Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hem in etappes gezien, echt een goede filmWie nog 2.5 uur over heeft en een superfilm wilt kijken...
Ja, benieuwd naar!Ik ben wel benieuwd wat je verwachtingen van Christopher Nolan's Odyssey zijn The Joker ? Online zijn de meningen niet mals, hoewel het altijd een beetje oppassen is hoe erg politiek gestuurd de meningen zijn natuurlijk. Ga je hem deze week kijken?
Ik vind Freddie Mercury geen fijne acteur. Vond het verhaal zeker niet verkeerd en ook Russel zette een prima Göring neer, vond ik.Ik heb gisteren Nuremberg gekeken.
Viel me erg tegen. Komt wellicht doordat ik met te hoge verwachtingen erin ging (werd me aangeraden). Wat mij betreft had de film geen focus. Ging het nou over de psychiater, over Göring, over de rechter, over het proces? Had 1 verhaal gekozen en dat dan uitgediept.
Volgens de cijfers zie ik het verkeerd trouwens.
Maar wat was nou het verhaal? Ging het nou over de rechters en hoe hij/zij een nieuw precedent schiepen? Ging het over de psycholoog die de nazi’s doorgronde? Ging het over het proces? Het ging overal een beetje over. Het was denk ik een stuk sterker geweest als ze 1 haakje hadden genomen en daar het verhaal over hadden gemaakt.Ik vind Freddie Mercury geen fijne acteur. Vond het verhaal zeker niet verkeerd en ook Russel zette een prima Göring neer, vond ik.
PS Komt er niet binnenkort nog weer een nieuwe oorlogsfilm uit?
Heb hem 3 keer gezien. Wanneer het onderwerp mij niet zal trekken is het een baggerfilm.Maar wat was nou het verhaal? Ging het nou over de rechters en hoe hij/zij een nieuw precedent schiepen? Ging het over de psycholoog die de nazi’s doorgronde? Ging het over het proces? Het ging overal een beetje over. Het was denk ik een stuk sterker geweest als ze 1 haakje hadden genomen en daar het verhaal over hadden gemaakt.