Feyenoord

Arnesen vertrekt bij Feyenoord, hoewel hij zijn contract liever had uitgediend​

link

Frank Arnesen vertrekt per direct bij Feyenoord. De technisch directeur kampt met gezondheidsklachten en volgens de Rotterdamse club is er "in goed overleg" besloten om de samenwerking te beëindigen.
Op de clubsite vertelt Arnesen dat hij zijn contract, dat tot medio 2023 doorliep, het liefst had uitgediend, maar dat Feyenoord daar geen heil in zag. Iets waar Arnesen begrip voor zegt te hebben.
De Deen deed eind juni al een stap terug, na een operatie aan zijn knie, die nodig was om een bacteriële infectie te bestrijden. Zijn werkzaamheden droeg hij over aan andere bestuurders binnen Feyenoord.
 
Misschien over een jaar of 25, wanneer John met pensioen gaat.
Ik zie het ook niet gebeuren inderdaad. Gerbrands was veel te gemoedelijk en aardig en waarschijnlijk te bevriend met JdJ om hem de laan uit te sturen, en met Brands zit het volgende maatje van JdJ er voor weet ik veel hoe lang. Wat een gemiste kans om een professionele TD binnen te halen die er dus wel verstand van heeft; maar ja, kansen missen hoort nu eenmaal bij PSV.
 

Ik vind het verrassend dat minstens 3/4 van de reagluurders het besluit van Kokcu toejuichen.
Ik niet.
Ik vind het maar een matig signaal naar zijn religie-achterban.
Juist tav zijn geloofsovertuiging (geloof is een keuze, homosexualiteit niet) lijkt mij het belang van het aankaarten van inclusiviteit voor iedereen redelijk van belang in een land als Nederland. Juist door deze actie van Kokcu, schiet het complete weekend zijn doel voorbij.
 

Ik vind het verrassend dat minstens 3/4 van de reagluurders het besluit van Kokcu toejuichen.
Ik niet.
Ik vind het maar een matig signaal naar zijn religie-achterban.
Juist tav zijn geloofsovertuiging (geloof is een keuze, homosexualiteit niet) lijkt mij het belang van het aankaarten van inclusiviteit voor iedereen redelijk van belang in een land als Nederland. Juist door deze actie van Kokcu, schiet het complete weekend zijn doel voorbij.
Het is heel simpel, wil hij de band vandaag niet dragen dan hoeft hij de rest van het seizoen ook niet meer te dragen. En hem naar een lesje inclusiviteit sturen. Als PSV zo'n speler in de selectie heeft dan hoeft hij wat mij betreft nooit meer ons shirt te dragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan