Films & TV

Ik weet nog dat ik als kind helemaal idolaat was van een nieuwe film, en kon me slechts enkele beelden van de film herinneren. Vraag me niet hoe, maar bijna 20 jaar later heb ik 'm gevonden! :D

http://www.sockshare.com/file/0BC764AB05C4AC55#

Bermuda Triangle (1996). Wat een slechte film zeg, maar heel vet om 'm weer gezien te hebben. Jaren 90 films waren echt (hoe crap ook) het allerleukste.
 
Zomervakantie is weer aangebroken dus ik kijk veel - ...wie hou ik voor de gek, ik kijk altijd veel films. Een aantal goede films en een aantal mindere gezien afgelopen tijd. Met stipt op nummer 1 voor mij van het afgelopen jaar: Dallas Buyers Club. Iedereen die roept dat DiCaprio geen Oscar mág winnen, moet deze film kijken. Heel lullig voor Leo, die het uitstekend doet in Wolf of Wall Street, maar wat McConaughey hier neerzet... Ongelofelijk. Verder heb ik mijn historie verrijkt met Goodfellas: ik ben nog te jong om alle goede films gezien te hebben, maar ik ben blij dat ik deze gezien heb.
Neighbors was minder leuk dan verwacht, That Awkward Moment juist leuker dan verwacht. The Way Way Back van de makers van Little Miss Sunshine was erg goed, met een aantal fantastische bijrollen. Ik zag laatst ook een goede Deense politiefilm, gebaseerd op een succesvol boek, maar daar ben ik even de naam van kwijt. Absolute aanrader, maar daar hebben jullie nu weinig aan.
This is the end is slecht en hilarisch - maar nog leuker onder de invloed van middelen die je ouders verboden hebben. Dead Poets Society... Oh captain, my captain, wat een wereldfilm. The Grand Budapest Hotel is de beste komedie van het jaar, wat een heerlijke cast ook.

Verder kijk ik erg uit naar Boyhood en The Fault in our Stars.
 
Zomervakantie is weer aangebroken dus ik kijk veel - ...wie hou ik voor de gek, ik kijk altijd veel films. Een aantal goede films en een aantal mindere gezien afgelopen tijd. Met stipt op nummer 1 voor mij van het afgelopen jaar: Dallas Buyers Club. Iedereen die roept dat DiCaprio geen Oscar mág winnen, moet deze film kijken. Heel lullig voor Leo, die het uitstekend doet in Wolf of Wall Street, maar wat McConaughey hier neerzet... Ongelofelijk. Verder heb ik mijn historie verrijkt met Goodfellas: ik ben nog te jong om alle goede films gezien te hebben, maar ik ben blij dat ik deze gezien heb.
Neighbors was minder leuk dan verwacht, That Awkward Moment juist leuker dan verwacht. The Way Way Back van de makers van Little Miss Sunshine was erg goed, met een aantal fantastische bijrollen. Ik zag laatst ook een goede Deense politiefilm, gebaseerd op een succesvol boek, maar daar ben ik even de naam van kwijt. Absolute aanrader, maar daar hebben jullie nu weinig aan.
This is the end is slecht en hilarisch - maar nog leuker onder de invloed van middelen die je ouders verboden hebben. Dead Poets Society... Oh captain, my captain, wat een wereldfilm. The Grand Budapest Hotel is de beste komedie van het jaar, wat een heerlijke cast ook.

Verder kijk ik erg uit naar Boyhood en The Fault in our Stars.

Is The Grand Budapest Hotel niet te traag? Humor van Wes Anderson is fantastisch, maar het duurt vaak wat te lang.
Goodfellas is idd een vreselijk goeie film, laatst op tv nog gekeken. Ben benieuwd naar Interstellar en Jupiter Ascending, fan van Nolan en The Wachowskis.
 
Van de week 'Jagten' en 'Efter Brylluppet', oftewel 'The Hunt' en 'After The Wedding' gezien. Prachtige films uit Deense productie.
 
Dumb and dumber to net gekeken. Wat een tegenvaller helaas.
 
Ik heb van de week de Snabba Cash trilogie gekeken. Ik heb me er wel mee vermaakt.
 
Nog 42 films, dan doorbreek ik de magische grens van 1.000 films (die ik bewust gekeken en beoordeeld heb, via MovieMeter).

Dat ga ik dit jaar wel halen, ik kijk vooral uit naar de nieuwe Avengers. Marvel heeft de afgelopen jaren prima vermaak geproduceerd met de Iron Man, Thor en Cpt. America films. Avengers I was in dat opzicht erg goed, maar ook Guardians of the Galaxy vond ik prima kijkvermaak.

Voor de komende weken staat op de planning: A Most Wanted Man; Deliver Us From Evil; Joe; Locke; The Drop; en The Grand Budapest Hotel.
 
Nog 42 films, dan doorbreek ik de magische grens van 1.000 films (die ik bewust gekeken en beoordeeld heb, via MovieMeter).

Dat ga ik dit jaar wel halen, ik kijk vooral uit naar de nieuwe Avengers. Marvel heeft de afgelopen jaren prima vermaak geproduceerd met de Iron Man, Thor en Cpt. America films. Avengers I was in dat opzicht erg goed, maar ook Guardians of the Galaxy vond ik prima kijkvermaak.

Voor de komende weken staat op de planning: A Most Wanted Man; Deliver Us From Evil; Joe; Locke; The Drop; en The Grand Budapest Hotel.
A Most Wanted Man: Vond ik vooral lang duren, voor het verhaal dat uiteindelijk verteld wordt.
Locke: Volstrekt niet mijn ding.
The Drop: Leuk!
The Grand Budapest Hotel: Daar is niet veel van blijven hangen. Als ik het in één woord zou moeten vangen, zou dat zijn 'apart'.

Ik sluit overigens niet uit dat jij een heel andere mening zult hebben (met uitzonder van The Drop) dan ik, aangezien jij Avengers goed vond en ook Guardians o.t. Galaxy prima kijkvermaak vond. Ik vond ze allebei niet geweldig. Niet slecht, maar ik zal ze zeker geen tweede keer kijken.
 
Jongens... neem van mij aan, ga REDIRECTED kijken. De trailer is poep maar de film is werkelijk zooo geweldig en debiel, dat je het niet droog houdt. En zo ja dan mag je mijn meningen voor heel 2015 negeren.. In het begin denk je maybe simpel English humor film, maar na 20 min ga je hopen dat het nooit meer eindigt :D

Begint als elk ander film.. maar het plot is zoooooo geweldig en bizar, dat menig filmkijker ook fuck yeah gaat roepen

[video]https://www.youtube.com/watch?v=InKMG9Cckqw[/video]
 
Jongens... neem van mij aan, ga REDIRECTED kijken. De trailer is poep maar de film is werkelijk zooo geweldig en debiel, dat je het niet droog houdt. En zo ja dan mag je mijn meningen voor heel 2015 negeren.. In het begin denk je maybe simpel English humor film, maar na 20 min ga je hopen dat het nooit meer eindigt :D

Begint als elk ander film.. maar het plot is zoooooo geweldig en bizar, dat menig filmkijker ook fuck yeah gaat roepen

[video]https://www.youtube.com/watch?v=InKMG9Cckqw[/url]
Heb ik ook een stuk gekeken, maar ik heb het einde niet gehaald. Fuck yeah! :D
 
Heb ik ook een stuk gekeken, maar ik heb het einde niet gehaald. Fuck yeah! :D

Gaaaaaaaaaa je diep schamen, je mag nooooooooooit meer over films mee praten. Of wis je bericht en begin de film opnieuw, tot het einde, dan vergeef ik en elk filmverstandig persoon het je. Doen we alsof ik niks gelezen heb ;x
 
Gaaaaaaaaaa je diep schamen, je mag nooooooooooit meer over films mee praten. Of wis je bericht en begin de film opnieuw, tot het einde, dan vergeef ik en elk filmverstandig persoon het je. Doen we alsof ik niks gelezen heb ;x
Ik ben normaal wel liefhebber van Vinnie Jones-films, van Britse humor en misdaadfilms. Toch deed deze film het niet voor mij. Maar we doen het anders. Ik mag over een film zeggen wat ik wil en dan mag jij het gewoon niet meer lezen. How's that. :p
 
Neeee neee dat is geen tussenweg, het is jou geen smaak vs mijn + Ratings: 7,6/10 from 17.061 users

17,061 vs Bacchus, dus geef je maar gewoon over dat je smaak wat minder is, dan kan ik er mee leven :D
 
Neeee neee dat is geen tussenweg, het is jou geen smaak vs mijn + Ratings: 7,6/10 from 17.061 users

17,061 vs Bacchus, dus geef je maar gewoon over dat je smaak wat minder is, dan kan ik er mee leven :D
Mijn smaak is prima. Er zijn nou eenmaal meer grijze muizen die in de massa meelopen, dan dat er connaisseurs zijn, zoals ik. :p

De IMDB-rating was overigens de reden dat ik 'm gedownload heb. Ik had er ook echt hoge vrwachtingen van. Misschien is dat ook wel de 'koude douche' geweest; te hoge verwachtingen.
 
The Grand Budapest Hotel, Boyhood maar vooral Gone Girl vond ik toch wel de klappers afgelopen jaar. Uitstekende films.
 
Terug
Bovenaan Onderaan