Films & TV

Vandaag naar Bottoms en All About Eve gegaan. Weer een leuke dag in de bios gehad, heerlijk. Van Rachel Sennott tot Bette Davis.

Kom net terug van The Furious. Beetje matig verhaal met clichematige dialoog, maar wat een fantastische martial-arts scenes. Mocht het je ding zijn, zeker even gaan

Ik ben wel benieuwd wat je verwachtingen van Christopher Nolan's Odyssey zijn The Joker ? Online zijn de meningen niet mals, hoewel het altijd een beetje oppassen is hoe erg politiek gestuurd de meningen zijn natuurlijk. Ga je hem deze week kijken?

Ik heb gisteren Nuremberg gekeken.

Viel me erg tegen. Komt wellicht doordat ik met te hoge verwachtingen erin ging (werd me aangeraden). Wat mij betreft had de film geen focus. Ging het nou over de psychiater, over Göring, over de rechter, over het proces? Had 1 verhaal gekozen en dat dan uitgediept.

Volgens de cijfers zie ik het verkeerd trouwens.

Ik heb gisteren Nuremberg gekeken.

Viel me erg tegen. Komt wellicht doordat ik met te hoge verwachtingen erin ging (werd me aangeraden). Wat mij betreft had de film geen focus. Ging het nou over de psychiater, over Göring, over de rechter, over het proces? Had 1 verhaal gekozen en dat dan uitgediept.

Volgens de cijfers zie ik het verkeerd trouwens.
Ik vind Freddie Mercury geen fijne acteur. Vond het verhaal zeker niet verkeerd en ook Russel zette een prima Göring neer, vond ik.

PS Komt er niet binnenkort nog weer een nieuwe oorlogsfilm uit?

Ik vind Freddie Mercury geen fijne acteur. Vond het verhaal zeker niet verkeerd en ook Russel zette een prima Göring neer, vond ik.

PS Komt er niet binnenkort nog weer een nieuwe oorlogsfilm uit?
Maar wat was nou het verhaal? Ging het nou over de rechters en hoe hij/zij een nieuw precedent schiepen? Ging het over de psycholoog die de nazi’s doorgronde? Ging het over het proces? Het ging overal een beetje over. Het was denk ik een stuk sterker geweest als ze 1 haakje hadden genomen en daar het verhaal over hadden gemaakt.

Maar wat was nou het verhaal? Ging het nou over de rechters en hoe hij/zij een nieuw precedent schiepen? Ging het over de psycholoog die de nazi’s doorgronde? Ging het over het proces? Het ging overal een beetje over. Het was denk ik een stuk sterker geweest als ze 1 haakje hadden genomen en daar het verhaal over hadden gemaakt.
Heb hem 3 keer gezien. Wanneer het onderwerp mij niet zal trekken is het een baggerfilm.

Terug
Bovenaan Onderaan