Feyenoord

Zo op het eerste gezicht komt het er volgens mij wel op neer dat de One Love band te pro homoseksualiteit etc is en niet voldoende rekening houdt met religieuze bezwaren (en dan wel respect voor de persoon an sich, maar moeite hebbende met het handelen naar de geaardheid).
Dat is mijn ogen dus onverenigbaar. Als je vanuit je geloof ideeën hebt over andere mensen en dat die er niet mogen zijn, heb je dus ook geen respect voor die mensen en dus ook niet voor iedereen.
 
Dat is mijn ogen dus onverenigbaar. Als je vanuit je geloof ideeën hebt over andere mensen en dat die er niet mogen zijn, heb je dus ook geen respect voor die mensen en dus ook niet voor iedereen.
En daarmee kun je dus ook concluderen dat Feyenoord schijt heeft aan de hele homo-emancipatie, kwalijk
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Dat is mijn ogen dus onverenigbaar. Als je vanuit je geloof ideeën hebt over andere mensen en dat die er niet mogen zijn, heb je dus ook geen respect voor die mensen en dus ook niet voor iedereen.
Het merkwaardige is eigenlijk dat acceptatie mijn inziens lager op de ladder staat dan respect.
Ik accepteer rokers, maar ik heb er geen respect voor het feit dat ze roken.
 
Feyenoord-supporters zijn tóch niet welkom bij het Europa League-uitduel met AS Roma. De gemeente Rome steekt hier een stokje voor, uit angst voor ongeregelheden.

Ja dat was wel te verwachten.
 
Er wordt gezegd dat het om “slechts een klein aantal” gaat die zich niet kunnen gedragen, maar als je fr12.nl leest is de verhouding eerder 70/30, en niet in het voordeel van diegenen met wat bovengemiddeld niveau. Als dit representatief is voor de Feyenoord supporters is het diep droef gesteld.
 
Wel zonde dat het nodig is. Laat dit een les voor andere clubs zijn. Spuuglelijk zo een net.
Belangrijker is de veiligheid.
Deze netten lijken aardig aansteker-worp
proof te zijn.

Maar eens, het is geen gezicht en jammer dat het niet op de vriendelijke manier lukt.

Het zou mooi zijn als ze ooit iets verzinnen waardoor ze beter kunnen filmen en de spelers toch veilig zijn.
 
Hang ze maar bij Ajax neer, die gaan waarschijnlijk toch heel dat stadion in elkaar trappen, aangezien ze dat al aangekondigd hebben.

Edit: ik snap dat mensen me niet serieus nemen, maar dat ben ik nu wel. Aan die kant wordt het een grote puinhoop. Revanche vanwege die aansteker
Op wie dan? Wraak op PSVers?
 
Gisteren bij VI werd gesteld dat Klaassen geen aansteker maar een batterij tegen zijn hoofd kreeg, maar dat mag blijkbaar niet in de publiciteit komen. Bij De Telegraaf meldde ze eerder ook dat ze twijfelde of het wel een aansteker was.

Vind het op zich ook niet gek, want hij kwam echt met volle vaart in een rechte lijn aan. Zou het oprecht knap vinden als je een aansteker met die kracht en gerichtheid kan gooien.
 
Gisteren bij VI werd gesteld dat Klaassen geen aansteker maar een batterij tegen zijn hoofd kreeg, maar dat mag blijkbaar niet in de publiciteit komen. Bij De Telegraaf meldde ze eerder ook dat ze twijfelde of het wel een aansteker was.

Vind het op zich ook niet gek, want hij kwam echt met volle vaart in een rechte lijn aan. Zou het oprecht knap vinden als je een aansteker met die kracht en gerichtheid kan gooien.

Oplaadbare batterij of is daar nog geen duidelijkheid over?
 
Terug
Bovenaan Onderaan