Feyenoord

Pfff, het wordt steeds grotesker

https://www.ad.nl/rotterdam/feyenoo...r-wagenwijd-open-voor-nieuw-stadion~a9e0195c/

twee stukkies hieruit
,,We vragen geen subsidie’’, benadrukt hij. ,,Wij vinden ook niet dat we overvragen, we zetten de gemeente ook niet onder druk. We willen 25 miljoen euro mét de mogelijkheid dat dit bedrag nog verder gaat groeien.’’

Een hele klus, klinkt het. Feyenoord is op zoek naar 250 miljoen euro. Opgesplitst in 150 miljoen euro aandelen mét zeggenschap, en 100 miljoen euro zonder. Van die 150 miljoen euro is al 40 miljoen euro door de gemeente Rotterdam gereserveerd in de vorm van aandelen.
Met dat aandelenpakket van de stad moet Feyenoord het vooralsnog doen. De Jong: ,, Ik ga niet zeggen dat 40 miljoen euro te weinig is. Maar ik ga wel zeggen dat elders in Europa de bijdrage van gemeentes aanzienlijk hoger is. Maar dit is wat het is.’’

Dus R'dam moet jaarlijks minstens 25mlj doneren, en eigenlijk moet dat ook nog meer worden.... Daarnaast mogen ze ff 40mlj in aandelen stoppen. Waarbij meneer dit eigenlijk belachelijk laag vindt...

Kan iemand nagaan of Jan de Jonge ergens familie is van Joop Munsterman?
 
Zit er nog even over te denken, ze hebben een groter stadion nodig om aan te haken bij ons en die :SC:.

Kennelijk doen wij iets goed want ons stadion is toch n stukkie kleiner dan de Kuip. Kortom, dat grotere stadion is gewoon gelul om de politiek mee te krijgen.
 
Blessure Van Persie erger dan gedacht: ‘Hopen dat hij PSV haalt’

link

"Robin van Persie komt voor Robin van Persie nog te vroeg." De aanvaller van Feyenoord heeft deze week niet met de groep getraind en zal aanstaande zondag ook ontbreken.

:unsure: Aparte tekst ... Hij komt voor zichzelf nog te vroeg. :D Het zal wel FC Groningen moeten zijn. ;)

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst hoopt dat Van Persie tegen PSV wel inzetbaar is.

Hopelijk is Robin van Persie tegen PSV niet inzetbaar. Feyenoord is zonder Van Persie een stuk zwakker.
 
Blessure Van Persie erger dan gedacht: ‘Hopen dat hij PSV haalt’

link

"Robin van Persie komt voor Robin van Persie nog te vroeg." De aanvaller van Feyenoord heeft deze week niet met de groep getraind en zal aanstaande zondag ook ontbreken.

:unsure: Aparte tekst ... Hij komt voor zichzelf nog te vroeg. :D Het zal wel FC Groningen moeten zijn. ;)

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst hoopt dat Van Persie tegen PSV wel inzetbaar is.

Hopelijk is Robin van Persie tegen PSV niet inzetbaar. Feyenoord is zonder Van Persie een stuk zwakker.
Mannen die later willen komen... ik ga d'r maar even niet op door.
 
Leuke mentaliteit ook om een familielid er bij te halen die de kleedkamer in gaat om te knokken.
Ik neem aan dat dat familielid een contact- & gebiedsverbod krijgt voor alles wat Feyenoord is? Dit kunnen ze niet over hun kant laten gaan.
 
Jørgensen waarschijnlijk pas in 2019 terug bij Feyenoord

link

Feyenoord hoeft waarschijnlijk tot de winterstop niet meer te rekenen op Nicolai Jørgensen. Achter de naam Robin van Persie staat een vraagteken.

Deze blessures gaat Feyenoord nog de nodige punten kosten.
 
Jørgensen waarschijnlijk pas in 2019 terug bij Feyenoord

link

Feyenoord hoeft waarschijnlijk tot de winterstop niet meer te rekenen op Nicolai Jørgensen. Achter de naam Robin van Persie staat een vraagteken.

Deze blessures gaat Feyenoord nog de nodige punten kosten.

Dat ze maar superfit mogen zijn tegen ajax in de 2e seizoenshelft
 
Gio laat een 17jarige debuteren: 1 goal en een assist. Zo had ik het graag gezien met Ihataren afgelopen vrijdag. Bijv na de 4-0 hem inbrengen en laten genieten. Wordt misschien ook een debuut om nooit meer te vergeten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan