FIFA - UEFA

Europese Hof geeft topclubs gelijk: UEFA mag Super League niet verbieden



Het verbod van de UEFA en FIFA gaat in tegen de Europese regels.

Daar gaan we weer. UEFA en FIFA lappen regels aan de laars. :maniac:

Blij dat de fifa en de uefa afgestraft worden voor hun arrogantie. Spijtig te zien dat het voetbal waarschijnlijk nóg meer naar de kloten gaat. Geld, geld, geld. Dart dit project maar jammerlijk mag mislukken. Ter info: ik ga niet kijken naar welke super league wedstrijd dan ook. M'n eigen kleine kruistocht tegen de waanzin van het geld in sport.
 
Blij dat de fifa en de uefa afgestraft worden voor hun arrogantie. Spijtig te zien dat het voetbal waarschijnlijk nóg meer naar de kloten gaat. Geld, geld, geld. Dart dit project maar jammerlijk mag mislukken. Ter info: ik ga niet kijken naar welke super league wedstrijd dan ook. M'n eigen kleine kruistocht tegen de waanzin van het geld in sport.
Die Europese regeltjes zijn niet altijd een zegen te noemen.
Na het Bosman arrest werd een nieuwe categorie multi miljonairs geboren.
Kijk naar het salaris per minuut van Messi, Christiano Ronaldo etc.

Dat UEFA en FIFA nu afgestraft worden is ook wel eens leuk, inderdaad, maar bij een superliga krijg ik spontaan braakneigingen.
Ik kijk overigens nu al jaren ook geen CL meer, tenzij PSV speelt.

Wie voetbal wil zien zonder corrupte geldbedragen in het geding kan terecht bij het terugkijken naar beelden van onze prachtige PSV historie en voor nu naar het vrouwenvoetbal, de KKD, amateurs en jeugdwedstrijden.
Al schijnen ook daar al ouders langs de lijn te zijn die (her)opgevoed moeten worden.
 
Blij dat de fifa en de uefa afgestraft worden voor hun arrogantie. Spijtig te zien dat het voetbal waarschijnlijk nóg meer naar de kloten gaat. Geld, geld, geld. Dart dit project maar jammerlijk mag mislukken. Ter info: ik ga niet kijken naar welke super league wedstrijd dan ook. M'n eigen kleine kruistocht tegen de waanzin van het geld in sport.
Is dat net zoiets als mensen die zeggen het wk in Qatar te boycotten maar toch kijken?
 
Je kan op je klompen aanvoelen dat het kiezen is tussen de pest en cholera. De UEFA heeft onze competitie steeds verder verloederd en de macht gegeven aan de paar rijken. Uitgerekend twee van die elite clubs gaan het voetbal nu 'redden'.

Twee jaar terug nog zonder masker op. Nu hebben ze begrepen dat ze meer zieltjes nodig hebben om uiteindelijk nog meer geld bij zichzelf te krijgen.
 
Kennen jullie dat verhaal van die speler die in 2023 de treble pakte met zijn club en topscoorder werd in de Champions League en de Premier League in zijn eerste seizoen? Hij werd geen voetballer van het jaar 2023. Die prijs win je namelijk alleen als je de MLS League Cup pakt!

 
Kennen jullie dat verhaal van die speler die in 2023 de treble pakte met zijn club en topscoorder werd in de Champions League en de Premier League in zijn eerste seizoen? Hij werd geen voetballer van het jaar 2023. Die prijs win je namelijk alleen als je de MLS League Cup pakt!

Slaat nergens op dat Messi weer die prijs heeft. :FP:
 
Kennen jullie dat verhaal van die speler die in 2023 de treble pakte met zijn club en topscoorder werd in de Champions League en de Premier League in zijn eerste seizoen? Hij werd geen voetballer van het jaar 2023. Die prijs win je namelijk alleen als je de MLS League Cup pakt!

Maar dit gaat toch op basis van stemmen van captains en bondscoaches? Van Dijk heeft ook op Messi gestemd...
 
Maar dit gaat toch op basis van stemmen van captains en bondscoaches? Van Dijk heeft ook op Messi gestemd...
Jep, en van journalisten. Van Dijk heeft Messi#1 en Haaland en Mbappe 2 en 3 (of 3 en 2), Koeman heeft Messi#3 achter Haaland en Mbappe. 'Onze' journalist weet ik niet zo goed meer.

Blijkt gewoon een ouvre prijs te zijn.
 
Kennen jullie dat verhaal van die speler die in 2023 de treble pakte met zijn club en topscoorder werd in de Champions League en de Premier League in zijn eerste seizoen? Hij werd geen voetballer van het jaar 2023. Die prijs win je namelijk alleen als je de MLS League Cup pakt!

Ach, sinds het wk neem ik alles wat om Messi/fifa gaat niet meer serieus..
 
Jep, en van journalisten. Van Dijk heeft Messi#1 en Haaland en Mbappe 2 en 3 (of 3 en 2), Koeman heeft Messi#3 achter Haaland en Mbappe. 'Onze' journalist weet ik niet zo goed meer.

Blijkt gewoon een ouvre prijs te zijn.
Uit respect vind ik gewoon dat Beckenbauer die prijs had moeten winnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan