Feyenoord

Toornstra lijkt altijd te presteren in topwedstrijden, op de een of andere manier. Over het gehele seizoen is het uiteindelijk toch net niet goed genoeg. En misschien heb je als je het middenveld van Toornstra, Vilhena en Clasie beschrijft direct een van de problemen? Meestal willen ze met zowel Van Persie als Jorgensen spelen, maar Van Persie op het middenveld kan denk ik gewoonweg niet. Als Feyenoord een wat mindere dag heeft en een middenmotor klapt erop, dan kom je er daar te makkelijk doorheen.

Tja... Overigens draait Feyenoord qua punten geen slecht seizoen (vraag me af wat het verschil is met het kampioensjaar).

En ze kunnen natuurlijk gewoon tweede worden. :ROFL::grin::SC:
 
Echt topwedstrijd van Feyenoord. Soms vraag je je af waarom het niet meedoet in de titelstrijd. Met een middenveld Toornstra, Vilhena en Clasie is toch weinig mis.

Ben echt fan van Toornstra. Precies het type dat PSV mist, vooral ook omdat vertrek Van Ginkel nooit goed is opgevangen.
Wij krijgen ze thuis nog...:PSV:
 
Echt topwedstrijd van Feyenoord. Soms vraag je je af waarom het niet meedoet in de titelstrijd. Met een middenveld Toornstra, Vilhena en Clasie is toch weinig mis.

Ben echt fan van Toornstra. Precies het type dat PSV mist, vooral ook omdat vertrek Van Ginkel nooit goed is opgevangen.
Ik ben ook fan van Toornstra, maar ik denk dat hij voor PSV net tekort komt. Iets teveel een draver. Daarbij stijgt Toornstra in toppers boven zichzelf uit, dit is niet zijn normale nivo. Van Ginkel is toch wel een (paar) klasse(s) beter vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook fan van Toornstra, maar ik denk dat hij voor PSV net tekort komt. Iets teveel een draver. Daarbij stijgt Toornstra in toppers boven zichzelf uit, dit is niet zijn normale nivo. Van Ginkel is toch wel een (paar) klasse(n) beter vind ik.

Precies. Toornstra speelt ook zat anonieme wedstrijden.
 
Echt topwedstrijd van Feyenoord. Soms vraag je je af waarom het niet meedoet in de titelstrijd. Met een middenveld Toornstra, Vilhena en Clasie is toch weinig mis.

Ben echt fan van Toornstra. Precies het type dat PSV mist, vooral ook omdat vertrek Van Ginkel nooit goed is opgevangen.
Ik had graag gezien dat Toornstra, na zijn ADO periode bij PSV zou voetballen, maar hij ging naar FC Utrecht en daarna naar Feyenoord. Veel Utrechters vertrekken naar Feyenoord omdat het, buiten technische spelers, ook nog noeste werkers zijn. Die kunnen wij bij PSV nog wel gebruiken.
 
Ik had graag gezien dat Toornstra, na zijn ADO periode bij PSV zou voetballen, maar hij ging naar FC Utrecht en daarna naar Feyenoord. Veel Utrechters vertrekken naar Feyenoord omdat het, buiten technische spelers, ook nog noeste werkers zijn. Die kunnen wij bij PSV nog wel gebruiken.
Brrrr, nee dank je, Toornstra bij PSV. Dat is mij teveel inflatie...
 
Dan verkies ik Vilhena boven Toornstra. Overigens ben ik ook wel gecharmeerd van Berghuis. PSV heeft een overschot aan linksbuitens (met een rechter poot) en eigenlijk helemaal geen linkspoot op de rechtsbuiten.
 
Volgend jaar wel weer :sneaky:

Robben komt toch?

Laten we hopen. Narsingh is de laatste speler die zich ook echt thuis voelde op die positie. Pereiro speelt liever op '10. Bergwijn, Lozano, Malen en Gakpo spelen liever aan linkerkant.

Mocht Robben niet komen zou ik Berghuis wel een prima vervanger vinden voor bijvoorbeeld een vertrekkende Bergwijn. Hoeft Mart van de Heuvel maar een paar letters weg te typexen.
 
Ik ben ook fan van Toornstra, maar ik denk dat hij voor PSV net tekort komt. Iets teveel een draver. Daarbij stijgt Toornstra in toppers boven zichzelf uit, dit is niet zijn normale nivo. Van Ginkel is toch wel een (paar) klasse(s) beter vind ik.
Toornstra, de Pereiro van PSV.
 
Alleen is Pereiro niet zo'n draver. Was hij dat maar wat meer, dan was hij onbetwist de beste speler bij PSV.
Mooie spelers als Pereiro moeten niet zo draven vind ik... moeten wandelen. Rustig wandelen over het veld, wachten op dat ene geniale moment met hun linkervoet. Draven mogen Hendrix en Dumfries doen. Pereiro moet op het veld denken aan zijn familie in Uruguay, een lekker stuk vlees en een glas rode wijn, misschien straks nog even langs de bakker... en dan de bal aangespeeld krijgen en met een beweging iemand vrij voor de keeper zetten.
 
Mooie spelers als Pereiro moeten niet zo draven vind ik... moeten wandelen. Rustig wandelen over het veld, wachten op dat ene geniale moment met hun linkervoet. Draven mogen Hendrix en Dumfries doen. Pereiro moet op het veld denken aan zijn familie in Uruguay, een lekker stuk vlees en een glas rode wijn, misschien straks nog even langs de bakker... en dan de bal aangespeeld krijgen en met een beweging iemand vrij voor de keeper zetten.

Mooi! Wilfried de Jong -achtig
 
hahaha! Ik lees Wilfried graag.
Ik vind hem een beetje te, te literair wellicht. Ik heb niet zo veel met die arty farty's die zich dan ineens sportfanaat tonen, om te laten zien hoe gewoon ze wel niet zijn. Wellicht heb ik het helemaal mis met Wilfried, maar dan lees ik toch echt liever de stukjes van mensen die er wel echt verstand van hebben, zoals Willem van Hanegem bijv.
 
Terug
Bovenaan Onderaan