Films & TV

Het einde an sich was niks mis mee. Hoe het heel snel is afgeraffeld is wel. Had meer tijd nodig. Tijd die er de hele boekenserie al was.
Er is echt heel veel mis met het einde. Geen zin om het allemaal uit te typen, en er is al iemand die het behoorlijk netjes heeft opgesomd, dus als je zin hebt:


 
Laatst bewerkt:
Er is echt heel veel mis met het einde. Geen zin om het allemaal uit te typen, en er is al iemand die het behoorlijk netjes heeft opgesomd, dus als je zin hebt:



Ik bedoelde meer als dit dan het einde was wat je wilde hebben als seriebazen, ok. Dat kan. Maar dan werd het alsnog te snel uit gepoept. Nu was het volkomen onlogisch.

En zoals al eerder gezegd in dit topic, ik denk niet dat GRRM met hetzelfde einde komt in z'n boeken. Als die er ooit nog van komen.
 
Don't look "Don't look up"

Ik heb hem uitgezeten want ik wilde de ontknoping zien maar het was het allemaal echt niet waard. Het idee was leuk maar de uitvoering was goedkoop en slecht geacteerd ook een enkeling na. Wel knap dat DiCaprio een soort Leonard van The Big Bang na kan spelen.
Ik heb 'm niet uitgezeten. Wat een ongelofelijke kutfilm. Ik vind die Jonah Hill ook zo'n irritante eikel, dat helpt 'de filmbeleving' natuurlijk ook niet...:grin:
 
Ik heb 'm niet uitgezeten. Wat een ongelofelijke kutfilm. Ik vind die Jonah Hill ook zo'n irritante eikel, dat helpt 'de filmbeleving' natuurlijk ook niet...:grin:
Nou ja, dat paste natuurlijk wel prima bij zijn rol.
Maar de moeilijkheid is natuurlijk; hoe kun je een satire maken van het Trump/Facebook/Wappie-tijdperk. Wat de gemiddelde Trump-aanhanger eruit gooit is debieler dan wat je kunt bedenken.
Ik vond de film niet zo slecht, maar ook niet zo goed.
 
Nou ja, dat paste natuurlijk wel prima bij zijn rol.
Maar de moeilijkheid is natuurlijk; hoe kun je een satire maken van het Trump/Facebook/Wappie-tijdperk. Wat de gemiddelde Trump-aanhanger eruit gooit is debieler dan wat je kunt bedenken.
Ik vond de film niet zo slecht, maar ook niet zo goed.
Hill heeft gewoon iets over zich wat mij irriteert. Dat heb je (ik) soms met iemand.

Peter Pannenkoek gekeken, opgenomen gisteren. Sterke show zeg. Gelachen, maar ook aangezet tot nadenken.
Ik vond 'm ook best leuk inderdaad.
Stevig richting de antivaxxers, maar op het einde toch oproepen tot wederzijds begrip. Ik vond het van zijn shows de beste tot nu toe.
 
Peter Pannenkoek gekeken, opgenomen gisteren. Sterke show zeg. Gelachen, maar ook aangezet tot nadenken.
Ja eens. Hard gelachen.
Najib vond ik maar zo zo. Paar leuke stukjes, maar niet echt geweldig. Vind zijn stijl niet echt passen bij een oudejaarsconference.
Pannenkoek was snel, scherp, actueel. Echt heel goed.
 
Peter Pannenkoek gekeken, opgenomen gisteren. Sterke show zeg. Gelachen, maar ook aangezet tot nadenken.
Ik heb m afgezet bij de koortslipmonoloog, vond t zeer zwak en flauw. Misschien ben ik al te lang in Duitsland? ;)
 
Gisteren "When they see us" gekeken. 4-delige miniserie over verkrachtingszaak in NY in 1989. Erg aangrijpend.
 
Ik heb m afgezet bij de koortslipmonoloog, vond t zeer zwak en flauw. Misschien ben ik al te lang in Duitsland? ;)
Dat was misschien het minste van de show. Ik vond het niet vervelend.

Gisteren "When they see us" gekeken. 4-delige miniserie over verkrachtingszaak in NY in 1989. Erg aangrijpend.
Ja. Die was zeker ingrijpend. Tijd geleden al gezien. Om boos van te worden.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Want Duitsers staan bekend om hun scherpe humor?
Dat was de zelfspot idd. ;) Misschien geef ik t later nog n tweede kans om n stukje van de rest te proberen, maar t oudejaarscaberet heeft al wat jaren n beetje zijn glans verloren is mijn indruk.
 
Hill heeft gewoon iets over zich wat mij irriteert. Dat heb je (ik) soms met iemand.


Ik vond 'm ook best leuk inderdaad.
Stevig richting de antivaxxers, maar op het einde toch oproepen tot wederzijds begrip. Ik vond het van zijn shows de beste tot nu toe.
Precies dit dus, speelt altijd in de rol van speenvarken. En ik mag hopen dat Ariana Grande niet zichzelf speelt, want dat is echt niveau aftel meisjes wat mij betreft.
 
Ik heb gisteren ook Encanto gekeken (animatie/familiefilm). Het was dat ik hem niet alleen keek anders had ik hem niet uitgekeken maar hij was best leuk, bijzonder hoe animatie films in de loop der jaren grafisch zo verbeterd zijn. Toch kan niets tippen aan de oude 🦁 koning.
 
Terug
Bovenaan Onderaan