Films & TV

Ieder z'n smaak uiteraard. Ik ga er verder niet te diep op in voor de meelezers. Ik vond er in ieder geval net wat teveel anticlimaxen in zitten, zeker met de boeken en verhaallijnen in het achterhoofd. Het ging in het laatste seizoen veel te snel met te weinig uitleg.
 
Ieder z'n smaak uiteraard. Ik ga er verder niet te diep op in voor de meelezers. Ik vond er in ieder geval net wat teveel anticlimaxen in zitten, zeker met de boeken en verhaallijnen in het achterhoofd. Het ging in het laatste seizoen veel te snel met te weinig uitleg.

Dat was het vooral inderdaad.
Het voelde ontzettend gehaast, vergeleken met alle voorgaande seizoenen. Ze moesten en zouden er een eind aan gaan breien, en wilden dat in minder afleveringen doen ook nog eens.
Heel jammer.

Overigens goldt dat vooral voor de laatste 3 afleveringen. De eerste drie van t laatste seizoen waren nog behoorlijk goed vond ik.
 
Ieder z'n smaak uiteraard. Ik ga er verder niet te diep op in voor de meelezers. Ik vond er in ieder geval net wat teveel anticlimaxen in zitten, zeker met de boeken en verhaallijnen in het achterhoofd. Het ging in het laatste seizoen veel te snel met te weinig uitleg.
Dat, en er waren gewoon teveel onlogische zaken (en dat voor een serie met draken en ondoden :unsure: )
 
Als "dit" het einde was wat D&D voor ogen hadden, had je met 1 extra seizoen redelijk goed een logische verhaal eromheen kunnen breien. 1 seizoen voor "de bekende strijd" met een apotheose in de finale zoals we die nu nu de 3e aflevering kregen. Vervolgens een seizoen waarin het verhaal van de laatste afleveringen verder werd uitgediept. Tijdens deze 2 seizoenen iets meer de tijd nemen voor de hoofdzaken met daaromheen character development waardoor de uitkomsten opeens minder out of character voelen. Nu was het bam, bam, bam. Met een gevoel van "when did that happen?"

Even los van sommige gewoon stompzinnige fouten, waar 040 ook deels op doelt gok ik. Zoals afstanden die opeens heel snel werden overbrugd. Te voet.

Zo. Lekker vaag en toch bang zijn dat je al teveel deelt, maar volgens mij heb ik het redelijk goed gedaan zo.
 
Dat, en er waren gewoon teveel onlogische zaken (en dat voor een serie met draken en ondoden :unsure: )
Logica heb ik in het begin al laten varen.
d’r gebeurt nogal veel, maar er zit een plausibel eind aan (voor een serie met tovenaars en draken). Maar het is een einde. Dat vind ik zo ruk bij Sopranos, anticlimax 2.0
 
Logica heb ik in het begin al laten varen.
d’r gebeurt nogal veel, maar er zit een plausibel eind aan (voor een serie met tovenaars en draken). Maar het is een einde. Dat vind ik zo ruk bij Sopranos, anticlimax 2.0

Het moge duidelijk zijn wat er aan het einde bij Sopranos gebeurt. :cool:
 
Gewoon ff genieten met Snatch. Samen met Lock Stock toch wel twee van de films die in mijn top 10 zit (die bij verder nadenken vast een film of dertig bevat).
Ik heb ook gekeken gisteren. Was een tijd geleden. Terwijl ik hem op dvd heb, dus ik kan hem ook dagelijks kijken.

Topfilm!
 
Miniserie Godless gekeken. Een western met een mooie lange slotaflevering. Blijkbaar al uit 2017, maar dat mocht pret niet drukken.
 
khalid-sophie sophie show wow wow wow :lmao: Heb de afgelopen 2 afleveringen gekeken vannacht en ben in shock, wat een slecht geheel in alle opzichten. Prestatie van beide is ruk, camerawerk is pruts, opbouw is gewoon amateuristisch, overgangen om te huilen. Khalid helemaal met zijn ehh, uhh ehhh uhhhhehh om de 2 seconde als die ff zelf moet praten zonder autoque :lmao:
 
Miniserie Godless gekeken. Een western met een mooie lange slotaflevering. Blijkbaar al uit 2017, maar dat mocht pret niet drukken.
1e aflevering gezien, heb zin in de 2e, dus dat is een goed teken!
Hoog cijfer op IMDB ook, dus belooft veel goeds voor de rest!
Dank voor de tip (Y)

(Toch wel wat gek om een vrouw te zien met strak geepileerde wenkbrauwen in het wilde westen anno 1884.:maniac:)
 
My Octopus Teacher

Prachtige docu met een mooi opgebouwd verhaal van een man die het leven van een octopus volgt, uiteindelijk contact ermee krijgt, en zo veel leert over het dier zelf, haar omgeving en niet in de laatste plaats over zichzelf.
Hele mooie beelden ook en verbazingwekkende skills van de octopus. Wist wel dat het behoorlijk intelligente dieren zijn, maar verbaasde me nog steeds.
Geweldig! :love:
 
Kijk nu al een tijdje the office op amazon prime, maar wat een geniale serie is dat zeg, Michael Scott wat een held :lmao:
Je mag het natuurlijk niet zeggen, maar eigenlijk hou ik meer van the Office US dan het origineel. Daar heb ik af en toe echt teveel plaatsvervangende schaamte. :grin:
 
Terug
Bovenaan Onderaan