Feyenoord

Dick is de perfecte man om de zweep eroverheen te halen bij Feyenoord, het is wel duidelijk dat Joop Stom gewoon de uitstraling en autoriteit niet had om deze selectie te laten werken voor de punten. Dick zal ze wel in het gareel schoppen, of dat ook goed genoeg is om hun tekort aan kwaliteit te compenseren is een tweede. Ze zullen maximaal voor een vierde plaats gaan strijden. Verder is het voor ze te hopen dat ze voor de toekomst niet komen aanzetten met 0-persoonlijkheid Dirk Kuyt, Henk Fraser lijkt me een goede optie voor Feyenoord. Daarnaast mogen ze ook wel iedereen eruit gooien/op de negeerlijst zetten wie hebben bijgedragen aan het technische beleid van de afgelopen jaren. Helaas schijnt het dat ze nu Arnesen willen halen die onlangs het beleid bij Anderlecht heeft verziekt dus ik zie het niet heel positief in voor Feyenoord.
 
Schoon schip? Sla je niet een beetje door?

Nee niet echt, Bommeltje mag van mij ook wel richting de exit lopen, te koppig en preuts. Samen met hem mogen er een paar spelers ook verkassen. Kampioenschap is al verneukt, laten we dan nu direct beginnen met de schade te beperken voor 2020/2021 wat ook een haast onmogelijke klus word.
 
Advocaat gooit roer om bij Feyenoord en wijst nieuwe aanvoerder aan

link


Berghuis aanvoerder. :maniac: :lmao: Ach ja hij mag de toss doen.
 
Advocaat gooit roer om bij Feyenoord en wijst nieuwe aanvoerder aan
link

Berghuis aanvoerder. :maniac: :lmao: Ach ja hij mag de toss doen.
Berghuis als aanvoerder....een speler die af en toe erg asociaal uit de hoek kan komen met gemene overtredingen....tja, ik hoop dat Berghuis met de aanvoerdersband om wel 3 x nadenkt voordat hij een onbesuisde actie maakt....zelf had ik voor Toornstra gekozen als aanvoerder en Vermeer als reserve-aanvoerder.
 

Het rommelt bij Feyenoord

Het rommelt altijd bij Feyenoord.
Ik had niet anders verwacht met de dorpspastoor Dirk waardoor weer eens de kramp in de Kuyt geschoten is. :maniac: ;)
 

Tja, en dan moet er nog groen licht komen. Moet t nog zien
 
Terug
Bovenaan Onderaan