Films & TV

Ik vind niet dat ze op voorhand neergesabeld moeten worden. Maar ik vind wel dat de manier waarop ze zich zo in de eerste berichten presenteren niet echt een positieve indruk maakt. Maar we gaan het zien. Powned was ook van "het andere geluid" en dat is volgens mij ook niet een daverend succes geworden.
Dat andere geluid is toch ook te horen bij Jensen? Kan mij overigens wel deels vinden in de stelling dat de NOS in sommige zaken niet eens probeert om neutraal te zijn.
 
Dat andere geluid is toch ook te horen bij Jensen? Kan mij overigens wel deels vinden in de stelling dat de NOS in sommige zaken niet eens probeert om neutraal te zijn.

Jensen is nogal rechts (toen Wilders te gast was, was het alsof Jensen z'n jeugdidool eindelijk ontmoette, en kritische vragen waren er al helemaal niet), en bijvoorbeeld "Business Class" met Harry Mens kan je ook moeilijk links noemen.
Het probleem lijkt me echter dat dit allebei op een commercieel station is. Op de publieke omroep is er inderdaad wellicht minder ruimte voor het rechtse geluid. En dat is natuurlijk ook gefinancierd met overheidsgeld.
 
Jensen is nogal rechts (toen Wilders te gast was, was het alsof Jensen z'n jeugdidool eindelijk ontmoette, en kritische vragen waren er al helemaal niet), en bijvoorbeeld "Business Class" met Harry Mens kan je ook moeilijk links noemen.
Het probleem lijkt me echter dat dit allebei op een commercieel station is. Op de publieke omroep is er inderdaad wellicht minder ruimte voor het rechtse geluid. En dat is natuurlijk ook gefinancierd met overheidsgeld.

Als echt rechtse omroep zou je natuurlijk moeten weigeren om op het publieke, met overheidsgeld gefinancierde net te komen. Da's immers in strijd met rechtse principes! Is een beetje alsof de nachtmis op kerstavond wordt gesponsord door Second Love.

"Business Class" is gewoon een vrije markt, met Harry mens als hoer presentator die de zendtijdkopende partij alle ruimte geeft.

Mooiste voorbeeld:


En Harry was niet blij dat hij er in was gestonken....
 
Hij kon mij niet echt pakken. Ik heb hem gekeken, maar mist toch de grandeur van een godfather.
Heel ander verhaal en een heel andere opzet. Ik vond 'm wel te gek.
Maar, dat zegt over het algemeen niet zo veel, dus misschien ben ik wel gewoon teveel fan.
 
Heel ander verhaal en een heel andere opzet

Klopt maar ik neem gewoon een klassieker als vergelijking, had ook titanic kunnen noemen.

Het was niet slecht, maar ik vond hem wat langdradig af en toe, maar misschien is het wel als een langspeelplaat, pas na een keer of 3 leer je de echte kwaliteit kennen.
 
Klopt maar ik neem gewoon een klassieker als vergelijking, had ook titanic kunnen noemen.

Het was niet slecht, maar ik vond hem wat langdradig af en toe, maar misschien is het wel als een langspeelplaat, pas na een keer of 3 leer je de echte kwaliteit kennen.

Titanic en The Godfather zitten bij jou in dezelfde categorie qua niveau? :grin:
 
Klopt maar ik neem gewoon een klassieker als vergelijking, had ook titanic kunnen noemen.

Het was niet slecht, maar ik vond hem wat langdradig af en toe, maar misschien is het wel als een langspeelplaat, pas na een keer of 3 leer je de echte kwaliteit kennen.
Dat heb ik vaak met muziek. Na een album (wat binnen je smaak / favoriete genre past) een keer of drie geluisterd te hebben weet ik pas echt zeker of het een goed of een matig album is.
 
Zijn allebei zeer goede films met een totaal ander genre. En ja die zitten op hetzelfde niveau voor mij, maar je kijkt ze op een totaal ander moment.

Mwah, ik vind Titanic vooral visueel een klassieker. Was voor die tijd imponerend. Qua acteerwerk en dialogen toch een stuk minder wat mij betreft.
 
The Confession Killer, een miniserie over Henry Lee Lucas, op Netflix. Een geestelijk instabiele man die met behulp van de sheriff honderden moorden bekende, die hij niet gepleegd kon hebben. Zo'n bekentenis heeft verstrekkende gevolgen. Niet alleen voor de 'dader', maar ook voor de familie van de slachtoffers.
Ik ben ervan onder de indruk...
 
The Confession Killer, een miniserie over Henry Lee Lucas, op Netflix. Een geestelijk instabiele man die met behulp van de sheriff honderden moorden bekende, die hij niet gepleegd kon hebben. Zo'n bekentenis heeft verstrekkende gevolgen. Niet alleen voor de 'dader', maar ook voor de familie van de slachtoffers.
Ik ben ervan onder de indruk...
Klinkt interessant.
 
Klopt maar ik neem gewoon een klassieker als vergelijking, had ook titanic kunnen noemen.

Het was niet slecht, maar ik vond hem wat langdradig af en toe, maar misschien is het wel als een langspeelplaat, pas na een keer of 3 leer je de echte kwaliteit kennen.

De Titanic, nooit gezien en dat wil ik zo houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan