Feyenoord

Als derde naam natuurlijk Split....:lmao:

In Kroatie hebben we geen 2de voornaam, 3de achternaam of whatever, je hebt 1 voor en 1 achternaam, alleen na het trouwen mag je nog je eigen mee nemen en er achteraan plakken

Maar je mag bij ons wel officieel een koosnaam zelf bedenken en aan je naam linken, meeste doen dat met dingen die toepasselijk zijn op jou of je naam. ( Dario 'daci' Srna ) ... Vedran 'PSV' Vukovic klinkt helaas net niet :ROFL:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
In Kroatie hebben we geen 2de voornaam, 3de achternaam of whatever, je hebt 1 voor en 1 achternaam, alleen na het trouwen mag je nog je eigen mee nemen en er achteraan plakken

Maar je mag bij ons wel officieel een koosnaam zelf bedenken en aan je naam linken, meeste doen dat met dingen die toepasselijk zijn op jou of je naam. ( Dario 'daci' Srna ) ... Vedran 'PSV' Vukovic klinkt helaas net niet :ROFL:
Nee, Peter Feyenoord Jansen bekt lekker :ROFL:
 
Fnoord heeft Bozenik binnen. Schakelt nu door naar Ozyakup. Huren met optie. Vond ik altijd wel een goede speler. Fnoord wordt sterker daar wij slechter worden..
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Fnoord heeft Bozenik binnen. Schakelt nu door naar Ozyakup. Huren met optie. Vond ik altijd wel een goede speler. Fnoord wordt sterker daar wij slechter worden..
Plus dat ze nu het vertrouwen terug hebben. Dan is inpassen van nieuwe spelers ook makkelijker. En die Turkse jongen is erg ervaren, is hier geboren en opgegroeid en zal kwa voetbal en taal geen aanpassingsproblemen hebben. Goede zet.
 
Plus dat ze nu het vertrouwen terug hebben. Dan is inpassen van nieuwe spelers ook makkelijker. En die Turkse jongen is erg ervaren, is hier geboren en opgegroeid en zal kwa voetbal en taal geen aanpassingsproblemen hebben. Goede zet.
Denk dat Turks praten in Rdam ook niet zo'n probleem is
 
Ik zie Feyenoord ook niet zoveel beter worden eigenlijk. Advocaat is niet echt een iemand die jeugdspelers inpast. Die wilt graag 'bewezen' (aangekochte) spelers opstellen. Zoveel geld heeft Feyenoord niet, en hun jeugd komt ook al jaren niet meer bovendrijven op een enkeling na.
 
Ineens hebben ze praatjes in Rotterdam.. zijn zeker vergeten uit welk dal ze komen.
Maar Feyenoord zit nu wel in de lift, terwijl het al maanden slecht gaat met PSV en ik zou het een wonder vinden als PSV uiteindelijk hoger eindigt dan Feyenoord. Dus, voorlopig zit PSV diep in het dal....
 
Maar Feyenoord zit nu wel in de lift, terwijl het al maanden slecht gaat met PSV en ik zou het een wonder vinden als PSV uiteindelijk hoger eindigt dan Feyenoord. Dus, voorlopig zit PSV diep in het dal....
Ze hebben t knap lastig tegen Fortuna op dit moment. Dus de lift hapert kennelijk n beetje.
 
Tja, 3 minuten te gaan, dan denk ik ik ga wel ff kijken hoe het gaat bij de penaltyserie. Maar nee hoor, gasten scoren in de laatste minuut de 1-2.

Dit is wat flow met je doet.
 
Feyenoord heeft in feite gewoon gelijk gespeeld tegen Fortuna. Als PSV in de 120ste minuut had gewonnen en was doorgegaan, was het gewoon schandalig. Nu is het de 'flow' waar ze in zitten..?
 
Feyenoord heeft in feite gewoon gelijk gespeeld tegen Fortuna. Als PSV in de 120ste minuut had gewonnen en was doorgegaan, was het gewoon schandalig. Nu is het de 'flow' waar ze in zitten..?
Als je zoveel achter elkaar wint, dan zit je idd in een flow. Toen PSV in de laatste minuten scoorde, vond ik het een mentale kwaliteit. Als Feyenoord dat ook steeds doet, dan ga ik niet opeens mijn mening veranderen.
 
Ik weet het niet hoor. Als ze echt in een winnende flow zaten, dan zou ik verwachten dat ze het in de reguliere tijd hadden beslist. Het is dat het een bekerwedstrijd is..
 
Terug
Bovenaan Onderaan