Feyenoord

Maar ik denk dat Slot hier een aardig team van gaat brouwen. Ik vind de selectie van hun sterker dan vorig jaar, hebben goed ingekocht.
Ik denk ook dat hier een goed elftal in zit, maar ze hebben wel een hele grote kern verloren dit transferwindow. Ik denk dat ze zeker in de eerste seizoenshelft een aantal keer flink door de ondergrens zullen zakken. Er staat nu bijvoorbeeld wel opeens een flinke druk op de schouders van Timber en ze zijn veel doelpunten kwijtgeraakt die je toch maar moet zien te vervangen. Echter denk ik dat als deze spelers allemaal nog even blijven Feyenoord het eind van het seizoen heel moeilijk te verslaan wordt en ze het jaar daarna mee kunnen doen voor de prijzen.
 
Mischien wel maar ze lieten het vorig jaar ook afweten in cruciale momenten. Bijvoorbeeld zij winnen de laatste seizoenen nooit van Ajax.
En op bepaald moment konden ze meedoen om de titel maar schoten ze zichzelf in de voet door dom puntenverlies.

We zullen het zien. Ergens hoop ik wel op een seizoen met 3 titelkandidaten.
Op basis van wedstrijden tegen de top 4 gaan wij degraderen. Ik hoop maar op 1 titelkandidaat en het interesseert me geen kont als het niet spannend wordt.
 
Op basis van wedstrijden tegen de top 4 gaan wij degraderen. Ik hoop maar op 1 titelkandidaat en het interesseert me geen kont als het niet spannend wordt.

Een goed feyenoord is goed voor ons omdat ze dan ook punten afsnoepen van Ajax. zo bekijk ik het.
Laatste jaren verliezen ze altijd 2 keer van ajax en winnen ze van ons in de kuip en zelf in eindhoven tja dat helpt ons niet voor de titel.

Daarom hoop ik dat ze toch wel wat beter doen dit jaar vooral tegen ajax
 
Een goed feyenoord is goed voor ons omdat ze dan ook punten afsnoepen van Ajax. zo bekijk ik het.
Laatste jaren verliezen ze altijd 2 keer van ajax en winnen ze van ons in de kuip en zelf in eindhoven tja dat helpt ons niet voor de titel.

Daarom hoop ik dat ze toch wel wat beter doen dit jaar vooral tegen ajax
Ze moeten gewoon degraderen en Heracles terug dan lopen wij weer wat punten in op Ajax.
 
eventjes paar postjes posten van op hun forum;


Valt inderdaad allemaal wel mee hoor. Hoewel ze met Monaco wel gelijk een pittige tegenstander hadden die gewoon beter was.
Ze hebben genoeg individuele kwaliteit om mee te doen om het kampioenschap, maar over het seizoen zal Slot de doorslag geven. Dat is een topcoach, Van Nistelrooy acteert dat te zijn.



Ik geef van Nistelrooij vooralsnog het voordeel van de twijfel. Maar hij heeft nog weinig laten zien, van alles wat hem nu al wordt toegedicht.
ALs PSV de barrage tegen Rangers wint, krijgen ze aardig wat miljoenen erbij. Eindhoven kennende, zal dat nog wel tot een paar inkomende transfers gaan leiden.
Het is me echt om het even, als ze het niet halen gaat de totale pot naar Amsterdam. Voor het Nederlandse voetbal is het goed, en ik denk dat CL spelen zal leiden tot meer puntverlies in de competitie dan EL spelen.
Heel benieuwd waar Feyenoord ten opzichte van de andere clubs straks staat. Ik zou het een stunt vinden als Slot boven psv en/of ajax weet te eindigen dit seizoen. En het zou zomaar kunnen.


Die knaapjes denken dat ze boven ons gaan eindigen .
Ik vind het geen gekke gedachte. Feyenoord is ons in onderlinge wedstrijden vaak te slim af. Ze hebben goed ingekocht, waaronder een aantal echt goede spelers. Veel zal afhangen van hoe de exotische aankopen (die MLS back, die Mexicaan) renderen, maar Slot bouwt hier wel een team van. Feyenoord heeft ook een bredere bank als vorig seizoen.
 
Zo dan, die Conference League is echt een goudmijn voor de Nederlandse clubs. Feyenoord had een belachelijk slechte coëfficiënt en nu gewoon wellicht pot 1 in de EL.
 
Zo dan, die Conference League is echt een goudmijn voor de Nederlandse clubs. Feyenoord had een belachelijk slechte coëfficiënt en nu gewoon wellicht pot 1 in de EL.
Toch wel bijzonder. Uiteindelijk haalde PSV ook de kwartfinale.
 
Ja het lijkt me duidelijk dat die puntentelling voor de Conference League niet helemaal in verhouding staat tot de EL en CL. Hopelijk zowel AZ en FC Twente erin dit jaar.
 
Ik weet niet of het wat is die Paixāo, maar ik weet wel dat die supporters nu lekker kunnen F5ven of die komt. Ik hoop dat scouts ook weer een keer met een exotische verassing komen voor de aanval.
Heb ook wel zin in een avondje F5ven.
 
Ik weet niet of het wat is die Paixāo, maar ik weet wel dat die supporters nu lekker kunnen F5ven of die komt. Ik hoop dat scouts ook weer een keer met een exotische verassing komen voor de aanval.
Heb ook wel zin in een avondje F5ven.
Nog een reden om te hopen dat we CL halen. Dan gaat er vrijwel zeker iets spannends gebeuren op de markt, want dan is er absoluut geld voor versterkingen.

Feyenoord bevestigt trouwens de komst van Paixao:

 
Terug
Bovenaan Onderaan