zo zie ik dat.
 
Voor de mensen die The Sopranos een leuke serie vonden, kan ik Lilyhammer van harte aanbevelen.
Er zijn inmiddels drie seizoenen uitgezonden en die zijn stuk voor stuk meesterlijk. (Y)

Lilyhammer is geweldig! Echt genoten van alle drie de seizoenen. Zo fijn was dat: Had beide seizoenen afgekeken, toen bleek dat een week later het derde seizoen uitkwam. Zit je er nog lekker in.

Overigens een andere meesterlijke serie van Netflix: Marco Polo. Ge-wel-dig. Prachtig gemaakt, spannende verhaallijn, historische tint. Echt meesterlijk. House of Cards, Lillyhammer, Marco Polo... Netflix is echt goed bezig qua series hoor.
 
Gisteren United gekeken op Netflix. Gaat over Manchester United in de tijd van de vliegramp met Bobby Charlton in de hoofdrol. Zeker een aanrader (Y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan