Films & TV

Luc de Jong

Aanvoerder
Laatste tijd weer veel films aan het kijken en uiteraard ook beoordelen op IMDB, afgelopen 2 maanden gezien:
Three billboards outside Ebbing, Missouri 8/10
Fruitvale station 8/10
Druk 7/10
Glengary Glen Ross 6/10
Tropa de elite 8/10
The founder 7/10
Gangs of New York 7/10
Wind river 8/10

Derksen

Aanvoerder
Iemand die de DeppVsHeard rechtszaken volgt? Het gaat nergens over maar zeer vermakelijk de samenvattingen. Beide zijn tuig, mishandelen elkaar geestelijk en lichamelijk, maar toch #teamDepp

The Joker

Assistent Coach
Getuige het muziek topic weten we allemaal waarom jij die 2e film geweldig vind hoor, niet om de regisseur :maniac:

Die laatste ziet er interessant uit!
Hahaha. Ik kan ‘t moeilijk ontkennen dat Styles iets in mij losmaakt. Desalniettemin vond ik de vorige film van Olivia Wilde (Booksmart) erg goed en grappig.

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021
Iemand die de DeppVsHeard rechtszaken volgt? Het gaat nergens over maar zeer vermakelijk de samenvattingen. Beide zijn tuig, mishandelen elkaar geestelijk en lichamelijk, maar toch #teamDepp
De samenvattingen zijn veelal erg gekleurd en ergerlijk, maar moet eerlijk bekennen dat ik het een interessante casus vindt. Dat ze beide nogal hun persoonlijkheids en drugsproblemen hebben staat denk ik wel vast, maar ik heb geen idee wie er hier nu in t gelijk gesteld gaat worden. Als ze de uitzendrechten van de rechtzaak verkocht hebben worden ze er beide denk ik wel rijk van, maar ze richten elkaar er ook aardig mee ten gronde wat n mediacircus.

O

Op Verzoek Verwijderd

Guest
Lastig. Nou moet ik de serie Bosch tijdelijk vaarwel zeggen (zat er prima in) omdat het vierde seizoen van Stranger Things gereleased is. Moet ik daar weer mee verder :unsure: Een mens kan het zo druk hebben.

O

Op Verzoek Verwijderd

Guest
Je hebt nog n maand toch?
Hoe bedoel je dat? Stranger Things seizoen 4 is vandaag gereleased. Alleen de tweede helft van het vierde seizoen wordt pas later vrijgegeven. Bedoel je dat? Verder zit ik midden in Bosch, season 4 met nog meerdere seizoenen te gaan.

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021
Oeh Nice, dacht dat de hele rits pas 1 juli online kwam. Al denk ik zelf dat ik zodra ik weer terug ben de vier seizoenen achter elkaar plak.

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2021
We zijn vorige week de serie "Teheran" gestart (Apple TV+) Leuk! Vaak, helaas niet altijd, in de orginele talen. IPF ken je de serie?

Bovenaan Onderaan