Films & TV

The Hobbit 3 afgekeken, was een tegenvaller. Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar ik vind The Lord of the rings trilogie toch een stuk beter, net wat grimmiger. Bij de Hobbit was deel 1 weer even wat nieuws, maar na een poosje, kende ik het wel zo had ik het gevoel.

Boardwalk is inderdaad niet slecht, maar op den duur ook een beetje saai aan het worden.

Heb ik ook net gezien, ik heb af en toe toch wel erg moeten lachen en dan vooral tot ongeveer het midden van de film of nog eerder, daarna was er maar weinig meer aan.

Hobbit 3 viel mij mee, maar dat kwam vooral omdat ik heel erg lage verwachtingen had. Het pikt nogal aan bij deel twee: onlogisch verhaal met over-de-top actie en misplaatste "humor". Oh, ja, een dan nog een mislukte "romance".

Enne: ze hadden een grote oorlog om het goud, aan het einde van de film is na de afloop van de oorlog volstrekt onduidelijk wat nu de oplossing voor debat goudproleem is. Maar goed, Bilbo accepteert dat zijn woning leeggeroofd is, en gaat weer lekker in zijn hol zitten.
 
Gisteren The Imitation Game gekeken. Zeker wel de moeite waard.
Eerder ook Marvellous gekeken. Waargebeurd verhaal. Ontzettend gelachen. (Y) Een beetje Forest Gump-achtig. Simpele ziel die alles voor elkaar krijgt. :D
Later vandaag nog Birdman kijken en wellicht ook John Wick.

John Wick was wel grappig.
Birdman heb ik uitgezet na een minuutje of tien. Doorlopend zenuwachtig gekloot met drums en hi-hat, tijdens dialoog waar meerdere mensen door elkaar heen praten. Eén met een Engels accent, één amerikees en twee Japanners, plus drums en hi-hat? Fuck it...
 
Gisteren The Imitation Game gekeken. Zeker wel de moeite waard.
Eerder ook Marvellous gekeken. Waargebeurd verhaal. Ontzettend gelachen. (Y) Een beetje Forest Gump-achtig. Simpele ziel die alles voor elkaar krijgt. :D
Later vandaag nog Birdman kijken en wellicht ook John Wick.

John Wick was wel grappig.
Birdman heb ik uitgezet na een minuutje of tien. Doorlopend zenuwachtig gekloot met drums en hi-hat, tijdens dialoog waar meerdere mensen door elkaar heen praten. Eén met een Engels accent, één amerikees en twee Japanners, plus drums en hi-hat? Fuck it...

The Imitation Game heb ik vorige week ook gezien, goede film! Knap gedaan hoe ze steeds overspringen in de tijd ook.
Paar weken geleden ook The Drop gezien, zie dat die hier ook goed ontvangen is. Althans, door Bacchus.:D

Prisoners ook gezien. Goede film zeg. Hugh Jackman speelt als hoofdrolspeler heel goed. Aanrader!
Gisteren ook nog een klein stukje van V for Vendetta gezien op TV, blijft een prima film.
The Master laatst ook nog even gezien, maar wat een k*tfilm was dat zeg. Hoofdrolspelers Joaquin Phoenix en Philip Seymour Hoffman spelen goed, maar wat een saaie film, ongelofelijk.
Captain Philips vond ik dan wel weer een prima film!
 
Mooie beelderij, mwoah verhaal (imo). Iets té veel nerdie space stuff.

Iemand Whiplash al gezien? Staat bovenaan m'n lijstje.
Whiplash is leuk. (Leuke Jazz, hoewel ik daar normaal geen liefhebber van ben)
Rudderless is trouwens ook. (Ook muziek, lijkt soms wat op Mumford & Sons.)

Vwb je korte samenvatting over Interstellar; eensch. Derhalve 'mooi'...
En vond de boordcomputer met humor ook wel een leuke vondst. :)
Nog even een aanvulling voor de mensen die graag luisteren naar Neil deGrasse Tyson, is dit erg leuk om te lezen.
 
Over een paar weken een nieuw seizoen GoT!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=wViILXQfX7Y[/video]

Een van de, misschien wel de, beste series is weer op TV. Band of Brothers op RTL7 :nw:

Nog Meer Voor Mannen is ook geniaal. :D
 
Over een paar weken een nieuw seizoen GoT!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=wViILXQfX7Y[/url]



Nog Meer Voor Mannen is ook geniaal. :D

Oe, GoT! Ik heb de boeken al gelezen, maar kijk uit naar het nieuwe seizoen. Ik heb pas nog seizoen 1-4 gekeken. Komt er al weer een nieuw boek? Die vent moet niet overlijden voor het einde van het verhaal.

Tijdens mijn thuiszitperiode naast GoT ook The Following (S2) en Breaking Bad gekeken. Nu begonnen met Better call Saul.
 
Net fast7 gekeken, Fast6 was Mischien ongeloofwaardig maar het kan dus altijd veel gekker, veel actie en humor + Jason Statham, Leuk avondje. :)
 
Net fast7 gekeken, Fast6 was Mischien ongeloofwaardig maar het kan dus altijd veel gekker, veel actie en humor + Jason Statham, Leuk avondje. :)

In de trailer zag ik een stunt waar je toch wel echt je verstand op 0 moest zetten. Maar als je dat gedaan hebt is het waarschijnlijk best amusant.

Maar vroeger moest je voor autostunts de tank vol benzine doen. Tegenwoordig moet je dan de computer opstarten.
Vind ik toch iets minder.
 
Hoe is dat nog gegaan? Ik heb van de week seizoen 1 afgekeken, leuker dan Breaking bad tot nu vind ik.

Vooral anders. Breaking Bad was magistraal, maar BCS is echt heerlijk. Eigenlijk een ander genre, meer komedie dan spanning.
 
Terug
Bovenaan Onderaan