Feyenoord

Ik vind hem een beetje te, te literair wellicht. Ik heb niet zo veel met die arty farty's die zich dan ineens sportfanaat tonen, om te laten zien hoe gewoon ze wel niet zijn. Wellicht heb ik het helemaal mis met Wilfried, maar dan lees ik toch echt liever de stukjes van mensen die er wel echt verstand van hebben, zoals Willem van Hanegem bijv.

Hij is inderdaad meer van het verhaal achter de sport(er).
 
Mooie spelers als Pereiro moeten niet zo draven vind ik... moeten wandelen. Rustig wandelen over het veld, wachten op dat ene geniale moment met hun linkervoet. Draven mogen Hendrix en Dumfries doen. Pereiro moet op het veld denken aan zijn familie in Uruguay, een lekker stuk vlees en een glas rode wijn, misschien straks nog even langs de bakker... en dan de bal aangespeeld krijgen en met een beweging iemand vrij voor de keeper zetten.

Jan M., ben jij het?
 
Ik vind hem een beetje te, te literair wellicht. Ik heb niet zo veel met die arty farty's die zich dan ineens sportfanaat tonen, om te laten zien hoe gewoon ze wel niet zijn. Wellicht heb ik het helemaal mis met Wilfried, maar dan lees ik toch echt liever de stukjes van mensen die er wel echt verstand van hebben, zoals Willem van Hanegem bijv.
Van Hanegem? Die columns vind ik echt zonde van de woorden.
Goed onthouden! Betalen!
 
De enige speler van Feyenoord die wezenlijk iets zou kunnen toevoegen aan het basiselftal van PSV, is Steven Berghuis. Als in de zomer Lozano en Bergwijn verkocht worden, dan zou ik Berghuis graag in het shirt van PSV willen zien. Ik weet niet wat zijn waarde nu is, maar PSV zou hem zeker kunnen inlijven. Verder heb ik die Verdonk nog niet vaak genoeg zien spelen, maar zoals hij Ziyech gisteren controleerde en in zijn zak had, moet het een groot talent zijn en PSV zou hem de komende weken goed in de gaten moeten houden.
 
Mogelijk einde seizoen Botteghin na zware knieblessure

link

Eric Botteghin komt dit seizoen mogelijk niet meer in actie. De verdediger van Feyenoord heeft zondag tegen Ajax een zware knieblessure opgelopen, die hem minimaal drie maanden aan de kant houdt. De Braziliaanse verdediger liep de blessure op in de slotfase van de Klassieker.

Toch nog een domper voor Feyenoord na de euforie van zondag. Eric Botteghin was net hersteld van een liesblessure. Erg sneu voor hem.
 
Hmm de winst tewinsdie stomme klup verbloemde veel. Maar uiteindelijk heeft Feyenoord gewoon maar 4 punten weten te halen uit de laatste 5 wedstrijden. AZ begint langzaam in de nek te hijgen met maar 5 punten verschil..
 
Tsja, lijkt er toch op dat ajax en wij het gaan uitmaken. Feyenoord is weer met beide beentjes op de grond.
 
Tsja, lijkt er toch op dat ajax en wij het gaan uitmaken. Feyenoord is weer met beide beentjes op de grond.
Die 6-2 was vooral goed voor ons en voor de Feyenoord-supporters. Dat zij dan ook nog iets anders hebben dan een georganiseerde bekerwinst. Ik denk dat er echt niemand is geweest dat zij zelfs in aanmerking zouden komen voor een tweede plaats.
 
Tsja, lijkt er toch op dat ajax en wij het gaan uitmaken. Feyenoord is weer met beide beentjes op de grond.

Het lijkt er niet alleen op. Het is een feit.
Feyenoord staat 11 punten achter Ajax en 16 punten achter PSV. Er zal niemand met gezond verstand zijn die verwacht dat Feyenoord nog kampioen kan worden.
 
Het lijkt er niet alleen op. Het is een feit.
Feyenoord staat 11 punten achter Ajax en 16 punten achter PSV. Er zal niemand met gezond verstand zijn die verwacht dat Feyenoord nog kampioen kan worden.
Zoals een grote tacticus ooit zei: "It aint over till it is......uuuuuuh.....over?":DANCE:
 
Ik denk dat de selectie van Feyenoord echt wel wat potentie herbergt. Vilhena doet het altijd goed bij het Nederlands elftal en in grote wedstrijden, die is rijp voor een Duitse subtopper waar hij zich elke wedstrijd in een directe tegenstander mag vastbijten. Berghuis is een geweldige technicus, van Persie een topspits, Toornstra een zeer nuttige speler.

Ik vind St. Juste een enorm talent, maar die speelt nu bij gebrek aan beter op rechtsback. Ik zie in hem een agressieve, snelle centrumverdediger a la Mascherano. Zo'n bijtertje. Feyenoord heeft behoefte aan twee backs, op rechts zodat St. Juste naar het centrum kan (Janmaat? Karsdorp?) en een linksback, tenzij Verdonk zich goed ontwikkelt. Ik denk dat de wereld er dan al heel anders uitziet voor Feyenoord, zeker als ze nog een aanvallende middenvelder erbij kunnen halen.
 
Ik denk dat de selectie van Feyenoord echt wel wat potentie herbergt. Vilhena doet het altijd goed bij het Nederlands elftal en in grote wedstrijden, die is rijp voor een Duitse subtopper waar hij zich elke wedstrijd in een directe tegenstander mag vastbijten. Berghuis is een geweldige technicus, van Persie een topspits, Toornstra een zeer nuttige speler.

Ik vind St. Juste een enorm talent, maar die speelt nu bij gebrek aan beter op rechtsback. Ik zie in hem een agressieve, snelle centrumverdediger a la Mascherano. Zo'n bijtertje. Feyenoord heeft behoefte aan twee backs, op rechts zodat St. Juste naar het centrum kan (Janmaat? Karsdorp?) en een linksback, tenzij Verdonk zich goed ontwikkelt. Ik denk dat de wereld er dan al heel anders uitziet voor Feyenoord, zeker als ze nog een aanvallende middenvelder erbij kunnen halen.
Misschien hebben ze bij Feyenoord nog wel een baantje voor jou als adviseur van Giovanni...:lmao:
 
Terug
Bovenaan Onderaan