Films & TV

Zo, gisteren de laatste aflevering van The Bridge gekeken. 4 seizoenen toptelevisie. Komt met stip binnen in m'n favoriete serie top 10.

Ik lees veel Scandinavische misdaadboeken (Lars Kepler, Jo Nesbo, Jussie Adler-Olsen, allemaal geweldige schrijvers, maar man, wat worden er veel moorden gepleegd in Scandinavië, niet normaal! Ik ga daar voorlopig niet heen, dat weet ik wel! ;P
Heb je de Wallander boeken van Mankell gelezen, veruit mijn favoriete Scandinavische misdaadschrijver
 
Mevr. Mikasa en ik volgen nu de serie Snowpiercer. Zoals men tegenwoordig zegt: een dystopische film. Op aarde is het -120. De resterende mensheid houdt zich in leven in een km-lange trein, die een soort perpetuum mobile is. Ondertussen ontstaan er allerlei sociale misstanden etc. Goede serie!
 
Mevr. Mikasa en ik volgen nu de serie Snowpiercer. Zoals men tegenwoordig zegt: een dystopische film. Op aarde is het -120. De resterende mensheid houdt zich in leven in een km-lange trein, die een soort perpetuum mobile is. Ondertussen ontstaan er allerlei sociale misstanden etc. Goede serie!
Ik heb jaren geleden de film gezien. Als ik daar aan terugdenk voel ik me gewoon weer een beetje claustrofobisch. Dat is ook de reden dat ik niet aan de serie begonnen ben. Benauwend gedoe. :drool:
 
Mevr. Mikasa en ik volgen nu de serie Snowpiercer. Zoals men tegenwoordig zegt: een dystopische film. Op aarde is het -120. De resterende mensheid houdt zich in leven in een km-lange trein, die een soort perpetuum mobile is. Ondertussen ontstaan er allerlei sociale misstanden etc. Goede serie!

Een serie over Almere dus.
 
Ik heb jaren geleden de film gezien. Als ik daar aan terugdenk voel ik me gewoon weer een beetje claustrofobisch. Dat is ook de reden dat ik niet aan de serie begonnen ben. Benauwend gedoe. :drool:
Nou, af en toe is die trein wel onrealistisch ruim, hahaha. Ik wist trouwens niet dat er ook een film van was.
Wij zijn begonnen met The Serpent. Gaat over een hele enge m'neer die nie aardig doet nie.
Ik geloof dat die wel in mijn lijst staat.
 
Naar aanleiding van de gebeurtenis met Zahavi:

Nobody

Lekkere no-nonsense film. Beetje John Wick achtig. Verhaal is heerlijk standaard, daar hoef je het niet voor te kijken maar gewoon een lekkere actie film
 
Naar aanleiding van de gebeurtenis met Zahavi:

Nobody

Lekkere no-nonsense film. Beetje John Wick achtig. Verhaal is heerlijk standaard, daar hoef je het niet voor te kijken maar gewoon een lekkere actie film
Het probleem met Bob Odenkirk is dat ik hem nog altijd als Saul Goodman zie en als niemand anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan