Feyenoord

getrol getrol 06 43270228 bel me anders ff

Heb het nummer even toegevoegd, was namelijk heel benieuwd. Als profielfoto op WhatsApp krijg ik een meisje van +- 18 jaar, dus heb je waarschijnlijk gewoon een nummer van een bekende van je online gegooid. Of onbekende, nog droeviger. Erg sneu is het allemaal wel. Denk dat het tijd wordt dat jij gewoon lekker op vakantie gaat ;)
 
Heb het nummer even toegevoegd, was namelijk heel benieuwd. Als profielfoto op WhatsApp krijg ik een meisje van +- 18 jaar, dus heb je waarschijnlijk gewoon een nummer van een bekende van je online gegooid. Of onbekende, nog droeviger. Erg sneu is het allemaal wel. Denk dat het tijd wordt dat jij gewoon lekker op vakantie gaat ;)
Een tienermeisje, wat onverwacht joh.
 
Hopen dat er nog leuke nieuwe mensen bij komen op het forum anders wordt het wel lastig voor de titel leukste nieuwkomer.
Strijd gaat nu tussen jamie & Griselda op dit moment. Dat wordt een hele lastige om te kiezen..
 
de vredige staat van de club, alles maar ok vinden, een Duitser aanbidden
ik heb strijd nodig in mijn leven, iets om voor te knokken, PSV heeft zichzelf overgegeven, al jaren is het een warm clubje een gezapig zooitje
40 jaar ellende
Een vredige staat is wat ieder (voetbal)dier wil lijkt me? Waar wil je voor knokken dan? Je hebt het over de afgelopen 40 jaar maar PSV heeft meer bereikt dan Feyenoord in die periode. Knokken is ook iets van Feyenoord maar de strijd die ze hebben te voeren is steeds minder van niveau. PSV gaat ook de strijd in, is de top twee van Nederland en Feyenoord zit daar net onder. Ik vraag me af welke strijd je te voeren hebt?
 
ben moe van alles maat, de hele cultuur van psv zit vol berusting, "het is wel goed zo, zal allemaal wel"
en als je anders denkt kijken mensen je aan alsof je gek bent, het is gewoon een zooitje bij psv al jaren met af en toe een uitschieter naar boven
bij Feyenoord is het helemaal een zooitje maar daar heb ik nog gevoel alsof er iets kan kantelen, omdat die supporters die berusting in ieder geval niet hebben zoals bij PSV
altijd gebeurd daar wel wat en daar hou ik van, bij PSV is zogenaamd alles koek en ei, omdat alles wordt weg gerelativeerd, met een zacht dekentje bedekt
wil weer het gevoel hebben van gekheid, helemaal los voor de club en als ik bij psv blijf ben ik dalijk ook een kasplantje, dan maar strijdend ten onder
ik ben er na 40 jaar klaar mee, de dood of de gladiolen
Je hebt gelijk. PSV is een gladiool en Feyenoord dood.
 
Feyenoord mist zondag 4 spelers ivm corona. Daarnaast mist jorgensson ivm enkelproblemen. Maar dan nog zullen ze toch wel winnen van Fortuna Sittard?
 
Van Hanegem begrijpt de kortsluiting bij Berghuis van gister wel.

Maar als prof zou Berghuis er beter mee om moeten leren gaan... die gozer is 29 joh, niet een of andere blaag die net komt kijken in de voetbalwereld.
 
Van Hanegem begrijpt de kortsluiting bij Berghuis van gister wel.

Maar als prof zou Berghuis er beter mee om moeten leren gaan... die gozer is 29 joh, niet een of andere blaag die net komt kijken in de voetbalwereld.
Ik vond dat ook een rare opmerking.
 
Terug
Bovenaan Onderaan